Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka pitkä miehesi on?

Vierailija
12.10.2021 |

Kysytään nyt miehen pituus.

Kommentit (162)

Vierailija
141/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

17cm mutta paksu ja käyrä :)

Vierailija
142/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

192 cm .Itse 165 cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

176cm itse olen 146cm

Just. Muijien pituusvaatimukset on nykyisin sellaisia että alle 180cm miehen kannattaa vaan suosiolla katella alle 150cm muijia.

Voi että kun ottaa koville, kun naisilla on jopa YKSI ulkonäkökriteeri miehille. :D

Mutta koska se on geneettinen, se rajaa ison osan miehistä pois.

Tuo on kuin miehillä olisi yksi kriteeri naisille, eli vähintään D-kupin tissit. Voin vain kuvitella sen itkun määrää jos näin rajattaisiin pienemmät tissit omaavat naiset pois, riippumatta siitä kuinka kivoja, hauskoja ja muuten kauniita he olisivat.

Vierailija
144/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

176cm itse olen 146cm

Just. Muijien pituusvaatimukset on nykyisin sellaisia että alle 180cm miehen kannattaa vaan suosiolla katella alle 150cm muijia.

Voi että kun ottaa koville, kun naisilla on jopa YKSI ulkonäkökriteeri miehille. :D

Ei ottaisi ehkä niin koville, jos niissä olisi jotain variaatiota. Mutta kun valtaosalla naisista on kriteereinä aina sitä yhtä ja samaa pituutta, harteikkuutta, lihaksikkuutta. Klooneja kaikki tyynni.

Ja kuinka monella vastaan tulevista naisilla on tälläinen mies? Niimpä. Ei se silloin ole mikään kriteeri. Ihanne on eri asia. Kyllä 90%:sesti miehilläkin on sama naisihanne, eikä se taida olla yli 175cm pitkä nainen, muodoton ja tanttamainen.

Monenkin miehen ihanne on yli 175cm nainen.

Vierailija
145/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

181 cm ja mulle tapilke olisi lyhyempikin on, mutta kun se rakkaus…

Vierailija
146/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”kuinka paksu miehenne lompakko on, olisi parempi kysymys”

Vierailija
147/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mieheni pituutta. Olettaisin hänen olevan jotain 170 koska itse olen 167 ja ollaan varsin saman pituiset. Ei ole koskaan tullut puheeksi mitkään pituus asiat, ei miehenikään kyllä mun pituuttani tiedä. En ole niitä vanhempia naisia, jotka ostaa miehelleen vaatteita, joten senkään takia en ole koskaan perehtynyt sen paremmin mieheni pituuteen. En ymmärrä miksi tästä pituusasiasta jaksetaan jauhaa niin paljon nykyään? Ei mun nuoruudessa se ollut niin iso juttu. Tosin kyllä tytöillä ja naisillakin on nykyään paljon kovemmat vaatimukset. Ei enää riitä olla tavisnätti, vaan pitää olla suorastaan hottis. 

Ikävää havaita, että maailma on muuttunut pinnallisempaan suuntaan.  Se on varmaan joku netin aiheuttama sivuvaikutus. 

Vierailija
148/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

170

Vierailija
149/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 178… tutustumisvaiheessa yli 180👍🏻🤭🤗

Tais olla niitä

Miesten juttuja.

Vierailija
150/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17cm mutta paksu ja käyrä :)

Pieni mies. Iso muna.

Vierailija
151/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan yhtä pitkiä, 175 cm. Minä oon 20 kg kevyempi.

Vierailija
152/162 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

176cm itse olen 146cm

Ei ottaisi ehkä niin koville, jos niissä olisi jotain variaatiota. Mutta kun valtaosalla naisista on kriteereinä aina sitä yhtä ja samaa pituutta, harteikkuutta, lihaksikkuutta. Klooneja kaikki tyynni.

Ja kuinka monella vastaan tulevista naisilla on tälläinen mies? Niimpä. Ei se silloin ole mikään kriteeri. Ihanne on eri asia. Kyllä 90%:sesti miehilläkin on sama naisihanne, eikä se taida olla yli 175cm pitkä nainen, muodoton ja tanttamainen.

Myös selvästi lyhyempien miesten? Tosin eihän se sinänsä ole ihme, koska pituus on molemmilla sukupuolilla kauniina pidetty piirre. Eihän esimerkiksi missiksi, malliksi ja ballerinoiksi ole perinteisesti päässeet lyhyet naiset. Pitkät sääret ovat olleet naisilla kauneusihanne aina ja pahinta on "persjalkaisuus", eli että on pitkä selkä ja tappijalat. Lyhytkin nainen on kaunis vain, jos hänen kroppansa on sopusuhtainen näissä asioissa, eli ei ole pitkä selkä ja töppöjalat. 

Mikään ei ole sinänsä muuttunut. Paitsi, että miehiltäkin on alettu vaatia ulkonäöllisesti enemmän, kun ennen riitti vaan, että viitsii edes käydä töissä. 

Vierailija
153/162 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

176cm itse olen 146cm

Myös selvästi lyhyempien miesten? Tosin eihän se sinänsä ole ihme, koska pituus on molemmilla sukupuolilla kauniina pidetty piirre. Eihän esimerkiksi missiksi, malliksi ja ballerinoiksi ole perinteisesti päässeet lyhyet naiset. Pitkät sääret ovat olleet naisilla kauneusihanne aina ja pahinta on "persjalkaisuus", eli että on pitkä selkä ja tappijalat. Lyhytkin nainen on kaunis vain, jos hänen kroppansa on sopusuhtainen näissä asioissa, eli ei ole pitkä selkä ja töppöjalat. 

Mikään ei ole sinänsä muuttunut. Paitsi, että miehiltäkin on alettu vaatia ulkonäöllisesti enemmän, kun ennen riitti vaan, että viitsii edes käydä töissä. 

Kyllä, myös monien selvästi lyhyempien miesten. Miehillä ei ole samaa pakkomiellettä vertailla pituuksia kuin naisilla.

Mutta yrität turhaan naisselittää että muka miehilläkin olisi samanlainen maku pituuden suhteen. Ei ole. Edes te naiset ette osaa päättää pitävätkö miehet pitkistä vai lyhyistä naisista. Ja niin tutkimuksetkin sanovat että keskimäärin miehet pitävät keskipituisista naisista, mutta maku vaihtelee voimakkaasi laidasta laitaan.

Naiset sen sijaan yksinomaan suosivat pitkiä miehiä.

Mallit ja muut vastaavat ovat huono esimerkki. Mallit myyvät vaatteita naisille, missit ja ballerinat esiintyvät molempien sukupuolien edustajille. Naisten ihanne on yleensä hoikka ja tyylikäs nainen jolla on pitkät ja sirot sääret. Siis erityisesti malli tai ballerina.

Vierailija
154/162 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himpun alle 170.

Vierailija
155/162 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

187,5 cm.

Ensimmäinen aviomieheni oli tismalleen samanpituinen myös.

Minä olen 177 cm.

Vierailija
156/162 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni 185

Minä 170

Vierailija
157/162 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

204. Itse olen 158

Vierailija
158/162 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin kumppani oli noin 170, minä olen 168.

En ole koskaan ollut pitkän miehen kanssa, ihastun aina sellaisiin lyhyempiin sopivasti lihaksikkaisiin mutta ei muskelikimppuihin. Vahvat kädet ja käsivarret, pieni tiukka takapuoli. 

Hassusti huomaan miten tämä kaava toistuu, ihan jotenkin vaistomaisesti.

Vierailija
159/162 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä mies, pitkä muna ja paljon rahaa! Kolminaisuus, joka ei petä!

Paitsi pettää sinua sen naapurin nuoren blondin kanssa

Vierailija
160/162 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon alle 160-senttisiä naisia täällä.