Kertokaa mulle mitä mä haluan joululahjaksi?
Mies on jo ihan stressaantunut kun en osaa sanoa mitään. Viime vuonna sain ihanan tuoksun, se riittää mulle vielä. Kauneushoitolahjakorttia en halua, en jaksa nyt panostaa itseeni niin paljoa. Kampaajalla kävin juuri. Vaatteita en tarvitse, eikä niitä mies osaakaan ostaa. Koruja, ei ei niitäkään nyt, turhaa rahanmenoa, pärjään nykyisilläkin. Miehelle olen ostanut kellon ja paidan, kun tiedän hänen sellaisia haluavan. Mies raukka tuntee paineita ostaa lahjoja, vaikka oikeasti olisin tyytyväinen suklaarasiaan. Mitään turhaa en halua, enkä keksi mitä tarpeellista voisin pyytää.
Kommentit (26)
Hieronta tekisi sinulle hyvää, kun olet tressaantunut lapsen takia.
Mulle miehenä lahjojen määrä ei ole olennaista, vaan niiden laatu. En kaipaa Selected boksereita, tai Hillfigerin kelloa. Mä haluan mieluummin Tag Heuerin kellon ja Versachen bokserit. Ei tarvitse olla kolmea tai neljää höpöhöpöä, vaan mieluummin vaikka yksi aidosti tosi hyvä.
Minä olin onnellinen, kun rakkaani oli lahjoittanut nimissäni lastensairaalalle kaksi sataa euroa aikoinaan. Sittemmin olen saanut vuohen, kanan ja rokotuksia ja koulupuvun kehitysmaan auttamiseksi. Myös joulupuukeräykseen on minulta viety lapsille paketteja. Niistä olen oikeasti ja kauan onnellinen. Itse en tarvitse mitään. Toivo sinäkin toisille hyvää, niin usko vaan, sinä olet onnellinen.
Turha tavara ei tee joulumieltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin onnellinen, kun rakkaani oli lahjoittanut nimissäni lastensairaalalle kaksi sataa euroa aikoinaan. Sittemmin olen saanut vuohen, kanan ja rokotuksia ja koulupuvun kehitysmaan auttamiseksi. Myös joulupuukeräykseen on minulta viety lapsille paketteja. Niistä olen oikeasti ja kauan onnellinen. Itse en tarvitse mitään. Toivo sinäkin toisille hyvää, niin usko vaan, sinä olet onnellinen.
Onks sulle kukaan vielä kertonut, että nämä "vuohet" ja "koulupuvut" ovat järjestöjen markkinointi-nikkareiden tyylinäyte. Ollaan onnistuttu jotenkin, ainakin mukamas, konkretisoimaan ei-konkreettinen asia. Se ostettu "vuohi" on rahan kippaamista siihen järjestön pohjattomaan kassaan ja jos sen annetun euron voisikin jotenkin korvamerkitä, niin se voi hyvin olla järjestöjohtajan leasing-mersun maksueurona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sulle kukaan vielä kertonut, että nämä "vuohet" ja "koulupuvut" ovat järjestöjen markkinointi-nikkareiden tyylinäyte. Ollaan onnistuttu jotenkin, ainakin mukamas, konkretisoimaan ei-konkreettinen asia. Se ostettu "vuohi" on rahan kippaamista siihen järjestön pohjattomaan kassaan ja jos sen annetun euron voisikin jotenkin korvamerkitä, niin se voi hyvin olla järjestöjohtajan leasing-mersun maksueurona.
Voihan se näinkin olla. Mutta mulle itselleni on tullut hyvä olo eikä nurkkiin kerry turhaa tavaraa, joten kaikki voittavat. Tuo lastensairaalakeräys ainakin meni perille ja ne lahjat joulupuusta. Olen nähnytkin kuka hoitaja haki omalle hoidokilleen ainakin yhden lahjoittamani lelupaketin. Se ajatus että olen osaltani ainakin yrittänyt auttaa on jo terapeuttinen ja poistaa maailmantuskaani.
Miksi et antaisi miehelle oikeaa xxusta lahjaksi?