Kuinka pitkä miehesi on?
Kommentit (162)
Mies 183cm, minä 170cm. Ei oo sixpackia miehellä vaan pehmeä isivatsa. Komeat kasvot sillä on kyllä ja nätit silmät. :3
Perus av-ketju. Kaikkien miehet on vähintään 185cm. :D
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko niin että pääasiassa vain ne vastaavat tähän ketjuun joilla on pitkä mies?
Vierailija kirjoitti:
Sinuna hankkisin silmälasit..
Oletan myös että ainakin yksi u l1 trollaa tänne muka todistaakseen pointin että syy miksi hän ei saa naista on se että hän ei ole pitkä, eikä se että hän on ihmisenä epämiellyttävä 😅
Tulin vaan kattoo kuinka pygmimiehet ulisee.
176 cm.
En tiedä miksi, mutta pidän lyhyistä, vielä tätäkin lyhyemmistä miehistä. Mulle kelpaisi hyvin myös 165-170cm mittainen. Olen 165 itse.
175 cm. Itse olen 161cm ja pituusero just hyvä.
172cm. Pidän lyhyehköistä miehistä, pitkät ei oikeen sytytä. Joskus seurustelin 193cm pitkän miehen kanssa ja pituus toi lähinnä ongelmia ja niskakipua. Olen itse 165cm.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon homopareja täällä, kerta kysytään miehen pituutta ja kerrotaan myös oma.
Jos pilkkua viilataan, ni kysyttiin mieheSI pituutta. Silloin ei voi olettaa homopariksi.
182.
Aikaisemmin tapaillut miehiä n. 165-200 väliltä, aika harvasta ollut tarkka pituus tiedossa. Ollut itseä lyhyempää ja reippaasti pidempää ja siitä väliltä. Nykyisen miehen pituus muistissa kun pitänyt vertailla milloin pojat kasvaneet isästä ohi...
176 cm
Olen aina pitänyt lyhyehköistä miehistä.
169cm, itse 152cm.