Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rokotevastaiset selitätte tämän?

Vierailija
13.10.2021 |

Kaikki muut alkavat jo olla rokotettuja. Onko lähipiirissäsi ollut paljonkin rokoteoireisia ja kuolemantapauksia (joista muuten kummastakin saa korvauksia)?
Itse en tunne yhtään ihmistä jolla olisi tullut rokoteoireita, mutta yhden jolla on rokottamattomana saatu long covid.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ovat kehittyneet apinoista, niin miksi edelleen on apinoita? Selitäs se maisteri! BOOM!

Ihmiset eivät ole kehittyneet apinoista. Ihminen ja apina ovat kehittyneet yhteisestä esi-isästä jota siis ei enää ole olemassa. BOOM!

väärin toi on satana palvolinen agendaaa

jumala loi ihmiset BOOM

Vierailija
22/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi tyhmille: Se, että en ole ottanut VIELÄ koronarokotetta ei tarkoita sitä, että olisin rokotevastainen.

Jos otat sen joskus vuonna 2025 ei vain auta mitään tähän tilanteeseen. Joten käytännössä olet rokotevastainen.

En ole. Kaikki muut tarpeelliset rokotukset on otettu. Tämän kokeellisen rokotteen kanssa odottelen vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta koronaan sairastunutta, myös vakavampia tapauksia (ei mitään monisairaita vanhuksia). Tämä siis ennen kuin koko tuttavapiirini sai rokotukset.

Rokotuksista ei ole tullut muita haittoja kuin käsivarren juiliminen ja joillakin pieni kuume, joka kesti päivän. Kukaan tuntemani ei ole sairastunut koronaan rokotteen ottamisen jälkeen. Vaikka nythän tartuntoja on todella paljon, enemmän kuin koko pandemian aikana.

Vierailija
24/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset ovat kehittyneet apinoista, niin miksi edelleen on apinoita? Selitäs se maisteri! BOOM!

Ihmiset eivät ole kehittyneet apinoista. Ihminen ja apina ovat kehittyneet yhteisestä esi-isästä jota siis ei enää ole olemassa. BOOM!

Suurin osa maalla elävistä selkärankaisista on kehittynyt varsieväkaloista, joita on edelleen olemassa. TUPLA-BOOM!!

Krokotiilit ovat jo kehityksensä huipulla, ei ole tarvetta kehittyä edelleen. Ei kehityksen tavoite ole puhuminen tai teknologian käyttäminen, vaan sopeutuminen ympäristöönsä. Kissat ja koirat selviytyvät ymmärtämällä ihmistä ja näyttämällä söpöiltä. Miksi tuhlata energiaa muuhun?

Vierailija
25/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siis toiset eivät ole kehittyneet apinasta vaan jääneet samalle tasolle ja osa vähän saman värisiksikin

Suuri osa apinoista turkin alla on vaaleaihoisia, mm. läheisin sukulaisemme simpanssi?

Vierailija
26/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on kyllä todella erikoinen tuttavapiiri jos siihen oikeasti mahtuu noin monta rokotehaittatapausta. Itse tunnen satoja ihmisiä ja välillisesti vielä enemmän enkä ole kuullut yhdestäkään oikeasti vakavasta tapauksesta. Koronaan sairastaneita (ennen rokotuksia) taas tiedän vaikka kuinka monta.

Minä taas ihmettelen sinun tuttavapiiriäsi, jos kerran tunnet koronan sairastaneita "vaikka kuinka monta". Omassa lähipiirissä rokottamattomia vaikka kuinka paljon. Vain muutama tekee etätöitä. Ihan normaalisti ollaan elelty. Näyttäisi siltä, että joissain tietyissä ryhmissä tosiaan korona tarttuu herkemmin. 

Voi jestas näitä kommentteja. Täällä pk seudulla jo ensimmäinen aalto aiheutti niin paljon sairastumisia, että jokainen (ehkä vanhuksia lukuunottamatta) tuntee enemmän tai vähemmän sairastuneita. Ei tarvitse olla mitään ”piirejä”. Itse tunnen useita, suurin osa lieviä, mutta myös kaksi kuollutta.

Viimeisimmässä aallossa tiedän useita sairastuneita ekan piikin jälkeen, ne KAIKKI lieviä. Nyt jokainen rokottamaton on syypää epidemian pitkittymiseen ja tämä korpeaa ja raskaasti jo tällaista tavallista toimistorottaa. Ymmärrän ihan hyvin terveydenhuollon henkilöstön raivon ja turhautumisen.

Vierailija
27/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään, kuka olisi saanut rokotteesta mitään käden kipua/kuumetta/päänsärkyä/väsymystä vakavampaa. Eli noiden tavallisten sivuvaikutusten lisäksi. Itse olin huolissani, kun ensimmäisen rokotteen jälkeen ei tullut mitään reaktiota. Kolmannen jälkeen nousi kuume, eli sieltä se elimistö onneksi heräili puolustautumaan vierasta virusta vastaan. Tiedän useampia vakavasti koronaan sairastuneita sekä long covidiin sairastuneita. Koronaan kuolleita tiedän vain pari, rokotteeseen kuolleita en yhtään. Rokote itsessäänhän ei aiheuta mitään reaktioita, toki pistokohdan lihasärsytys johtunee rokotteesta. Muut oireet johtuvat ihmisen omasta elimistöstä. Elimistö siis puolustautuu vierasta antigeenia kohtaan, joillakin se vaatii ruuminlämmön nousun, toisilla tulee väsymys, koska elimistö valmistaa vasta-aineita. Huvittaa näiden rokotekriittisten elämänkoululaisten itkut jostain "tutkimattomasta" rokotteesta ja myrkyistä :D Kertokaa yksi ainesosa rokotteesta, mikä on myrkkyä?

Vierailija
28/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme häpeällisesti jäljessä Ruotsia, Norjaa ja Tanskaa rokotekattavuudessa, mutta melko linjassa Baltian kanssa. Joten taas kerran ikävä kyllä näkyy kunpaan porukkaan me lopulta kuulutaan.

Vierailija
29/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen toistakymmentä koronan sairastanutta rokottamatonta, yhdellä on 3pva korkea kuume, muut ovat olleet niin sairaita, että ovat pystyneet työskentelemään etänä normaalisti. Kamalan hurja tauti siis on ollut, suurimmalla osalla täysin oireeton.

Rokotteen ottaneista 3 on ollut saikulla 3pva-viikon piikin jälkeen korkean kuumeen vuoksi. Rokote siis on aiheuttanut tuttavapiirissäni enemmän sairauslomia kuin itse korona.

Vierailija
30/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät ole kehittyneet apinoista, vaan molemmilla on yhteinen kantamuoto, josta eri apinat ja ihminen ovat eriytyneet kauan aikaa sitten. BOOM!

Vierailija
31/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BOOM BOOM vaan teille kaikille hihhulit. Ihme ketju.

Vierailija
32/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänperäisiä ja verenkietoon liittyviä oireita kyllä tiedän monelle tulleen. Ei varmasti ole mikään terveystuote.

Vierailija
33/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas näitä kommentteja. Täällä pk seudulla jo ensimmäinen aalto aiheutti niin paljon sairastumisia, että jokainen (ehkä vanhuksia lukuunottamatta) tuntee enemmän tai vähemmän sairastuneita. Ei tarvitse olla mitään ”piirejä”. Itse tunnen useita, suurin osa lieviä, mutta myös kaksi kuollutta.

Viimeisimmässä aallossa tiedän useita sairastuneita ekan piikin jälkeen, ne KAIKKI lieviä. Nyt jokainen rokottamaton on syypää epidemian pitkittymiseen ja tämä korpeaa ja raskaasti jo tällaista tavallista toimistorottaa. Ymmärrän ihan hyvin terveydenhuollon henkilöstön raivon ja turhautumisen.

Ei tunne. Tunnen yhden ainoan, hänellä 2 rokotetta. Mitä ollaan kaveripiirissä juteltu niin tietävät ihan yksittäisiä, Altistumisia kyllä on tullut (koska ollaan eletty ns. normaalisti), mutta osaan korona ei näytä tarttuvan millään, vaikka eläisi samassa perheessäkin. Näillä ei siis rokotetta ole. Huomaatko muuten itse paradoksin vastauksissasi? Ihmettelet suuresti sitä, että miten joissakin piireissä on enemmän rokotehaittoja, mutta hermostut, kun toinen ihmettelee, että miten korona leviää tietyissä piireissä. 

Vierailija
34/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään kenellä olisi ollut korona. Tilastojen mukaan alle viisikymppisiä on kuollut tähän ”hengenvaaralliseen” pandemiaan 24 ihmistä. Tragedia? Kyllä, mutta sen takia en veilä lähde pakkorokotuksia kannattamaan

Näitä ihmisiä ovat aikaisemmin suojanneet laajat ja tiukat rajoitustoimet. Nyt niitä ei enää juuri ole joten rokottamattomien riski sairastua myös vakavasti on kasvanyt valtavasti.

Tuo demografia koskee siis koronan saaneita. Heistä 99% on yli viisikymppisiä. Ei pelota vieläkään

Vierailija
35/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokotevastainen ja uskon rokotteiden olevan turvallisia ja hyödyllisiä.

Vierailija
36/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä korinapiikkien valmistajat ota mitään vastuuta jos oireita tulee! Ja olin ottamassa piikit mutta kun alkoi tulla haittoja niistä ilmi niin peruin eikä kaduta yhtään.

Vierailija
37/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ketään kenellä olisi ollut korona. Tilastojen mukaan alle viisikymppisiä on kuollut tähän ”hengenvaaralliseen” pandemiaan 24 ihmistä. Tragedia? Kyllä, mutta sen takia en veilä lähde pakkorokotuksia kannattamaan

Ai jaa. Minä tiedän rokottamattomina koronaan sairastuneita alle viisikymppisiä, joista yksi joutui teholle ja pari muuta sai long covidin. He eivät olleet rokotevastaisia mutta eivät vielä olleet ehtineet saada rokotteita.

Vierailija
38/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun suomalaisten kehittämä nenäsumute koronaan on valmis niin sen otan:)

Vierailija
39/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitåppä tää; miksi et käy töissä!!! No,nyt selitystä peliin sinä hysteerinen aggressiivinen rokote hullu!!! No tuleeko sitä selitystä!!!

Vierailija
40/46 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanhempieni perhetuttu on tietääkseni sairastanut koronan, mutta hänkin asuu Ruotsissa... Rokotteesta vakavia oireita saaneita en tiedä, mutta itse en kuitenkaan ole ottanut rokotetta.

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän