Kertokaa mulle mitä mä haluan joululahjaksi?
Mies on jo ihan stressaantunut kun en osaa sanoa mitään. Viime vuonna sain ihanan tuoksun, se riittää mulle vielä. Kauneushoitolahjakorttia en halua, en jaksa nyt panostaa itseeni niin paljoa. Kampaajalla kävin juuri. Vaatteita en tarvitse, eikä niitä mies osaakaan ostaa. Koruja, ei ei niitäkään nyt, turhaa rahanmenoa, pärjään nykyisilläkin. Miehelle olen ostanut kellon ja paidan, kun tiedän hänen sellaisia haluavan. Mies raukka tuntee paineita ostaa lahjoja, vaikka oikeasti olisin tyytyväinen suklaarasiaan. Mitään turhaa en halua, enkä keksi mitä tarpeellista voisin pyytää.
Kommentit (26)
Vaikka yhteinen kylpyläviikonloppu? Hintava ehkä mutta toivottavasti nautinnollinen.
Musiikkia, elektroniikkaa, kirjoitustarpeita, maalaustarvikkeita, ristikoita, kaukoputken, skeittilaudan, aurinkolasit, keinutuolin, irtoripset...
Jos elämässä ei ole mitään mitä sinä haluaisit, ei mitään pientä mitä toivoisit tavoittavasi (esim. maalisivellin ei ole itseasiassa tavaralahja vaan mahdollisuus luovuuteen...) itse en olisi onnellinen jos aamuisin joutuisin nousemaan noin täydelliseen tyhjyyteen =)
No toivo jotain mikä ei ole turhamaista. Kai sussa on (toivottavasti) muitakin puolia kuin meikit, vaatteet ja korut.
No edelleenkään mä keksi mitään. Paitsi ratsastustunnit, mutta niistä muutamasta tulee vain kiukkuiseksi kun ei ole varaa enempään. Vähän niin kuin hei, muistatko mitä menetät rahapulan vuoksi... Ja lyhennettyä työaikaa toivoisin että jaksaisi touhuta enemmän lasten kanssa, mutta ei sekään oikein joululahjaksi taivu.
Meillä on yhdellä lapsista nyt vaikeaa, mä en pysty miettimään muuta kun sitä. Ajatus että pitäisi panostaa itseeni tuntuu niin kaukaiselta. Mutta tiedän että mies haluaisi mun nyt olevan itsekäs, hyvää se tarkoittaa.
ap
Jotain hyvinvointiisi liityvää sun ois keksittävä, et jaksa auttaa lasta/lapsia, jos et panosta itseesi.
Joku kalliimpi suklaarasia, pullo skumppaa ja vapaailta dvd:n/kirjan ääressä?
Tämä voi nyt kerätä miinuspeukkuja, mutta OnePiece-haalari. Sain tällaisen mieheltäni ja usein tulee mietittyä, kehtaisiko mennä vain töihin ja joka paikkaan tämä päällä. Vähän turhan mukava.
Mulla sama tilanne. Mies ahdistuu, kun ei osaa ostaa mulle mitään, enkä itse osaa toivoa. Aiempina vuosina on yleensä joulun jälkeen tarjotunut maksamaan puolet jostakin ostoksestani, esim talvitakista tai juhlamekosta. Kätevää, mutta tylsää. Harvoin muistan, mitä olen saanut lahjaksi, kun ei ole jouluna/syntymäpäivänä ollut mitään konkreettista. Olisin tyytyväinen johonkin pieneenkin yllätykseen, vaikka kirja tai pörrösukat tai mitä vaan, kunhan se olisi jotain minkä mies olisi itse ajatellut että tarviin ja haluaisi ilahduttaa.
itse en tosiaan osaa mitään toivoa tai pyytää, traumoja lapsuudesta, kun ei saanut kun haukut kun jotain pyysi.
No voi vee et voi olla vaikeeta. Voisko vaan sopia et panostaa itseensä kun siltä tuntuu. Joka asiastahan sää tehtyä ongelman jos haluu ja samalla pahan mielen toiselle 😐
http://www.hyvavuosi.fi/product/7/hyva-vuosi-2019--viikkokalenteri
Jos tuolla olisi vähän positiivisia ajatuksia ja toisaalta sinne voisit kirjoittaa myös omia tunteita ja ajatuksia. Joskus sekin helpottaa, kun on vaikeaa.
Tai päiväkirja.
Perinteinen " naalitappi on aina hyvä lahja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä ja sopii kaikille joilla on anusreikä.
Vierailija kirjoitti:
Appiukolle ostin viime Jouluna ja on tykännyt.
Piikivestä tehdyt geishapallot antaa kipinää sinne missä tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Miehelle voisi ostaa kun aina kinuaa *anaalia.
Strap-on-dildo jolla pääset itse antamaan *naalia miehelle.
Tää on jo niin uusavutonta ettei tullut yhtäkään ideaa, pöh.. :(
ap