Kuinka pitkä miehesi on?
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
176cm itse olen 146cm
Just. Muijien pituusvaatimukset on nykyisin sellaisia että alle 180cm miehen kannattaa vaan suosiolla katella alle 150cm muijia.
Voi että kun ottaa koville, kun naisilla on jopa YKSI ulkonäkökriteeri miehille. :D
Vai yksi.. tämä oli aika hauska, vaikkakin virheellinen.
179. Vähän pitkä mulle pussattavaksi...
Vierailija kirjoitti:
Jotain 175cm. Surkea tappi, menossa vaihtoon!
Ei kysytty millainen tappi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
176cm itse olen 146cm
Just. Muijien pituusvaatimukset on nykyisin sellaisia että alle 180cm miehen kannattaa vaan suosiolla katella alle 150cm muijia.
Voi että kun ottaa koville, kun naisilla on jopa YKSI ulkonäkökriteeri miehille. :D
Ei ottaisi ehkä niin koville, jos niissä olisi jotain variaatiota. Mutta kun valtaosalla naisista on kriteereinä aina sitä yhtä ja samaa pituutta, harteikkuutta, lihaksikkuutta. Klooneja kaikki tyynni.
183 cm, mutta jos tulisi ero niin lyhyempi mies kävisi esim. 170 cm, mutta en haluaisi enää muuttaa samaan asuntoon, seurustella voisin ja miehen täytyisi olla luonteeltaan mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
176cm itse olen 146cm
Ei ottaisi ehkä niin koville, jos niissä olisi jotain variaatiota. Mutta kun valtaosalla naisista on kriteereinä aina sitä yhtä ja samaa pituutta, harteikkuutta, lihaksikkuutta. Klooneja kaikki tyynni.
Ja kuinka monella vastaan tulevista naisilla on tälläinen mies? Niimpä. Ei se silloin ole mikään kriteeri. Ihanne on eri asia. Kyllä 90%:sesti miehilläkin on sama naisihanne, eikä se taida olla yli 175cm pitkä nainen, muodoton ja tanttamainen.
Lepotilassa n 10 cm ja paraatiasennossa n. 17cm
341cm.