Omistatko henkilövaakaa?
Tulipahan mieleen kysyä että omistatko vaakaa? Jos omistat niin käytätkö ja jos et omista niin miksi?
Mulla ei ole vaakaa. Työskentelen sairaanhoitajana terveyskeskuksessa joten töissä voi käydä sillon tällön.
Kommentit (21)
Minulla on vain mies ja naisvaaka. En pidä näistä henkilö aloituksista. Sukupuolia on vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vain mies ja naisvaaka. En pidä näistä henkilö aloituksista. Sukupuolia on vain kaksi.
Hetken kesti, mut aukesi 🤣
T: Hidas
Muistaaksemme meiltä varasti seinäkello peilin ja vaa an venäjää puhunut nainen ..myös muuta tavaraa.
Tietenkin. Punnitsen sillä itseäni sekä tavaroita.
Ei riitä asteikko, niin en käytä.
Sairaalassa viimeksi punnittiin.
Joo, yritän laihduttaa, niin käyn vaa'alla silloin tällöin, on kiva olla joku mittari ja tavoite. Aiemmin ei ole ollut, en tiedä liittyykö lihavuuteen jotenkin.
En ole koskaan omistanut vaakaa. Punnitsen itseni ehkä pari kertaa vuodessa, jos kyläilen paikassa, jossa on vaaka.
Vuosiin ei ole ollut, mutta nyt löytyi valkoinen retrovaaka, joka on sopivan kapea juuri siihen koloseen, mihin sen halusin.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan omistanut vaakaa. Punnitsen itseni ehkä pari kertaa vuodessa, jos kyläilen paikassa, jossa on vaaka.
Tämä. Oon käynyt vaa'alla viimeksi yli kaksi vuotta sitten.
Olen ollut ala-asteelta lähtien syömishäiriöinen pitkälle aikuisuuteen. En ole siksi ikinä omistanut vaakaa, tiedän että lukema ahdistaisi ja saisin siitä pakkomielteen.
En tiedä tarkkaa painoani nykyään, mulle riittää että mahdun vaatteisiini ja jos alkaa vaatteet alkaa ahdistaa niin sit katsotaan enemmän mitä syö.
Normaalipainoinen olen ollut aina paitsi niinä kausina, kun olen kuihduttanut itseni alipainoon.
On Soehnle-merkkinen digitaalivaaka. Miksi sen näyttämä lukema vaihtelee vaikka punnitusten väli olisi muutama sekunti?? Siis astun vaa’alle ja pois. Sitten uudelleen. Ja lukema on eri!
Vierailija kirjoitti:
On Soehnle-merkkinen digitaalivaaka. Miksi sen näyttämä lukema vaihtelee vaikka punnitusten väli olisi muutama sekunti?? Siis astun vaa’alle ja pois. Sitten uudelleen. Ja lukema on eri!
Koska vaakasi on epätarkka.
Meillä on taloudessa 4 henkilövaakaa. Teineillekin siis omat.
Tottakai. Helpottaa seuraamista ettei pääse salakavalasti kertymään kiloja.
Omistan ja käytän sitä joka ikinen aamu. Näin pysyn normaalipainoisena eikä tule yllätyksiä :)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Helpottaa seuraamista ettei pääse salakavalasti kertymään kiloja.
Vaatteet ja mittanauha tehokkaammat.
T. Vaa'aton
Omistan, mutta paristot ilm. loppu, kun muutaman vuoden tauon jälkeen ajattelin painoni tarkistaa.
Ei ole huushollissa vakaa.
Meni rikki parisen vuotta sitten uutta ei ole tullstationen ostetuksi,
Töissä on vessassa vaaka missä tulee käydyksi silloin tällöin; viimeksi oli paino pudonnut 4 kg
Vaatteet kertoo aika hyvin suurinpiirtein paljon painaa.
On meillä vaaka. Kaikki meidän perheessä käyttää sitä välillä.
Omistan ja käytän.