G: Onko nainen vai mies kauniimpi? Kummasta katselet mieluummin kuvia?
Vanha markkinoinnin ja mainostajien tietämä tosiasiahan on, että keskimäärin sekä miehet että naiset katselevat mieluummin naisten kuvia. Siksi kaikissa mainoksissa ja lehtien kansissa on aina naisen kuva. Mitä asiasta olen joskus toisten naisten kanssa jutellut, niin monet muutenkin pitävät naisen kroppaa kauniimpana ja silmää miellyttävämpänä kuinmiehen. Ovat vielä tietääkseni olleet heteronaisia. Vaikka itse olen enemmän tai vähemmän bi, niin minulle miehen ruumis on aina ollut kauniimpi ja kiihottavampi katsottava. On suorastaan vaikea keksiä mitään kauniimpaa, kuin miehen kaunis selkä, tai oikeastaan koko mies takaapäin katsottuna. Siis nyt ihan esteettisenä ihailuna. Ja kauniillakin tarkoitan esteettistä, silmää miellyttävää, vaikka nykyisin sana onkin aika pitkälle pelkästään naista kuvaamaan varattukin. Olenko ihan friikki, vai katsoisivatko muutkin mielellään enemmän kauniita miehiä esim. juuri mainoksissa tai lehtikuvissa?
Kommentit (3)
niin ehkä sitten valitsisin miehen. Mutta todella kauniita naisia löytyy varmasti helpommin (ja monipuolisemmalla tavalla kauniita) kuin komeita miehiä...
Osittain kyse voi varmaankin olla siitäkin, että naiset katselevat mielellään molempia, miehet vain naisia. Silti välillä tekisi mieli pakottaa mies ostamaan vaatteensa Dressmanilta ihan vain periaatteen vuoksi, mutta kun sen liikkeen vaatteet eivät miehelleni kelpaa, niin ei sentään viitsi painostaa.
Vierailija:
että ne mainoskampanjat, joissa on käytetty kauniita naisia, ovat huomattavasti tehokkaampia, kuin ne joissa on miehiä.
että ne mainoskampanjat, joissa on käytetty kauniita naisia, ovat huomattavasti tehokkaampia, kuin ne joissa on miehiä. Jos minulta kysyttäisiin, haluaisin tehdä mainoksia, joissa esiintyisi enemmän hyvännäköisiä miehiä, mutta valitettavasti minulle ei tätä vapautta suoda :/ Asiakas päättää.