pienimunaset miehet
Kertokaapa ihmiset onko mitää toivoa?
Jos on niin helvetin pieni ..
Kommentit (170)
Ikävää tässä on se, että jos oikeasti kyseessä on tuollanen juttu, että "kaikki miehet sanoo että naisen kuuluu kyllä pystyä spagaati tekemään ja minä en pysty niin en kelpaa", niin olet turhanpäiväisen pelon vuoksi tuhlannut sekä omaa elämääsi ja voimiasi häpeään. Mutta lisäksi täälläkin vaikka kuinka moneen ketjuun selittänyt tuota, että kun tiedän olevani niin väljä niin olen tehnyt ainoan oikean johtopäätöksen ja päättänyt elää elämäni yksin, nyyhkis. Niin mitä jos joku teini nyt lukee tästä, että joku nainen ei pysty pidättämään dildoa sisällään ja on siis törkeen väljä, ja uskoo että hänkin on aivan liian väljä samasta syystä! Niin olet levittänyt sitä perusteetonta harhaluuloasi toisiin viattomiin.
Kirjotapa sinne treffi-ilmoitukseen, että täällä yksi epäkelpo nainen, olen niin väljä että tavallisen kokoinen dildokin väkisin liukuu ulos, tosin geishakuulien ulossaaminen tekee tiukkaa, että niin väljä olen, että jos vaan jollekin kelpaa niin haluaisin miehen ja perheen vaikka näin epäkelpo olenkin. Kyllä tulee vastauksia miehiltä eikä kukaan tajua mitä jauhat väljyydestä.
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:12"]
"Ei ne netin huutelijat tietenkään juuri minun anatomiastani tiedä, mutta he tietävät ne yleiset vaatimukset. Itse tunnen kyllä oman värkkinä koon. Enkä edelleenkään usko, että näin paljoa ääntä pidettäisiin asiasta, joka ei olisi totta.
Minulla on kai menetettävänä ylpeyteni. Asun aika pienellä paikkakunnalla ja olen mieluummin "omasta tahdostani sinkku" kuin "se isopilluinen nainen". En ole koskaan kertonut kenellekään ja jos menisin jonkun miehen kanssa sänkyyn, kaikki saisi tietää. Yhdelle ystävälleni tapahtui kerran jotain noloa seksin aikana ja juttu levisi jopa vanhainkodissa olevalle isoäidilleni kahdessa vuorokaudessa! Tiedän, että minua pidetään nirsona ja se maine sopii minulle paljon paremmin kuin isopilluisen maine. Varsinkin kun mitä iloa siitä yhdestä seksikerrasta edes olisi, sehän vain pahentaisi elämääni."
Varmaan siksi, että ajattelen asiaa usein. Olen aika yksinäinen, kun kaikilla kavereilla on kumppani ja oma kelpaamattomuuteni on arka asia minulle. Joten se tulee usein mieleen vähän yksityisempinäkin hetkinä ja pilaa fiiliksen aika täydellisesti. Ja aina sanotaan, että naisen alapään pitäisi olla sellainen, että pystyy estämään miestä vetäytymään ulos, siksi olen testannut dildolla.
Kuulat taas on eri muotoiset ja ilmeisesti jotenkin kramppaan (tahtomattani, varmaan ihan väärillä lihaksilla!) ja siksi minun on vaikea saada niitä ulos. Ei se silti tee minusta tiukkaa, koska se myös sattuu todella paljon.
Ja tuo olisikin melkoinen deitti-ilmoitus! :D Taitaisi tulla se surullisenkuuluisa nolla vastausta. :D
[/quote]
Älä takerru mihinkään "yleisiin vaatimuksiin" ja ylipäätään mihinkään netissä tapahtuvaan huuteluun.
Tuo mitä ystävällesi tapahtui kertoo lähinnä hänen "miesystävänsä" lapsellisuudesta levitellä juttuja naisestaan, eikä ystäväsi epäkelpoisuudesta.
"mitä iloa siitä yhdestä seksikerrasta edes olisi, sehän vain pahentaisi elämääni" Toki se on yksittäisenä kokeiluna huono mittari kelpoisuudestasi, koska sinun täytyisi olla rennolla fiiliksellä matkassa mukana ja antaa tilanteen viedä mukanaan. Ei mikään helppo juttu itsevarmalle ihmisellekään, jos tuttavuus on tuore.
"Olen aika yksinäinen, kun kaikilla kavereilla on kumppani ja oma kelpaamattomuuteni on arka asia minulle."
