Kolmenkympin villitys?
Täytin aiemmin tänä vuonna 30 ja vähän sen jälkeen alkoi tehdä mieli seksiä ihan jatkuvasti! Tätä on nyt jatkunut kuukausia, eikä seksinhimo ota laantuakseen ei sitten millään. En valita, ihmettelen vain, koska koskaan aiemmin aikuisiällä ei ole himottanut näin pitkään yhteen menoon. Siis oikeasti taukoja ei ole, paitsi ehkä pieni hetki seksin jälkeen.
Onko teillä tästä kokemuksia? Onko kolmenkympin villitys, tai paremminkin sanoen panetus, totta muidenkin kohdalla?
Kommentit (20)
Toisinpäin. Kiinnostus loppui. t mies
Mulle iski kun täytin 35 vuotta. Panetus on jatkuvaa.
Siis juuri tuo, että panetus on ihan jatkuvaa, on jotain uskomatonta! Saatan masturboida useita kertoja päivässä, mutta kun ei auta niin ei auta. Mies yrittää parhaansa mukaan, mutta ei se ihan jaksa minun tahdissani kuitenkaan. Onhan meillä muutakin elämää ja velvollisuuksia.
Kiva kuulla, etten ole ainut, jolle on iskenyt tällainen tilanne. Yllätti vaan minut aika täysin ja ajattelin tätä joksikin ohimeneväksi jutuksi, mutta ei siltä ainakaan toistaiseksi näytä...
-ap
Ootko lopettanut hormonaalisen ehkäisyn viimeaikoina?
En, vuosia on aikaa siitä, kun oli hormonaalinen ehkäisy käytössä viimeksi. Se olisikin voinut olla järkeenkäypä selitys. Nyt en keksi mitään, mikä olisi muuttunut.
-ap
Minuakin panettaa. Haluaisin vieläpä rohkeampaa seksiä ja useammin kuin nuorempi DI-mieheni. Hän rakastelee, kun minä haluaisin irstailla. Kai se on se aikuisen naisen estottomuus.
siis naisillahan seksihalut lisääntyy ikääntyessä ja nyt en puhu mistään et 50 vuotias olis halukkaampi ku 30.. mut esimerkiks 20 ja 30 vuotiaat niin 30 vuotias nainen on halukkaampi oliskohan syynä ku testestoroni tasot muutuu vanhemmite... mut täs hauskaa onki et miehil ikääntyes vaan seksihalut laskee..
eli nuori mies n.20v ja vähän vanhempi nainen n.30 v sopii seksihaluiltaan paremmin yhteen kun ikäistensä kans. :D
Ehkä se on just se, että nyt tavallaan uskaltaa ja "kehtaa" haluta. Minä haluaisin myös kaikkea rohkeampaa, mitä emme ole ennen kokeilleet tai ainakin harvoin, mutta miehelle on ehkä toistaiseksi tarpeeksi sulattelemista tässä mun kyltymättömyydessä yleensäkin, joten en ole hirveästi vielä ehdotellut.
-ap
Villityksen alkamiseen vaikuttaa sekin miten nuorena on asettunut aloilleen... Jos on bailannut kolmekymppiseksi asti, ei iske villitys kolmekymppisenä. Jos on ollut yksi mies 15-30-vuotiaana, löytää itsensä baarista kolmekymppisenä hihittelemästä kaljanlaskijan väsyneelle läpälle.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2014 klo 09:04"]Eihän sillä olisi mitään tekemistä swn kanssa, että keho koittaa ilmoittaa, että montaa hedelmällistä vuotta ei ole enää jäljellä ja nyt pitäs ne lapset tehdä jos niitä mielii?
[/quote]
No tuskin, onhan kolmekymppisilläkin n. 15 v sitä aikaa jäljellä. T: 25-v jolla alkanut järjetön panetus...
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 21:33"]
Villityksen alkamiseen vaikuttaa sekin miten nuorena on asettunut aloilleen... Jos on bailannut kolmekymppiseksi asti, ei iske villitys kolmekymppisenä. Jos on ollut yksi mies 15-30-vuotiaana, löytää itsensä baarista kolmekymppisenä hihittelemästä kaljanlaskijan väsyneelle läpälle.
[/quote]
Ei liity tämä panetus siihen. Mä olen kyllä saanut viettää villiä sinkkuelämääkin alle kolmekymppisenä ja olen nyt elämäni kolmannessa pitkässä (monivuotisessa) suhteessa. Se mistä puhut on ikäkriisi, joka liittyy elämänsisältöön ja muuhun, kun ura ja perhe-elämä tylsistyttää. Nyt on kyse ihan fyysisestä panetuksesta.
t: 4
Eihän sillä olisi mitään tekemistä swn kanssa, että keho koittaa ilmoittaa, että montaa hedelmällistä vuotta ei ole enää jäljellä ja nyt pitäs ne lapset tehdä jos niitä mielii?
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 20:56"]
Siis juuri tuo, että panetus on ihan jatkuvaa, on jotain uskomatonta! Saatan masturboida useita kertoja päivässä, mutta kun ei auta niin ei auta. Mies yrittää parhaansa mukaan, mutta ei se ihan jaksa minun tahdissani kuitenkaan. Onhan meillä muutakin elämää ja velvollisuuksia.
Kiva kuulla, etten ole ainut, jolle on iskenyt tällainen tilanne. Yllätti vaan minut aika täysin ja ajattelin tätä joksikin ohimeneväksi jutuksi, mutta ei siltä ainakaan toistaiseksi näytä...
-ap
[/quote]
on meitä vajaa nelkypäsii. vaimolta halut vähenee niin multa lisääntyy. vaimo vähentää liikuntaa minä lisään. tietäs mikä on? 30 villitys?
Joo, mulla samaa,aiemmin seksi vaan ahdisti, ällötti ja koitin vältellä sitä kaikin tavoin. Nyt hiukka eri meininki :D n28 sinkku.