pienimunaset miehet
Kertokaapa ihmiset onko mitää toivoa?
Jos on niin helvetin pieni ..
Kommentit (170)
Huh onnex oon nainen! 8D Vaikka ois löysä voi pimppatreeniä vetää ni johan tiukkenee, tai ei tee lapsia ollenkaan. Mies ei saa ilman kirurgiaa isompaa. 8(
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:09"]
Huh onnex oon nainen! 8D Vaikka ois löysä voi pimppatreeniä vetää ni johan tiukkenee, tai ei tee lapsia ollenkaan. Mies ei saa ilman kirurgiaa isompaa. 8(
[/quote]
Ja vaikka saisikin, saattaa operointi vaurioittaa hermoja ja katoaa se vähäinenkin seisokki. :(
M40
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:09"]
[/quote]
Ja vaikka saisikin, saattaa operointi vaurioittaa hermoja ja katoaa se vähäinenkin seisokki. :(
M40
[/quote]
Parempi 10 tanassa, kuin 15 teoreettista velttona.
Teoreettisilla senteillä ei paljon tökitä.
Eikä pillereillä härnätä, kun on "sähköt" poikki.
Suuri koko on välttämätön silloin, jos nainen ei ole erityisen kiintynyt mieheen - jotta nainen tuntisi "vaikka väkisin" edes jotain... Mutta jos nainen kiintyy mieheen, hän haluaa miestä niin paljon, että koko on siihen nähden toissijainen seikka!!!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:21"]
Suuri koko on välttämätön silloin, jos nainen ei ole erityisen kiintynyt mieheen - jotta nainen tuntisi "vaikka väkisin" edes jotain... Mutta jos nainen kiintyy mieheen, hän haluaa miestä niin paljon, että koko on siihen nähden toissijainen seikka!!!
[/quote]
Jos välillä on yleensäkkään sitä oikeata rakkautta ei siinä vaiheessa ole mitään merkitystä toisen munan tai persposkien koolla ja pillun väljyydellä. Kuulostatte ihan 15 vuotiailta pieni muna hih hih kommenteinne kanssa
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 22:21"]
[/quote]
Jos välillä on yleensäkkään sitä oikeata rakkautta ei siinä vaiheessa ole mitään merkitystä toisen munan tai persposkien koolla ja pillun väljyydellä. Kuulostatte ihan 15 vuotiailta pieni muna hih hih kommenteinne kanssa
[/quote]
" jos nainen ei ole erityisen kiintynyt mieheen" Kannattaako kenenkään miehen värkkeihin katsomatta tuhlata aikaa tuollaiseen naiseen.?
M40
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:12"]
Olen täällä oppinut että 20cm ja siitä isommat on normaalia, joten 95% meistä maailman miehistä on turha haaveilla hyvästä seksielämästä. Harmi juttu, minulla olisi ollut paljon annettavaa mutta enpä viitsi munankokoni takia edes yrittää päästä parisuhteeseen, koska naiset eivät olisi ikinä tyytyväisiä.
[/quote]
Jep ja me naiset olemme oppineet, että ainoastaan pikkuruisen thaikun treenattu pikkuruinen pillu on tarpeeksi hyvä. Lakataanko kaikki harrastamasta seksiä?
[/quote]
Moni luulee ilmeisesti että vitsailen, ei tämä ole mikään vitsi. Olen niin masentunut näistä munankoko keskusteluista ja ihmisten naureskelulle, että jätän nämä karjamarkkinat suosiolla isomunaisille miehille. Ehkä joiden tarkoitus tällä jatkuvalla mollaamisella oli juuri tämä, no nyt olette yhden miehen kohdalla päässeet tavoitteeseenne, toivottavasti olette tyytyväisiä ja koette suurta onnistumisen tunnetta.
[/quote]
Minäkin olen ollut koko elämäni yksin, koska tiedän, etten ole tiukka. Mutta en hetkeäkään kuvittele, että ketään miestä kiinnostaisi, että ovat kirjoittelullaan saaneet sen aikaan, hehän ovat vain tyytyväisiä, että yksi isopilluinen pysyy markkinoilta poissa. Minusta on ihan positiivistakin, että miehet kertoo netissä, mitkä heidän vaatimuksensa naisille on, säästyy monelta nöyryytykseltä.
Äläkä viitsi kerjätä sääliä, se on jo noloa...
[/quote]
Miesten puheet tiukkuudesta kumpuaa oikeasti heidän omasta epävarmuudesta. Tiukkudella ei oikeasti ole hirveästi väliä. Nautinto miehelle tulee siitä peniksen kärjestä ja sitä ei tarvitse kuin hinkata yhteen seinämään kerralla. Tiedän kokemuksesta.
[/quote]
Höpönlöpöt. Kyllä reenattu nainen joka pitää alapäästään huolen on paljon paremman tuntoinen kuin siiderivalaan löysä alapää. Elä edes yritä.
Mä oon 13 koht 14 ja mul on joku 15cm erektiossa, se on kai aika iso mun ikäseks kai.
Ei sitä ikävä kyllä korvaa mikään.
Jää jotain oleellista puuttumaan seksi elämästä, kun ei tunne toista kunnolla sisällään.
Omistan ihan suurehkon vehkeen, mutta tällä naamalla siitä ei oke juuri mitään iloa, kun ei pääse käyttämään kun aniharvoin.....
No ei se koko, vaan se miten sitä käyttää. Onko oikeasti pieni? Myös erektiossa?
Seksissä on lisäksi muutakin kuin yhdyntä.
Sinähän voit korvata tuon hyvällä luonteella. Naiselle voi lisäksi tuottaa nautintoa muillakin ruumiinosilla. Mm. käsillä ja kielellä.
Ei siitä isosta munasta ole paljon iloa, jos kumppani välittää vain omasta nautinnostaan tai on muuten huono sängyssä.
Kerran yhden illan jutussa daami sanoi vehkeeni nähtyään, että ei oo ennen noin pientä nähnykkään. Pantiin silti, mut eipä ne fiilikset ihan katossa olleet....
On oikeesti pieni :D Ei voi mitään mutta ei niitä taitojakaa kauheesti oo. Yleensä mies lutkuaa hetken ja se on iha jwmees mut heti ku saa pikkukaverin seisomaa siirtyy rynkyttämään jota kestää valehtelematta max 5 työntöä. Mies sanoo ku ei meinaa seisoa että hällä jännittää mun kans.
Sanottakoo vielä et ite oon omasta mielestä hyvännäkönen, blondi pitkä tukka, vartalo kunnossa jne .
Harmittaa niin vietävästi. Muute oikee kiva mies mut seksi on niin surkeaa.. joskus humalassa on kestänyt jopa puol tuntia. Sillo oon mm ratsastanut mutta kun ei se tunnu oikeesti iha missää, ei ollenkaa :D helvetti :D
up