Käännyin kolmion takaa suoraan toisen auton eteen ja nyt ahdistaa
Olen koko illan pohtinut asiaa ja soimannut itseäni. Pysähdyin vielä kolmion eteen, mutta joku aivopieru iski ja käännyin suoraan toisen auton eteen! Onneksi toisen kuskin refleksit toimi. Nyt on varmaa, etten aja autolla ainakaan vähään aikaan. Minulla on jopa itsetuhoisia ajatuksia tämän tapahtuman vuoksi
Onko kukaan muu koskaan mokannut yhtä pahasti liikenteessä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ai onko mokannut? No varmasti, ja osa ei ole jäänyt henkiin niistä kertomaan. Autolla ajaessa saa olla skarppina ja tuollainen tilanne mikä sullekn kävi voi käydä kokeneemmallekin kuskille jos on vaikka väsynyt tai mieli järkkynyt eikä keskity tekemisiinsä tai ettei vaan huomaa koko kolmiota.
Ole onnellinen ettei tullut kolaria!
Tämä. Olen ajanut 40 vuotta, ja aina kun alkaa kuvitella olevansa hyvä kuski, tapahtuu yleensä jotain mikä palauttaa maan pinnalle. Joko itse tai joku muu mokaa. Kerran olen ollut kolarissa toisen tekemän mokan vuoksi, onneksi ei käynyt pahemmin. Mutta olen myös itse joskus väsyneenä ajanut niin hölmösti, että vieläkin nolottaa. Liikenne on vaarallista, eikä kukaan ole skarppi joka hetkenä.
Sentään AP ja muut tiedostavat virheensä mikä on jo todella hyvä asia. Ne kaikista pahimmat törttöilijät työntyvät kolmion takaa ihan vaan tietoisesti puhdasta röyhkeyttään eivätkä vahingossa.
Virheitä sattuu ja ne opettaa. Hyvä jos kuitenkin selviää säikähdyksellä ja nolotuksella eikä pääse mitään pahempaa sattumaan. Itselle on joskus sattunut noita "tyhjästä ilmestyviä" väistettäviä ja olen sittemmin huomannut että sieltä ohjaamon etukulmien, A-pilareiksiko niitä sanotaan, takaa ne tulee. Sinne mahtuu hyvin henkilöauto, joka on sopivassa suunnassa, kävelijästä ja pyöräilijästä puhumattakaan, ja sitten voi olla jo tosi lähellä kun tulee näkyviin. Muutaman kerran kun sellaisessa tilanteessa kunnolla säikähtää niin alkaa tarkemmin kuikuilemaan niiden katvealueiden taaksekin.
Ei taida sellaista kuskia olla olemassakaan, joka ei koskaan olisi törttöillyt.