Yksinäisyys on kaikille ihmisille kipupiste vaikkei sitä heti myöntäisikään. :( Minulle saa meilata, jos kavereille ei ilkeä paljastaa salaisuuttaan.
"Ja aina sanotaan, että naisen alapään pitäisi olla sellainen, että pystyy estämään miestä vetäytymään ulos, siksi olen testannut dildolla."
En usko, että kukaan nainen pystyisi tuota tekemään, jos mies haluaa vetäytyä ulos. Imevää liikettä ja puristuksia toki ilmenee. Ei niitä lihaksiakaan niin hirveän paljon siellä alapäässä ole. Jumppaojjeissa opetetaan tunnistamaan sulkijalihakset, jolloin ne on helppo blokata pois. Sinä saat niistä kuulista hyvän "otteen" juurikin lp-lihaksilla, koska vaikea vetää pois. :)
t. M40
Pinen vehkeeni etuja.
Saan aina taivaallista suuseksiä juurta myöten. Moni nainen sanoo lauenneensa ottaessaan minulta suihin? Tarua vai totta. Voiko nainen siihen laueta? mutta ainakn reagoin suihinotossa villisti ja sen huomaa. stondis on aina tukeva, saunassa ja suvessa.
Ja vähän ironisesti....monet naiset palanneet luokseni takaisin pienestä vehkeestä huolimatta...lienee etsimään sitä vehjettä uudelleen.
Itsetunnon kannalta se ei ole paras asia ja se koko itsessään aiheuttaa joskus lerpahtamisia. Pahinta on jos nainen kysyy vielä, ' Enkä ole seksikäs'. Todista sitten toiselle, ettei vika ole hänessä vaan korvieni välissä. Epävarmuus kumminkin on ollut positiivinen asiakin.
Se on saanut ottamaan naisesta selvää, oppinut lukemaan naisia ja periksiantamattomuuden. Kokooni en voi luottaa ja varsinkin suuhoidossa olen kuulemma ansioitunut. Oli joskus kai kylän julkinen salaisuus. Ja tiedän ainakin sen, että suurimmalla oslla naisista se orgasmi on korvien välissä. Eli jos nainen on noitunut itsestään suurkullihaukan, on sinne turha mennä sohimaan. Tunsi hän tai ei, korvien välissä se ei kiinnosta tai kiihota.
Tavallisen naisen jos saan niin kiimaiseksi, että se kiittäisi jumalaa sentinkin kokoisesta nysästä, olen silloin vahvoilla. Mutta perkele sentäs että jos edes yhdeksi yöksi saisin ison, tyydyttäisin naisen niin, ettei hymy katoaisi enää ikinä kumminltakaan huulilta. Kaikkea ei voi pienellä tehdä, vaikka osaisikin...
Miksihän täällä jatkuvasti tehdään aiheita ja arvostellaan pienimunaisia miehiä ja rumarintaisia ja pilluisia naisia? Kyllä niillä on tarpeeksi rankkaa ilman teidän lapsellista käytöstäkin
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 21:38"]
Ap, olet idiootti, kun haukut miesystävääsi täällä netissä noin estoitta. Oksettaa ajatella, että mies kuvittelee kaiken olevan ok ja sinä pääsi sisällä hihittelet ja mollaan miestä jatkuvasti. Ja nyt vielä netissäkin :/. Jätä mies, kasva aikuiseksi ja lopeta tuollainen typerä käytös, kuulostat ihan 15-vuotiaalta teiniltä! Naisena vihaan tuollaisia pinnallisia, miehiä suotta mollaavia pissaliisoja. Säälittävä olet sinä, ei mies.
[/quote]
Vielä näitä ap kaltaisia säälittäviä valittajia on tämä palsta täynnä. Mutta mikä onkaan pinnallisempaa ja ikävämpää kun haukkua miehen vehjettä. Kukaan ei puolusta pienimunaisia ja ovat miehiä siinä missä muutkin
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 20:42"]
Miksihän täällä jatkuvasti tehdään aiheita ja arvostellaan pienimunaisia miehiä ja rumarintaisia ja pilluisia naisia? Kyllä niillä on tarpeeksi rankkaa ilman teidän lapsellista käytöstäkin
[/quote]
Kaipa se on sitä oman pahan olon purkamista ilmoille.
M40
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 23:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:21"]
Ei mulla muuta mutta tähän: "Ja minussa on muutenkin jokin vika, kun minulla on kuulat, niin vaikka en osaa jumpata niillä, niin sitten kun ne pitäisi vetää pois, niin en meinaa millään saada niitä ulos, kaiketi tahtomattani jännitän niin. Mutta sitten taas jos on dildo sisällä, niin se liukuu alaspäin, vaikka kuinka yrittäisi pitää sen sisällä. Valitan liikaa informaatiota! :D"
En ole ikinä eläissäni yrittänyt pitää dildoa sisälläni. Ei ole mitään käsitystä pysyisikö se vai valuisiko alaspäin. Olettaisin että jos kuivana survoo niin pysyy, mutta kostuneesta pillusta valuisi. Ei ole tullut mieleenkään testata tuollaista asiaa. Ja ihan onnellinen seksielämä minulla, en pidä itseäni erityisen löysänä jos en erityisen tiukkanakaan. Jos nyt koittaisin, ja dildo valuisi ulos, se ei muuttaisi käsitystäni mihinkään. Miten sinulle on tullut mieleen testata tuota ja miksi oletat että jos kuulia saa kiskoa ulos, mutta dildo valuu, että olisit löysä? Lantionpohjanlihasten hallintaa voi harjoitella fysioterapeutin avustuksella, tarvittaessa he pystyy antureilla mittaamaan mitä lihaksia käytät ja pystyt sitä kautta helpommin oppimaan miten niitä hallitaan. Mene nyt ensinnä sinne gynelle.
Siihen mitä tuolla oli juttua, että mitkä on todennäköisyydet törmätä just siihen tiettyyn mieheen jonka toiveet osuu yksiin jne., niin onhan se häviävän pieni mahdollisuus, että joku just sopiva tyyppi sut bussipysäkiltä tai kaupan maitohyllyltä nappaa matkaansa. Mutta kuten tiedät, netissä voit hyvin tehdä vaikka treffiprofiilin, että kokematon ja löysä ja seksissä huono (ja mitä muita kuviteltuja tai todellisia huonoja puolia vielä keksit niin listaa perään) nainen etsii seuraa, ja ihan varmasti saat vastauksia innokkailta miehiltä vaikka olisit minkälaiset litaniat siihen ladellut. Ja ei ainakaan tarvitse sitten treffeillä jännittää että mitäköhän se sanoo kun sille selviää että...
[/quote]
Varmaan siksi, että ajattelen asiaa usein. Olen aika yksinäinen, kun kaikilla kavereilla on kumppani ja oma kelpaamattomuuteni on arka asia minulle. Joten se tulee usein mieleen vähän yksityisempinäkin hetkinä ja pilaa fiiliksen aika täydellisesti. Ja aina sanotaan, että naisen alapään pitäisi olla sellainen, että pystyy estämään miestä vetäytymään ulos, siksi olen testannut dildolla.
Kuulat taas on eri muotoiset ja ilmeisesti jotenkin kramppaan (tahtomattani, varmaan ihan väärillä lihaksilla!) ja siksi minun on vaikea saada niitä ulos. Ei se silti tee minusta tiukkaa, koska se myös sattuu todella paljon.
Ja tuo olisikin melkoinen deitti-ilmoitus! :D Taitaisi tulla se surullisenkuuluisa nolla vastausta. :D
[/quote]
Ei siellä ole muita lihaksia kuin ne lantionpohjalihakset, joko puristat niillä tai et millään. Puristamisen lisäksi pitää harjotella rentoutusta.
Ja sitä just tarkotin, että mulle ei ole tullut mieleenkään että "pitäisi" pystyä estämään yhtään mitään, enkä siksi ole kai koittanutkaan että pysyykö dildo. Luulen että ei pysyisi. Eikä ole valitettu löysyydestä vaan sanottu että ihanalta tuntuu.
Olen toki itsekin huomannut että joku joskus netissä on maininnut, että vahvoilla lihaksilla voi lypsää ja hyvältä voi tuntua se, mutta ei se mikään pakko ole! Vähän niin kuin olisi kiva osata tehdä spagaati, mutta kyllä liikkeelle pääsee ja ihan onnellisesti voi elämänsä elää vaikka ei niin notkea olisikaan. Harva pystyy, hienoa niille jotka on jaksaneet treenata mutta harvassa he ovat. Sitä tässä sulle just yritetään jankuttaa, että se sun käsitys väljästä ei ole mikään muu kuin sun oletus perustuen ei mihinkään.