Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keinoja parantaa omaa elämää

Vierailija
09.12.2014 |

Miten voi parantaa elämää? Käytännössä, ajatuksen tasolla, ihan miten vaan! Vinkit kehiin!

-hymyilen enemmän

-karsin tavaramäärää, niin siivous helpottuu

-vien biojätteet väh. joka toinen päivä, niin keittiössä ei haise (tiedän, YÖK)

-muistan juoda paljon vettä

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaja piristää kummasti.

Vierailija
2/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kannattaa miettiä, mitä omasta mielestä on hyvä elämä. Minulla on kausia, että mikään ei huvita, ja silloin elämä helposti lipsahtaa, jos ei nyt kaoottiseksi, mut sellaiseksi epäjärjestelmälliseksi, että asioita kerääntyy. Silloin pidän aina "korjausviikon" eli aloitan vaan korjaamaan asioita joita olen lykännyt tai jotka ärsyttää (paitsi raha-asiat hoidan aina tikitilleen). Tiedän että se koko viikko on tosi tuskaista, ei huvittaisi nähdä kuinka laiska sitä on ollut, mutta sen viikon jälkeen on taas hyvä ja seesteinen olo. Ei ole rästissä mitään, missään ei loju ylimääräistä roinaa, kaikki asiat on hoidettu, jääkaapissa vaan terveellistä ruokaa, tavarat järjestyksessä, hammaslääkäriajat sun muut vastenmieliset jutut varattu ja elämä jatkuu monta viikkoa taas vähän parempana.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä jo tosi onnellinen elämässäni ja vietän hyvää elämää valtaosan ajasta! Silti mielestäni aina voi tehdä lisääkin. Ajattelin, että tästä on kaikille hyötyä :)

PS: Rakastajalle ei ole tarvetta, kun on tuo oma mies sellainen syötävä hurjimus sillä puolella :D

ap

Vierailija
4/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 on oikeassa kehottaessaan pohtimaan, mistä hyvä elämä omasta mielestä muodostuu. Toisin sanoen täytyy kirkastaa omia arvoja. Mitä haluaisit, että sinusta sanottaisiin hautajaisissasi? Minkälaisista asioista saat suurta tyydytystä ja mielihyvää? Mikä on sinulle niin tärkeää, että olet sen vuoksi näkemään vaivaa ja sietämään epämukavuutta?

Omaa elämääni on parantanut huomattavasti päätös lapsettomuudesta ja ruuhkavuosien skippaaminen, valmistuminen mieluisaan ammattiin, hyvä parisuhde, töiden jättäminen työpaikalle ja lyhyt työmatka, määrätietoinen ystävyyssuhteiden ylläpito, ajan varaaminen harrastuksia varten ja se, että olen opetellut suhtautumaan omiin tunteisiini ja ajatuksiini vähemmän vakavasti. Pienempiä mutta silti tärkeitä juttuja ovat olleet säännöllinen ateriarytmi, hyvä unihygienia, kevyt liikunta, epämiellyttävistä velvoitteista luopuminen, sistuksen fiksaaminen ja hyvä systeemi tehtävien ja muistettavien asioiden hallitsemiseen. 

Leppoisa nautiskelu ja puuhastelu on minun juttuni, ei kunnianhimoinen suorittaminen. Kun ymmärsin tämän ja järjestin elämäni sen mukaiseksi, onnellisuus lisääntyi hurjasti.

Vierailija
5/5 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä parani, kun aloin nukkua enemmän ja lopetin ukolle nalkuttamisen! Mieliala ja jaksaminen ihan toista luokkaa, kun saa kaksi tuntia enemmän unta ja parisuhde on, noooh, ainakin kommunikaatio on muuttunut keskustelevampaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan