Äkillinen stressi, osaisko joku auttaa?
Mulle iski eilen illalla päälle tosi kova ahdistus ja stressi, josta en tunnu pääsevän eroon. Maha on ollut kipeänä jo pidempään ja nyt joulun alla on useita erääntyviä opiskelutehtäviä ja tenttejä. Olen kuitenkin ollut ihan ok tähän mennessä, ei mitään pahempaa stressiä.
Eilen illalla tuli kuitenkin yhtäkkiä sellainen kauhea paniikki. Nyt yöllä kyllä nukuin, mutta näin unta vain stressavista asioista ja herätessäni mulla oli kova päänsärky ja olin ihan kankea ja hikinen. En pysty syömään mitään, mahaan sattuu ja ahdistus ei tunnu millään lievittävän, vaikka yrittäisin miten rauhoittua. Sydän hakkaa, on sekava olo, rintaan ja mahaan sattuu. Eniten mua hämmentää se, että mun ruumis on ihan jäykkänä enkä saa sitä yhtään rentoutumaan.
Tää paniikki alkoi siitä, että hain yhtä työpaikkaa. En pysty järkeilemään tätä siis mitenkään, mutta ihan kauhea olo. Tietääkö kukaan, mitä tää on? Mitä mä voin tehdä? Entä jos tää vaan jatkuu ja jatkuu, kuolenko mä nälkään (kun en pysty syömään) vai saanko sydärin?
Anteeksi nyt näin sekava selitys. Mikä vaan neuvo on tervetullut!