Tunnetko ketään kaunista yli 35-vuotiasta naista?
Itse kun mietin tuttuja naisia, niin kukaan ei ole kaunis. Nättejä ja seksikkäitä on näissä yli 35-vuotiaissakin, mutta kaunista ei.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:11"]En tunne. 90% kauniista naisista on 16-20v, 9% on 21-25v ja loput 1% on yli 25v. Miehien kohdalla komeista puolestaan 90% on 40+ ja 10% alle 40v.
M48
[/quote]Jollain on nyt näemmä vähän liian suuret luulot omasta viehätysvoimastaan. Jos kysyisit noilta jahtaamiltasi teinitytöiltä niin saisit kuule vähän erilaiset prosentit ikäisistäsi miehistä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:23"]
Minua sanotaan aina kauniiksi, kun liikun ihmisten ilmoilla. Olen 43. Mutta varmaan valehtelevat vaan. Av:lla on sanottu niin.
[/quote]
Aina, kun liikut ihmisten ilmoilla? Todellako? Ettet nyt kuitenkin olisi hieman harhainen? Kiva tietenkin, että ääni joka kuuluu on kehuva ja positiivinen, mutta hiukan nars... narskahtaa korvaan. :)
[/quote]
Veikkaan että kirjoittaja ei tarkoittanut jokaista roskapussin viemistä tai kauppareissua. Mutta pitipä päästä sun vähättelemään tuntematonta. Hyvin meni!
Mä itse. Ja monta tuttavaa ja kaveria tiedän myös jotka on todella kauniita. En näe parikymppisissä kauneutta useinkaan, ne ovat korkeintaan söpöjä. Aito kauneus tulee persoonan kautta esiin vasta +30-v.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:36"]
Mä itse. Ja monta tuttavaa ja kaveria tiedän myös jotka on todella kauniita. En näe parikymppisissä kauneutta useinkaan, ne ovat korkeintaan söpöjä. Aito kauneus tulee persoonan kautta esiin vasta +30-v.
[/quote]
Tämä on totta. Alle 25-vuotiaat ovat yleensä liian lapsenkasvoisia ollakseen kauniita.
Lähes kaikki tytöt ovat nättejä ja suloisia parikymppisinä. Nuoruus sinänsä tekee silmää miellyttävän näköiseksi. Usein monet ovat sen ikäisen hyväihoisia ja hoikkia tekemättä mitään. Kasvonpiirteet peittyvät "vauvarasvan" alle joten kasvot näyttävät pehmeiltä ja naisellisilta varsinaisesta muodosta huolimatta.
Vasta noin kolmekymppisenä alkaa erottumaan ns. oikeasti kauniit naiset, eli ne joilla on kauniit kasvonpiirteet ja hyvät geenit, ehkä myös hyvät elintavat, jotka lisäävät ja ylläpitävät kauneutta.
Useimmat naiset, jotka olivat kaksikymppisenä kauniita, eivät ole enää kolmekymppisenä. Monet,jotka ovat kolmekymppisenä kauniita, eivät ole enää nelikymppisenä. Mitä korkeampi ikähaarukka, sen vähemmän kauniita naisia, mutta ne jotka pystyvät vanhempanakin kauniina, ovat kauniiden eliittia. Usein kaunis nelikymppinen nainen on kauniimpi, huomiotaherättävämpi ja tyrmäävämpi kuin kaunis parikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:23"] Minua sanotaan aina kauniiksi, kun liikun ihmisten ilmoilla. Olen 43. Mutta varmaan valehtelevat vaan. Av:lla on sanottu niin. [/quote] Aina, kun liikut ihmisten ilmoilla? Todellako? Ettet nyt kuitenkin olisi hieman harhainen? Kiva tietenkin, että ääni joka kuuluu on kehuva ja positiivinen, mutta hiukan nars... narskahtaa korvaan. :) [/quote] Veikkaan että kirjoittaja ei tarkoittanut jokaista roskapussin viemistä tai kauppareissua. Mutta pitipä päästä sun vähättelemään tuntematonta. Hyvin meni!
[/quote]
Hyvin meni, kun itse tulit omaa itsekehuviestiäsi puolustelemaan!
Äitini, 67v, näyttää superkauniilta viisikymppiseltä :). Sen lisäksi aivan ihana äiti ja maailman sympaattisin ihminen
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:10"]
Mä, vaatimattomasti
[/quote]
Ja minä, supervaatimattomasti myös :) Ja jos muka ikä tekee "kauniin" rajan, niin onneksi turvallisesti on juuri luultu useaan otteeseen itseäni 10 vuotta nuoremmaksi. Eli vielä nelivitosenakin kaunis :)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:27"]Tunnen. Se on harvinaista, mutta sitä suuremmalla syyllä tuollainen vanhempi kaunotar onkin sitten aika veretseisauttavan upea näky.
M30
[/quote]
Luuletko itse olevasi joku nuori ori? Tervetuloa tänne rumemmalle puolen.
Äitini on 51v. Ja erittäin kaunis. Hän on ollut kaunis nuoresta asti.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:26"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 16:23"] Minua sanotaan aina kauniiksi, kun liikun ihmisten ilmoilla. Olen 43. Mutta varmaan valehtelevat vaan. Av:lla on sanottu niin. [/quote] Aina, kun liikut ihmisten ilmoilla? Todellako? Ettet nyt kuitenkin olisi hieman harhainen? Kiva tietenkin, että ääni joka kuuluu on kehuva ja positiivinen, mutta hiukan nars... narskahtaa korvaan. :) [/quote] Veikkaan että kirjoittaja ei tarkoittanut jokaista roskapussin viemistä tai kauppareissua. Mutta pitipä päästä sun vähättelemään tuntematonta. Hyvin meni!
[/quote]
Hyvin meni, kun itse tulit omaa itsekehuviestiäsi puolustelemaan!
[/quote]
No en tullut. Miksi tulisin, kun ennakoin reaktiosi jo viestissäni. Ei sinun mielipiteelläsi ole merkitystä. Vastasin aloitukseen ja osallistuin keskusteluun. Sinä olet minulle merkityksetön, itseesi tyytymätön, ilkeä ihminen. Minulla on ollut kivoja kohtaamisia ihmisten kanssa. Kauniit sanat lämmittävät aina. Saisitpa sinäkin kokea, niin ei tarvitsisi yrittää muita mollata.
Tunnen itseni. Aloin muuttua kauniimmaksi n. 32:n ikävuoden jälkeen. Olen nyt 38 ja kauniimpi kuin 10v sitten. Ikä on muuttanut ulkonäköä, mutta ei juurikaan sillä tavalla että näyttäisin vanhemmalta. Mulla on pyöreät kasvot joista lähtenyt kolmenkympin jälkeen sitä lapsenpyöreyttä niin että tullut kasvojen muoto mm korkeat poskipäät esiin. En ollut nuorempana ikäluokassani niin kaunis kuin nyt kun olen.
Tiedän myös 69-vuotiaan naisen, jonka tavatessani ensireaktio oli häkeltynyt sillä en ole tavannut hänen ikäistään ihmistä joka on niin kaunis. Ainakin 15v ikäistään nuoremmaltakin kyllä näytti. Iho ei roikkunut yhtään vaan kasvonpiirteet olivat säilyneet kauniina eikä naama mitenkään "valahtanut". Rypytkin olivat ilmeryppyjä ja ihan pinnassa ja kasvot sileät.
Voi ap, sulla on elämässä vielä paljon opittavaa. Taidat olla aika reppana :(
Minua sanotaan usein kauniiksi. Olen 42.v.
Tunnen monia todellisia kaunottaria jotka ovat yli 35.v.
Tunnen. Se on harvinaista, mutta sitä suuremmalla syyllä tuollainen vanhempi kaunotar onkin sitten aika veretseisauttavan upea näky.
M30