Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä miehesi on?

Vierailija
12.10.2021 |

Kysytään nyt miehen pituus.

Kommentit (162)

Vierailija
61/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, minun mieheni on vain n. 12 cm ja sekin kovin harvoin.

Vierailija
62/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ei ole miehessä tärkeä kriteeri, raha sen sijaan on. Rahaa ei tarvitse olla kovin paljon kunhan sitä on ja eteenpäin eläväisen mieli eli talous kunnossa ja paranee pikkuhiljaa. Tekee siis töitä joko vieraan palveluksessa tai yrittäjänä/freelancerina, on asuntosäästäjä tai maksaa asuntolainaa, jonkinlaiset talletukset, sijoitukset ja henkilövakuutukset olemassa. Olen itsekin samanlainen nainen enkä pidä talouslusmureista, sosiaalituilla elintasoaan nostattavista ihmisistä. Jonkinverran taloudellista liikkumavaraa pitää olla, mahdollisuus harrastaa ja matkustella, sisustella, nauttia taiteesta ja hyvästä ruuasta ja viinistä sekä mielekkäästä työnteosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikohan reilu 170, itse 162. oon aina tykännyt pitkistä miehistä ja en oo kuvitellut koskaan seurustelevani näin "lyhyen" kanssa, mutta ei olekaan ollut mitään ongelmia. seksi on helpompaa kuin pitkien miesten kanssa ja mies on muutenkin luonteeltaan jotenkin sopivan "poikamainen", että hänelle ei ehkä sopisikaan hirveän pitkä ranka. kroppa hänellä on ihanan lihaksikas, jos mieheltä löytyy massua niin siihen sopii mielestäni paremmin että on sitten pituuttakin.

Vierailija
64/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 205 cm ja minä vaimo 161 cm. Toimii ihan yllättävän hyvin. Lapset melko normaalipituisia kylläkin vähän pitkähköjä. 

Vierailija
65/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

189cm punttisalikarju, iso kulli ja hiton rikas.

Vierailija
66/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 179 cm superkomea mallinaama sikspäkillä. Olen ehdottanut herralle, että jos joskus pääomatulot ei riitä elannon hankkimiseen ja joutuu töihin menemään, voisi hankkiutua dressmannin tai gilletten mainokseen. En tosin tiedä onko liian lyhyt tuollaiseen, mutta varmasti hyvin sopisi Prisman tai Lidlin katalogiin.

Vierailija
67/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen typerä ketju.

Onko miehesi lyhyt vai oletko itse lyhyt mies?

Oon eri mutta oon 168cm mies. Mä ihmettelen näitä miehen pituus keskusteluja, kun oon ollut jo noin 100 naisen kanssa ja hyvin harvoin tulee tilanne että nainen olis pidempi tai että mun pituus olis estänyt suhteen tai tutustumisen. Oon kuitenkin nytkin ollut jo 12 vuotta saman naisen kanssa parisuhteessa ja naimisissa... Jossain muussa kuin pituudessa on pahasti vikaa jos ei saa naista. M36v

Vierailija
68/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

196cm, itse olen 175cm.

Vierailija
69/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon eri mutta oon 168cm mies. Mä ihmettelen näitä miehen pituus keskusteluja, kun oon ollut jo noin 100 naisen kanssa ja hyvin harvoin tulee tilanne että nainen olis pidempi tai että mun pituus olis estänyt suhteen tai tutustumisen. Oon kuitenkin nytkin ollut jo 12 vuotta saman naisen kanssa parisuhteessa ja naimisissa... Jossain muussa kuin pituudessa on pahasti vikaa jos ei saa naista. M36v

Juu, en minäkään näe että näissä kovin paljoa järkeä olisi, mutta myöskään en ymmärrä miten nämä joillain menevät niin kovasti tunteisiin. Oikeassa olet että syy naisettomuuteen löytyy yleensä jostain aivan muualta kuin pituudesta. Eipä tuo minullekaan mikään kynnyskysymys ole ollut, ainoastaan silloin jos mies on huomattavasti pienempi kuin minä. Aika harvoin on.

Vierailija
70/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Mieheni on 168cm ja itse olen muutaman sentin pidempi, ei ole koskaan ollut millään tavalla merkityksellinen asia meidän suhteessa.

Vierailija
71/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

190.

Vierailija
72/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

137 cm

Vierailija
73/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun av foorumi on täynnä naisia jotka kelpuuttavat lyhyemmän miehen mutta tinderissä ei yhtäkään. Jokin ei nyt täsmää.

Olen ollut tinderin kautta treffeillä useamman lyhyen miehen kanssa, en koskaan kysynyt pituutta etukäteen. Vain yhden kerran miehen koko oli selkeä ongelma, näissä muissa ongelma oli muualla.

Vierailija
74/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma kun av foorumi on täynnä naisia jotka kelpuuttavat lyhyemmän miehen mutta tinderissä ei yhtäkään. Jokin ei nyt täsmää.

Kelpuuttaja.

Sieltä se miehen irvikuva sitten ilmaantui.

Vierailija
75/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

241 senttiä

Vierailija
76/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

190 cm

Vierailija
77/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm. Minä 170cm.

Vierailija
78/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpuuttaja.

Sieltä se miehen irvikuva sitten ilmaantui.

Haista sä kuule vіttu

Nyt tais kalikka kalahtaa hukkapätkään :D

Vierailija
79/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kummastuttaa nämä parit, joissa pituusero on +30 cm. Luulisi että harmittaa katsella jatkuvasti miehen paidan nappeja, ellei sitten kulje niska kekassa.

Minulla ja miehellä pituusero on 15 cm enkä ainakaan itse haluaisi yhtään enempää.

Tosin harva kai sitä puolisoa metrimitan kanssa valitsee, eikä voi tietää kehen rakastuu.

Vierailija
80/162 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tinderin kautta treffeillä useamman lyhyen miehen kanssa, en koskaan kysynyt pituutta etukäteen. Vain yhden kerran miehen koko oli selkeä ongelma, näissä muissa ongelma oli muualla.

Mikä oli tuon miehen pituus?

Arvioisin että vähän päälle 160. Profiilissaan oli kerrottu pituus mutta oli aika monta senttiä pyöristänyt ylöspäin. Jos pituus olisi ollut se mitä oli kertonut, olisimme olleet saman pituisia, mutta nyt mies oli reippaasti minua pienempi. Oli kylläkin myös muuten omaan makuuni liian hentorakenteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän