Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison liiallinen juominen ja reseptilääkkeiden sekakäyttö sapettaa

Vaikea päätös
13.10.2021 |

Sanon siitä monta kertaa viikossa ja lupaa vähentää aina. 2 vuotta ollut suurkuluttaja ja sai lääkkeitä joiden kanssa ei edes saisi juoda.
En enää halua edes puhua hänelle, kun silmät harittaa eri suuntiin ja puhe sammaltaa. Oikein ällöttää katsoa, kun itse vietän terveellistä lähes alkotonta elämää.
Seksiäkään ei enää ole, kun en halua koskea mössöttävään ukkoon. Entinen upea rakastaja ja tunnollinen rakas kumppanini on poissa. Nykyään pinnat kireällä oleva pöhöttönyt ja sekaisin oleva sekakäyttäjä.
Kyllä pitäisi lääkäreiden miettiä keille vahvoja lääkkeitä määräävät. Mun miehelleni nämä lääkkeet ovat naulat arkkuunsa.
Kerroin lääkärilleen sekakäytöstä, mutta mies vaihtoi lääkäriä kun ei meinattu lääkettä sitten kirjoittaa.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Sinun elämä on sinua varten. Ei tuollainen tee elettäkään selvitäkseen jos mahdollistat sen toiminnan. Jotkut ottaa itseään niskasta kiinni kun ne jätetään, toiset jatkaa samaan malliin. Joka tapauksessa sinä et häviä muissa versioissa, ainoastaan silloin jos jäät.

Vierailija
2/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit odottaa jääväsi leskeksi pian. Sekakäyttäjien elinkaari ei tunnetusti ole kovin pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mies saa lääkkeet?  dg  siis.

Vierailija
4/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se. Sinun elämä on sinua varten. Ei tuollainen tee elettäkään selvitäkseen jos mahdollistat sen toiminnan. Jotkut ottaa itseään niskasta kiinni kun ne jätetään, toiset jatkaa samaan malliin. Joka tapauksessa sinä et häviä muissa versioissa, ainoastaan silloin jos jäät.

No sitä ystävänikin sanovat. Olen vain jo niin vanha ja oli tarkoitus elää mukavaa elämää lasten jo aikuistuttua. En haluaisi erota, mutta mies ei myös tahdo muuttua. Asunto yms myös hankala. Ap

Vierailija
5/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä ystävänikin sanovat. Olen vain jo niin vanha ja oli tarkoitus elää mukavaa elämää lasten jo aikuistuttua. En haluaisi erota, mutta mies ei myös tahdo muuttua. Asunto yms myös hankala. Ap

No niin, eli sittenhän sun on vain kestettävä sekakäyttäjän puolison elämää, mitä muita vaihtoehtoja on. Miehesi valintoihin sinä et voi vaikuttaa määräänsä enempää ja hän on ilmeisesti valintansa tehnyt. Jos sen tiedon valossakin valitset jäädä "mukavan elämän" toivossa, niin sitten jäät. Minusta tuo nyt ei kuulosta erityisen mukavalta elämältä, mutta kukin tavallaan. Minä haluan olla onnellinen & viettää mukavaa elämää nyt, enkä potentiaalisesti 10 vuoden päästä. Mistä sitä tietää elääkö silloin, oliko sen väärtti sitten odottaa "mukavaa elämää" eläen nykyistä eloaan jotenkin varastossa. 

Vierailija
6/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhlaat parhaat vuotesi tommoiseen, kannattaisi pakata jo laukut.

Vierailija
7/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät nämä ole helppoja päätöksiä. Ei kait ero useinkaan ole sellainen juttu, että siihen ei liittyisi vaikeuksia esim. käytännön asioihin (vaikkapa nyt asunto) liittyen. Sä oot ajatellut, että vanhenet yhdessä rakkaan puolisosi kanssa, mutta nyt puoliso ei olekaan enää se ihminen, vaan se on korvattu toisella, jota et enää tunne.

Jos miehesi ei halua jättää päihteitä, sulla on vain se vaihtoehto, jonka jo tiedät. Ehkä sun pitää surra menetys loppuun ja aloittaa sitten käytännön toimet.

Vierailija
8/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsesi hankkivat lapsia niin niillä on päihdeongelmainen mummola. Sitäkö haluat että et voi nähdä niitä kotona olevan juopon nistin takia? Tuskin.  Hankkiudut nyt vain selville vesille. Kokemuksesta voin sanoa, että muutamassa vuodessa tuollainen vetää sinutkin pohjalle. Eikä se jää reseptilääkkeisiin sitten kun lääkärit lopettaa kirjoittamisen. Se alkaa hakea niitä katukaupasta ja sitten saatkin tutustua rikollisuuteen ja opit asioita mitä normi kansalainen ei tiedäkään. On velan perintää, hengenlähdön uhkaa, sinut voi mukiloida velkojen takia jne.  Lähdet nyt, niin vältät kaiken tämän.

Vierailija
9/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset parempaa. Todennäköisesti. Nyt sun pitää saada vaan itsesikin ymmärtämään se ja hyppäämään uuteen tuntemattomaan.

Vierailija
10/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää oppia päästämään irti aiemmista haaveista jotta voit erota.

Elämää ei pitäisi suunnitella liikaa ennalta jos irti päästäminen on vaikeaa.

Vierailija
11/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä oon odottanut nyt 4 vuotta. Välillä on aivan ihania kausia mut sit taas mennään ja ollaan siellä sammallusvaiheessa. Olen samaa mieltä että elämä on nyt! Säästän asuntoon ja lähden kun saan sen verran että takuuvuokraan riittää. En laita avioeropapereita, lähden vain hetkeksi (?) pois. Ihan oman mielenterveyden takia. Ukaasin oon laittanut ja takaisin en tule ennen kuin on kunnolla todisteita muusta!

Vierailija
12/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puolisolla on ongelma, niin suurin osa ihmisistä neuvoo lähtemään ja jättämään hänet? Ihme touhua. Oletko nostanut kissan pöydälle tässä asiassa tarpeeksi painokkaasti ja lyönyt vaihtoehdot pöytään? Kerro mitä ajattelet ja että olet valmis lähtemään jos asiaan ei tule muutosta. Ala katselemaan avoimesti kämppiä, mutta ennen sitä PUHU asiasta KUNNOLLA!

Vierailija
13/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä mies saa lääkkeet?  dg  siis.

Tuo on se oleellisin kysymys. Tympii pelkkä juominen.

Vierailija
14/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde, älä mahdollista tuollaista elämää.

Narkit kuolee narkkaukseen tai lopettaa, kun tulevat yksin jossain ojanpohjalla järkiinsä.

Vierailija
15/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri on määrännyt lääkkeitä, on ne tietenkin otettava.

Hölmö, lääkevastainen aloitus.

Vierailija
16/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun puolisolla on ongelma, niin suurin osa ihmisistä neuvoo lähtemään ja jättämään hänet? Ihme touhua. Oletko nostanut kissan pöydälle tässä asiassa tarpeeksi painokkaasti ja lyönyt vaihtoehdot pöytään? Kerro mitä ajattelet ja että olet valmis lähtemään jos asiaan ei tule muutosta. Ala katselemaan avoimesti kämppiä, mutta ennen sitä PUHU asiasta KUNNOLLA!

Olen yrittänyt puhua monta kertaa viikossa. Edes hellyyden ja seksin loppuminen ei häntä tunnu kiinniostavan. Kertonut olen jo ero mietteistänikin. Aina lupaa huomenna tai ensi viikolla lopettaa. En usko häntä. Minä joudun kaikki asiamme hoitamaan nykyään, kun luulin saavani seesteistä aikuista aikaa yhdessa niin olenkin taas äiti. Ap

Vierailija
17/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholin kanssa. Nuo lääkkeet kielletty ottamasta viinan kanssa. Kipulääkkeet ok muuten tietenkin, toki voisi liikunta ja määrätyt jumpatkin auttaa jos niitä viitsisi tehdä. Sohvalla makaamalla ne ei helpota. Ap

Vierailija
18/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei alkoholin kanssa. Nuo lääkkeet kielletty ottamasta viinan kanssa. Kipulääkkeet ok muuten tietenkin, toki voisi liikunta ja määrätyt jumpatkin auttaa jos niitä viitsisi tehdä. Sohvalla makaamalla ne ei helpota. Ap

Lääkäri näkee kyllä, jos on ongelmia lääkkeen kanssa.

Edelleen, hölmö lääke- ja lääkärivastainen aloitus.

Vierailija
19/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta muualle. En tiedä oletteko naimisissa, mutta jos olette, niin asumuserossa voit jäädä odottelemaan leskeneläkettä......virallista eroahan ei ole pakko ottaa. 

Vierailija
20/41 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsesi hankkivat lapsia niin niillä on päihdeongelmainen mummola. Sitäkö haluat että et voi nähdä niitä kotona olevan juopon nistin takia? Tuskin.  Hankkiudut nyt vain selville vesille. Kokemuksesta voin sanoa, että muutamassa vuodessa tuollainen vetää sinutkin pohjalle. Eikä se jää reseptilääkkeisiin sitten kun lääkärit lopettaa kirjoittamisen. Se alkaa hakea niitä katukaupasta ja sitten saatkin tutustua rikollisuuteen ja opit asioita mitä normi kansalainen ei tiedäkään. On velan perintää, hengenlähdön uhkaa, sinut voi mukiloida velkojen takia jne.  Lähdet nyt, niin vältät kaiken tämän.

No en usko, että halisi mistään laittomasti mitään. Ihan ok olisi hänen lääkitys, mutta alkoholia ei niiden kanssa saisi käyttää. Tämä olisi mielestäni pitänyt alun alkaen lääkärin huomioida, että on suurkuluttaja. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme