Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä av:lla esitetty väittämä/kommentti on LOUKANNUT eniten?

Vierailija
05.09.2006 |

Itse kerroin kerran, kuinka meidän lapsen yöheräilyt (valvoi 03-05 välillä 2-5 kertaa viikossa) loppui heti kun siirtyi eri huoneeseen nukkumaan 10 kk iässä, eikä ole sen jälkeen öisin herännyt kuin kerran, on nyt 1,5 v.

Joku kommentoi ettei ensinnäkään moiseen usko, että toiseen huoneeseen siirtyminen noin muka unia parantaisi, lapselle kun on varmasti parempi nukkua samassa huoneessa vanhempien kanssa. Lisäsi vielä, että lapsi ei voi olla normaali (tunne-elämältä) jos ei koskaan öisin heräile ja kaipaa vanhempiaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" miksi hankkia lapsia, jos ei jaksa niitä hoitaa" ja asiaan kun asiaan tuupattuna.

Tämän lisäksi mua ovat loukanneet kommentit liittyen hedelmöityshoitoihin. Eli jos ei pysty luomusti lisääntymään, niin sitten ei ole tarkoitettu, että niitä lapsia hankitaan ollenkaan. Eli tällainen survival of the fittest-meininki tässä asiassa.

Vierailija
22/30 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mua ei todellakaan loukkaa anonyymit kommentoinnit mua itseäni kohtaan, ne lähinnä naurattaa. Mutta yleisemmin tää mustavalkoisuus ja ahdasmielisyys tällä palstalla ihmetyttää. Just nää jonkun jo mainitsemat homo/lesbo-jutut, hedelmöityshoitomielipiteet tms. Tällä palstalla ei aina usko, että eletään jo 2000-lukua!"

Miksi hitossa pitäis muuttaa omia arvojaan ja periaatteitaan siksi, että nyt eletään 2000-lukua? Jos joku asia ei tunnu omasta mielestään luonnolliselta/hyvältä/oikealta - tai sitä ei muuten vaan hyväksy - ei kai kukaan täysjärkinen käy muuttamaan väkisin mielipiteitään vain siksi, että mikä milloinkin on " muotia" tms.??

Hei HALOO!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvä päivä pystyy sulkemaan silmänsä kaikelta haukkumiselta ja ivaamiselta mutta usein ne satuttaa... Varsinkin jos on kyse ettei minulla pitäisi olla näitä ihania lapsia. :´( Tästä syystä tänne harvoin enää haluaa tulla edes lukemaan viestejä!!! Ja myöskin tekee pahaa muidenkin puolesta joita täällä haukutaan ja irc-gallerian kuvia repostellaan

Vierailija
24/30 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta itse huomasin ja äimistyin. Se on musta tosi lapsellista aina kun anonyymi haukkuu nikillistä, oli sitten itse kyseessä tai joku muu. Puolustan AINA.

Vierailija
25/30 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen täällä oikeasti loukkaantunut/suuttunut, mutta sekin oli vanhan palstan aikaan, enkä enää edes muista mikä asia se oli, mutta silloin paloi aidosti pinna sen toisen kirjoittelijan/kirjoittelijoiden kanssa.

Vierailija
26/30 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on ihan hyvä, että itse kukin välillä miettii niitä omia toimintatapojaan ja katselee vähän laajemmalta kantilta tätä maailmaa ja sen erilaisia ihmisiä.

Ja mun mielestäni se ainakin on yksi olennaisin osa aikuisuutta, että pystyy seisomaan sanojensa ja valintojensa takana. Ei aina tartte koko maailman olla taputtamassa päähän ja sanomassa, että joo, olet maailman paras äiti...

Hyvä olisi sekin tajuta, että vaikka itse yrittäisikin parhaansa, niin niiltä lapsen kokemilta kolhuilta ei voi välttyä. Esim. vaikka kuinka ei haluaisi viedä lasta hoitoon pienenä, ja vie silti, niin ei se sille lapselle tee sitä yhtään helpommaksi. Mä olen aina vihannut äitini märinää, kuinka hän on yrittänyt parhaansa ja plaa plaa, kun oma lapsuus oli ythä helvettiä. Miksi ei vain voisi myöntää, että pieleen meni ja rankasti, eikä tehdä itsestään marttyyria? Onko niin vaikea myötnää, ettei itse ole täydellinen, että myöntäisi, että se lapsi voi ihan oiekasti joistain omista valinnoista kärsiäkin?

Ihan hirveästi tällä palstalla ainakin näkee tollasta käytöstä, että ihan kaikki omat teot on vain niita ainoita oikeita, eikä omat lapset voisi missään nimessä missään vaiheessa kärsiä yhtään mistään.

Vierailija
27/30 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta välillä suututtaa se, että jos on valmis luopumaan tietyistä asioista lapsensa puolesta, ja näkemään vaivaa lapsen kasvatuksessa, täällä torpedoidaan kaikki haukkumalla superäidiksi, marttyyriksi jne. Eikä tosiaan tarvitse olla millään lailla marttyyri, vaan on kyse ihan tavallisista asioista, kuten siitä, ettei vie parikuista viikoksi hoitoon tai imettää vuoden tai säätelee lapsen tv:n katsomista. Tai on kotiäitinä muutaman vuoden (IIK). Jos on jonkun mielestä liian hyvä äiti, ei saisi osallistua tiettyihin keskusteluihin näemmä ollenkaan. :)

Vierailija
28/30 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyylillä teiniäiti syötti vauvaparalle jäätelöä. Hittojako se kenellekään kuuluu mitä mun lapsi syö ja toisekseen sille jätskinsyönnille oli lääketieteelliset syyt

Vierailija
29/30 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi irc-gallerian repostelut ja ulkonaon haukkumiset. Poyristyttavinta kuitenkin on, etta aikuiset ihmiset kehtaa haukkua toisten lapsia rumiksi tai vammasen nakosiksi jne. Ihan kasittamatonta.

Itse en kirjoita nikilla enka anna kuviani, joten pelkat kirjoitukset eivat minua loukkaa. Lahinna naurattaa joidenkin paatoksellisuus ihan uskomattomista asioista.

Vierailija
30/30 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan järkyttävää haukkua toisten lasten kuvia ja ulkonäköä! Tuollaisten lapsista varmaan kasvaa koulukiusaajia jos äidit kotonakin haukkuvat naapureisen lasten ulkonäköä...

ja irc-galtsun kuvia tuskin on nettiin laitettu haukkumisen vuoksi. Vaan sieltä etsitään itselle juttuseuraa. vähän eri asia kun haukkua täällä nimettömänä ja kuvattomana.