Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pienimunaset miehet

Vierailija
10.12.2014 |

Kertokaapa ihmiset onko mitää toivoa?

Jos on niin helvetin pieni ..

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala :D en sentää ukolle oo sanonu et pieni on. Mut ei se paljo lohduta jos käsil vähä kopeloi kaipaan seksiä.

Vierailija
22/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:54"]

On oikeesti pieni :D Ei voi mitään mutta ei niitä taitojakaa kauheesti oo. Yleensä mies lutkuaa hetken ja se on iha jwmees mut heti ku saa pikkukaverin seisomaa siirtyy rynkyttämään jota kestää valehtelematta max 5 työntöä. Mies sanoo ku ei meinaa seisoa että hällä jännittää mun kans. Sanottakoo vielä et ite oon omasta mielestä hyvännäkönen, blondi pitkä tukka, vartalo kunnossa jne . Harmittaa niin vietävästi. Muute oikee kiva mies mut seksi on niin surkeaa.. joskus humalassa on kestänyt jopa puol tuntia. Sillo oon mm ratsastanut mutta kun ei se tunnu oikeesti iha missää, ei ollenkaa :D helvetti :D

[/quote]

Ai jaa, luulin että täällä pienimunainen mies avautuu. No jos on ylitsepääsemätön ongelma, niin mies vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkkaa sellainen joka ei kestä yhtään kipua, se rakastaa sun töpöä. Mun kulta on sellainen ja sille mun 9cm jo meinaa olla liikaa.

Vierailija
24/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olis kyllä ihan selvä ettei suhdetta tule pienikaluisen miehen kanssa. En vaan kykenisi siihen.

Vierailija
25/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:41"]Raha korvaa tuon puutteen
[/quote]

Mistä tälläinen typerä luulo, jota pastalla jatkuvasti näkee? Ei todellakaan korvaa suurimmalle osalle, ottakaa lassukat pää pois sieltä puskasta. Naisia kiinnostaa paljon enemmän miehen luonne, hyvä ulkonäkö ja tyydyttävä seksielämä kuin raha. Nämä rahasta puhuvat vielä tuntuvat tarkoittavan jotain perushyvää toimeentuloa tai palkkaa, eivätkä oikeasti rikkaita miehiä.

Vierailija
26/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on niitä asioita joille ei vaan voi mitään. Ei se kasva vaikka kuinka sitä toivoisi.

Vierailija
27/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha sama ajatus mulla.

En yhtää ihmettele et hänen ex jätti hänet kuulemma syyttä suotta. Noilla taidoilla.

Kaiken lisäks naurattaa hänen tekstarit jotka ovat mm tyyliin "tuuppas tänne niin tehdää jotai ..." sitte se on se 5työntöä ja thats it :D

En vaa kestä ku ennen ei oo tullu vastaa tämmöstä :D todellakin koolla on väliä :D

Vierailija
28/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on "pieni" ja seksi on meillä hyvää ja rakastan miestäni. Ei ole ikinä tullut mieleenikään vaihtaa häntä toiseen tämän tai muunkaan asian takia, kun se ei millään tavalla häirinnyt. Ja niin, olen 26v pitkähiuksinen hoikka blondi, joka saa iskuyrityksiä miehiltä säännöllisesti. Eli ottajia kyllä olisi niin halutessani. Eli jos joku mies tätä nyt pohtii, niin voin ainakin omasta puolestani sanoa että kauniin kumppanin voit löytää ja saada hyvän seksielämän vaikka sinulla pieni olisikin. Jos joku sinut raakkaa pois pelkästään tuon koon perusteella, niin vika on hänen arvomaailmassaan, ei sinussa.

Vierailija
29/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotko tuota itsekään?

Vierailija
30/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:05"]Mun miehellä on "pieni" ja seksi on meillä hyvää ja rakastan miestäni. Ei ole ikinä tullut mieleenikään vaihtaa häntä toiseen tämän tai muunkaan asian takia, kun se ei millään tavalla häirinnyt. Ja niin, olen 26v pitkähiuksinen hoikka blondi, joka saa iskuyrityksiä miehiltä säännöllisesti. Eli ottajia kyllä olisi niin halutessani. Eli jos joku mies tätä nyt pohtii, niin voin ainakin omasta puolestani sanoa että kauniin kumppanin voit löytää ja saada hyvän seksielämän vaikka sinulla pieni olisikin. Jos joku sinut raakkaa pois pelkästään tuon koon perusteella, niin vika on hänen arvomaailmassaan, ei sinussa.
[/quote]

Uskotko tuota itsekään?

Vierailija
31/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:41"]Raha korvaa tuon puutteen [/quote] Mistä tälläinen typerä luulo, jota pastalla jatkuvasti näkee? Ei todellakaan korvaa suurimmalle osalle, ottakaa lassukat pää pois sieltä puskasta. Naisia kiinnostaa paljon enemmän miehen luonne, hyvä ulkonäkö ja tyydyttävä seksielämä kuin raha. Nämä rahasta puhuvat vielä tuntuvat tarkoittavan jotain perushyvää toimeentuloa tai palkkaa, eivätkä oikeasti rikkaita miehiä.

[/quote]

Rahalla saa sekä seksiä että kirurgisia sen kokoa kasvattavia toimenpiteitä.

Vierailija
32/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoista te naiset pidätte pienenä?

Vierailija
33/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:08"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:58"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:41"]Raha korvaa tuon puutteen [/quote] Mistä tälläinen typerä luulo, jota pastalla jatkuvasti näkee? Ei todellakaan korvaa suurimmalle osalle, ottakaa lassukat pää pois sieltä puskasta. Naisia kiinnostaa paljon enemmän miehen luonne, hyvä ulkonäkö ja tyydyttävä seksielämä kuin raha. Nämä rahasta puhuvat vielä tuntuvat tarkoittavan jotain perushyvää toimeentuloa tai palkkaa, eivätkä oikeasti rikkaita miehiä.

[/quote]

Rahalla saa sekä seksiä että kirurgisia sen kokoa kasvattavia toimenpiteitä.

[/quote]

Sekä tietenkin itseluottamusta

Vierailija
34/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:51"]

Kerran yhden illan jutussa daami sanoi vehkeeni nähtyään, että ei oo ennen noin pientä nähnykkään. Pantiin silti, mut eipä ne fiilikset ihan katossa olleet....

[/quote]

Nainen kertoi sinulle totuuden. Miksei sitä olisi saanut kertoa? Tiedät varmaan itsekin, jos vehkeesi on keskivertoa pienempi.

Vierailija
35/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:09"]

Minkä kokoista te naiset pidätte pienenä?

[/quote]

Alle 10 cm erektiossa.

Vierailija
36/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä kaverilla on ehk 5cm ? Seisokissa ja on todella käyrä ! Ja kapea! Ehkä tuo pituuskaa ois niin paha mutta on todella kapea että sitä on mahdoton tuntea, saati hyväillä kädessä ku mun koura auttamatta liia iso.

Ja oon iha itse normipainone kuite :D

Vierailija
37/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuriki tuo alle 10on pieni seisokissa.

Vierailija
38/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun vertaa aiempii ... exäl oli nii iso et se ei mahtuni ees suuhu puoliks ...

Tällä nykysellä se on ku tikkaria imis. Niin pieni.

Vierailija
39/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xx

Vierailija
40/170 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 11:51"]

Kerran yhden illan jutussa daami sanoi vehkeeni nähtyään, että ei oo ennen noin pientä nähnykkään. Pantiin silti, mut eipä ne fiilikset ihan katossa olleet....

[/quote]

Nainen kertoi sinulle totuuden. Miksei sitä olisi saanut kertoa? Tiedät varmaan itsekin, jos vehkeesi on keskivertoa pienempi.

[/quote]

Naisetkin niin haluavat kuulla miten löysiä ovat, samoin miten paljon kropassa on läskiä, ne ovat kaikki niitä itsetunnon nostattajia. MItä pahaa siinä on jos kertoo totuuden? TYHMÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan