Kuinka pitkä miehesi on?
Kommentit (162)
Seurustelukumppanit olleet + - 170cm. Itse 150cm. Kelpaisi reilustikin lyhkäisempi, en erityisemmin perusta tosi suuresta pituuserosta, mutta eipäs ole vain tullut siinä mielessä koskaan vastaan.
Eipä ole tullut puheeksi. Veikkaan että jotain 173 cm. Yhdessä ollaan oltu 31 vuotta, olisko pitänyt jossain vaiheessa kysyä?
Yllättäen jälleen pituuskeskustelu. Ja naiset saavat haukkua jos mies ei ole pitkä.
190cm. En mahda mitään että pitkät miehet vain näyttää paremmalta.
Joku 176-178 tms, oon itse 172. En oo ikinä kysynyt, kohta 30v yhdessä. :)
Hahahaha. Tää ketju on täyttä p***aa :'D En usko hetkeäkään, että teidän äijät ovat keskimäärin ton mittaisia. Saattaahan täällä muutamia oikeita vastauksiakin olla. Oma mies on 184,5cm ja itse olen 167cm. Tiedän vaan, että kavereiden miehiin kun vertaa niin oma mies on melkein kaikkia pidempi. Harva tuttu mies on häntä pidempi. Muutama +190cm löytyy ja pari alle 175cm. Ja tämä ikäryhmässä 30-40 jossain päin Länsi-Suomea. En halua mitenkään leijua, mutta nää vastaukset ovat silti täyttä kuraa. Yllätys. Suurin osa kavereiden miehistä on jotain väliltä 178-182. Eli keskiarvo noin 180cm.
10cm juhlakunnossa, eli aika lyhyt nysä on.
Justjuu kirjoitti:
Hahahaha. Tää ketju on täyttä p***aa :'D En usko hetkeäkään, että teidän äijät ovat keskimäärin ton mittaisia. Saattaahan täällä muutamia oikeita vastauksiakin olla. Oma mies on 184,5cm ja itse olen 167cm. Tiedän vaan, että kavereiden miehiin kun vertaa niin oma mies on melkein kaikkia pidempi. Harva tuttu mies on häntä pidempi. Muutama +190cm löytyy ja pari alle 175cm. Ja tämä ikäryhmässä 30-40 jossain päin Länsi-Suomea. En halua mitenkään leijua, mutta nää vastaukset ovat silti täyttä kuraa. Yllätys. Suurin osa kavereiden miehistä on jotain väliltä 178-182. Eli keskiarvo noin 180cm.
Tämä on hauska, 184,5 cm. Puolikas senttikin pitää ilmoittaa. Kyllä sitten ovat sentit vähissä, jos puolikkaatkin pitää ilmoittaa.
Vierailija kirjoitti:
10cm juhlakunnossa, eli aika lyhyt nysä on.
Okei eli siis vaikka miehesi pukeutuisi frakkiin, niin on hän silti tosi lyhytkasvuinen.
178 ja mä 172, missimittainen olen muutoinkin.
171 cm.