On keskustelujen taso mennyt
Liekö täällä enää ketään "wanhan" vauvan aikaisia kirjoittelijoita. itse aikanaan käytin "Rocco"-nickiä.
Carita-niminen typy kirjoitteli pitkiä juttuja kimppakokemuksistaan ja ainakin mulla kiimatipat tulivat toisinaan housuista läpi.
Peppuseksijutut herättivät silloin enemmän närää kuin nykypäivänä. taitaa olla valtaosalla nyt tuttu juttu.
Seksistä ja sen puutteesta / laadusta valitetaan ihan samalla tavalla. Voisko syynä olla seksuaalisten mielihalujen eroavaisuudet pariskunnilla? Kuinka monella tapaa olla esim. samat fetissit? Mulla ja muijallani ei ainakaan, mutta jotenkin sitä on eteenpäin taaperrettu.
T: Rocco
Kommentit (3)
Epäselväksi jää, että minne se on mennyt? Tai millaiseksi? Ilmeisesti ei Roccon tahtomaan suuntaan.
Epäselväksi jää, että minne se on mennyt? Tai millaiseksi? Ilmeisesti ei Roccon tahtomaan suuntaan.
jäänyt aikakaudelle multa ja jyvänen!!Koska täällä mielestäni ketjut/keskustelut siinä tasolla,ettei kaikki ole hyviä,tasokkaita,mut olemmehan sentään aikuisia täällä,jotka näitä luemme ja jokaisella oma "vastuu'" lukemastaan ja sen ymmärtämisestä!!!Mahdoinkohan sanoa "tarpeeksi2 tyhjentävästi tämän??
oliko silloin nikin rekkaus pakollista? Oliko meno asiallisempaa eli sen kuuluisan antiikkisen netiketin mukaista?
Nyt tämä ongelma tuntuu olevan,että isompi tai pienempi heviprovoilijoiden poppoo sotkee ketjun kuin ketjun. Varmaan yhden käden sormilla ne järkevät ja asialliset ketjut, joihin ei ole sotkettu ämpäreitä/nakkeja, sitä oikeaa terveyskeskuslääkäriä joka kertoo kuolemattomat kommentit peppuseksistä tai miten kivaa olisi, jos vaimo/ty saisi vierasta isoa siipikarjatuotetta ja voisi sitä katsella.