Kokemuksenne leijonamiehistä?
Siis horoskoopissa. Miten suhteenne alkoi ja miten se eteni?
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:06"]
Ok, aika paljon negatiivista... onko kellään positiivisia kokemuksia? ap
Vai dumppaanko tyypin?
[/quote]
Anteeksi mutta hieman hymyilyttää tämä,näen sieluni silmin av-mamman selittämässä tapailemalleen miehelle"Tykkään susta,mutta olet horoskooppimerkiltäsi leijona ja av-raadin mukaan kusipää,joudun siis dumppamaan sut."
Horoskoopit voi kertoa jotain ihmisistä.Esimerkiksi oman kokemukseni mukaan leijonat ovat itsekkäitä ja itserakkaita,ravut herkkiä ja ripustautuvia jne.Ei se syntymäaika silti määritä ihmistä,tutustu tyyppiin niin tiedät kannattaako dumpata.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:30"]
Jos ei johdu horoskoopista niin aika jännä kun tuntemani jellonat on kaikki egoisteja =D mistä sitten johtunee? Myös naiset.
[/quote]
Kyllä horoskoopit jotain kertoo luonteesta.Kaikki mun tuntemat ravut pahoittavat herkästi mielensä ja ovat takertuvia ihmissuhteissaan.
Jaaha, mun mies on leijona ja itse olen härkä. Mieheni on upea isä ja aviomies. Tekee kovasti kotonakin töitä ja puhaltaa mielellään perheen yhteiseen hiileen. Jos jotain pahaa pitäs sanoa, niin ei osaa kovinkaan syvällisiä jutella, vaikka onkin aikamoinen romantikko. Mieheni ei tykkää kauheasti olla esillä, mutta tykkää kyllä kovasti jos kehutaan ja rapsutellaan =D.
Isäni oli myös leijona ja hän oli sellainen tyypillinen pöyhkeilijä leijona monessa. Aina oikeassa. Hänkin tykkäsi pitää huolta perheestään. Ja hemmotteli naistaan, vähän liikaakin.
Minun ns exäni on leijona. Hän on hirveä naistenmies ja kova valehtelemaan. Osoittautui myös huumeriippuvaiseksi ja väkivaltaiseksi. Sanoisin että hirveän huono kontrolloimaan itseään, tekee mitä itsellä huvittaa, ei välitä aidosti, tarvitsee hirveästi ihmisiä ympärilleen. Raskas.
Ei riitä mammoilla kapasiteetti käsittää, että ei ole olemassa mitään syntymähetkellä tähtien sijaintiin liittyvää ilmiötä, joka määrittää muka ihmisen luonteenpiirteet. Astrologiaa on tutkittu, eikä missään vakavasti otettavassa tutkimuksessa ole todettu sen pitävän mitenkään paikkansa.
Täysikuun aikaan sänkyhommat sujuu. Marsin ollessa kuun takana raha-asiat rempallaan. Reagoi voimakkaasti sähkömagneettisiin kenttiin, allergisia reaktioita.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:39"]
Jaaha, mun mies on leijona ja itse olen härkä. Mieheni on upea isä ja aviomies. Tekee kovasti kotonakin töitä ja puhaltaa mielellään perheen yhteiseen hiileen. Jos jotain pahaa pitäs sanoa, niin ei osaa kovinkaan syvällisiä jutella, vaikka onkin aikamoinen romantikko. Mieheni ei tykkää kauheasti olla esillä, mutta tykkää kyllä kovasti jos kehutaan ja rapsutellaan =D.
Isäni oli myös leijona ja hän oli sellainen tyypillinen pöyhkeilijä leijona monessa. Aina oikeassa. Hänkin tykkäsi pitää huolta perheestään. Ja hemmotteli naistaan, vähän liikaakin.
[/quote]
Leijonalla se aina riippuu siitä, onko oikeasti rakastunut/sitoutunut, ne on parhaita, jos ovat tosissaan, mutta varsinaisia törkimyksiä silloin, kun vaan huvittelevat....
Itse olen leijona, ja kavereina on useita miesleijonia, ja ne on aina tuollaisia, tekevät kaikkensa, jos ovat tosissaan, muuten pelaavat ja törkyilevät.
Hyvin komeita ja karismaattisia ovat kaikki myös, ja naisia riittää joka sormelle. Ne leijonat, jotka ovat sitten jossakin vaiheessa rakastuneet, eivät ole tietääkseni koskaan pettäneet, vaikka ennen suhdetta sitä toimintaa riitti.
Voi hyvänen aika, et kai sä tosissas ota horoskooppeja?? Täälä on nyt moitittu leijonamiehiä, mun leijonani taas on ihan erilainen!
Jos ihmiset kumppaninsa horoskoopin perusteella valittisi niin aika ahdistavaa, silloinhan tietyt merkit jäisi yksikseen elelemään! Kyllä tuntuis katkeralta olla ilman puolisoa vaan sentakia kun sattui ilman omaa syytään syntyä tussahtaa maailmaan väärään vuodenaikaan. Ja kaikenlisäksi joku planeettakin kökötti huonossa asennossa just silloin. Voi taikkuman tähäre, sanon mä.
Me,myself and I. Tämä voisi olla leijonan motto. Seuraavaksi tulee minun auto, talo y.m Aina paras ja viisain omasta mielestään ja tietysti komein, vahvin ja seksuaalisesti ylivoimainen(edelleen omasta mielestään).
Ehkä rasittavin horoskooppimerkki miehien suhteen. Kierrä kaukaa!
Monet leijonat ovat bi- tai homoseksuaaleja. Ja hyvin pukeutuvia sellaisia.
Pettävä, itsekeskeinen narsisti, joka ajattelee vain omaa etuaan. Onneksi pääsin eroon.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:19"]
Humpuukia tai ei mutta kokemukset näyttävät olevan aika samanlaisia. Mulla ollut myös leijonamies ja ihan voin sanoa samaa siitä kun kaikki muutkin.
[/quote]
Vai on - mulla leijonamies ollut jo kaksikymmentävuotta ja pitänyt mua kuningattarena alusta alkaen! Kohtelee ihanasti ja ihana rakastaja ja hyvä isä. Ja on parantunut vaan vanhetessaan.
Ovat usein narsisteja varo ja juokse karkuun!
Millä tavalla tämä narsismi on yleisempää leijonilla kuin muilla horoskooppimerkeillä?Ja miten se ilmenee?
Itsepäinen jääräpää. Vastarannan kiiski.
Leijonamiehet ovat yleensä karismaattisia ja hauskoja. Ystävänä kylläkin kokemusta, ei parisuhteesta.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 14:52"]
Ovat usein narsisteja varo ja juokse karkuun!
[/quote]
Olisinpa kuullut tämän joskus aiemmin, monelta olisin säästynyt.
32