IHANAA KUN ON TUMMA MIES:-)
Kommentit (62)
Tiedän yhden nuoren naisen joka metsästää tummaihoisia miehiä itselleen koristeeksi kainaloon. On brändännyt itsensä maailmanparantajana joten tumma mies sopii imagoon. Valkoisia huolii vain jos ovat kotoisin jostain muualta kuin Suomesta.
Olen hänelle tietenkin kateellinen ja katkera, kuten ketjun Tietäjät osaavat varmasti kertoa.
Saako miestä lainata vähäksi aikaa? Navettaan tarvittaisiin sonnia.
Ihanaa kun mulla on normaali mies. Väriä en kerro.
Jaa romaani vai joku muslimi. Tummat sanoo itteensä mustalaisiksi
Once you go black, you never go back.
Ei suomimies ole mitään mustan orin rinnalla.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:44"]
Once you go black, you never go back.
Ei suomimies ole mitään mustan orin rinnalla.
[/quote]
Juu juu ja "I like my women like I like my coffee, black and hot"
Voisko aloittaja vastata tarkoittiko jotain rotua vai tukanväriä?
Siellä missä oikein tummia naisten sukuelimet silvotaan, ei uskonnon, vaan seksin takia, on kuivenpi ja tuottaa enemmän kitkaa pieneenkin munaan. Että sellaista ihanuutta
Miksi tummilla miehillä melkein aina on tukevat tai isokokoiset suomalaiset naiset?
Tummalla miehellä on vaalea mies.. Mmmmm....aaahhh....
Unohtakaa jo ne vitun nekrut! Tumma tarkoittaa MUSTATUKKAISTA!
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:38"]Saako miestä lainata vähäksi aikaa? Navettaan tarvittaisiin sonnia.
[/quote]Lääkkeitä taidat kaivata.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:39"]Ihanaa kun mulla on normaali mies. Väriä en kerro.
[/quote]Vastakohdat täydentävät toisiaan.
Huumorintaju on kyllä hyvä lahja ihmisellä.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:50"]VOIMITENIHANAA
[/quote]Hyvä ,että sinulle voi maistuu:).
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:50"]VOIMITENIHANAA [/quote]Hyvä ,että sinulle voi maistuu:).
[/quote]
Liekkö ollut sitä kuuluisaa luomuvoita?
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:38"]Saako miestä lainata vähäksi aikaa? Navettaan tarvittaisiin sonnia.
[/quote Onneksi hoidat eläimiä työksesi.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 12:27"]AP on selvästi lapseton ja petetty ylipainoinen nainen, tottakai mielipiteitä saa olla ja pitääkin. Luettuani tekstin tunsin vain katkeruutta kirjoituksessasi, toki voin olla väärässäkin. Itse olen sitä mieltä, että hankkikoot lapsen milloin haluaa kunhan rakastaa lastansa. Isompaa ja tärkeämpää kuin rakkaus ei ole olemassakaan ja siihen ei aina tarvitse rahaa,autoja taikka 10kpl koiria. Toki raha on eduksi, mutta ei rahalla rakasteta.
[/quote]
Väärä ketju pahoittelen, uuden puhelimen kanssa ongelmia. ;)