Jos eroaisin saisin hyvät elatusmaksut.t.ammattivalittaja
Kommentit (18)
Aviopuolison elatuspykälään eron jälkeen vedotaan todella harvoin.
Jos puhuit lapsien elatuksesta niin ei ne tulisi sinulle vaan lapsille.
Olet siis turhaan ammattiasi tässä hoitamassa.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:56"]
Aviopuolison elatuspykälään eron jälkeen vedotaan todella harvoin.
Jos puhuit lapsien elatuksesta niin ei ne tulisi sinulle vaan lapsille.
Olet siis turhaan ammattiasi tässä hoitamassa.
[/quote]
Saisin mä työmarkkinatuen,asumistuen ja elatusavun lapselle plus lapsilisän. Kyllä sillä pärjäisi. ap
Ehkä lapsesi olisivat onnellisempia isällä?
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:01"]
Ehkä lapsesi olisivat onnellisempia isällä?
[/quote]
Eihän sillä ole oikeastaan kovasti aikaa lapselle eli kyllä lapsi sitten mulle jäisi. ap
Sä oot kyllä vähän säälittävä tapaus. Mitähän me keksittäis sulle?
Mitä pahaa lapsesi on sinulle tehnyt, kun edes suunnittelet hänen kotinsa rikkomista?
... Mutta sitten miehesi ei osallistuisi kustannuksiin ja joutuisit elämään köyhyysrajalla.
T. 2:n lapsen YH opiskelija.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:03"]
Mitä pahaa lapsesi on sinulle tehnyt, kun edes suunnittelet hänen kotinsa rikkomista?
[/quote]
Ei se mitään suunnittele. Kunhan provosoi. Täällä on itse asiassa tälle ammattivalittajalle monta kertaa ehdotettu eroa, kun hän on niin kovasti kerran miehestään ja oloistaan valittanut, mutta ap on sanonut että ehdottomasti ei. Eikä se mitään muitakaan muutoksia saa elämäänsä aikaan, vaikka kirjoittelee välillä hvyinkin radikaaleista aikeistaan.
Ethän sä pysty edes huolehtimaam lapsestasi.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:06"]
[/quote]
Pystynhän. Jos lapsi isälleen jäisi joutuisi olemaan illat yksin kotona ja muutenkin. ap
Tiedän tapauksen jossa nainen saa yhdestä lapsesta 2000kk elatusmaksuja Ex mieheltä. Arvatkaa vaan onko tämä nainen töissä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:34"]
Oot sä ihme tapaus.
[/quote]
Miten niin? eikö sitä saisi laskeskella asioita?ap
Nyt kun olet tuon selvittänyt, niin voisitko oikeasti erota?
Et vaikuta ollenkaan onnelliselta, joten jotain muutosta sinun täytyy elämääsi saada.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:09"]
[/quote]
Pystynhän. Jos lapsi isälleen jäisi joutuisi olemaan illat yksin kotona ja muutenkin. ap
[/quote]
Miehesi vaikuttaa niin vastuuntuntoiselta kaverilta, että hän varmasti järjestäisi elämänsä niin että lapsella olisi hyvä olla. Ja ovathan jo nyt miehen vanhemmat aktiivisesti lapsen elämässä mukana. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että lapsen olisi eron sattuessa parempi olla isänsä luona.
Ap:llä nyk. oppimisisvaikeuksia (ennen hän oli heikkolahjainen), liuta erilaisia sairauksia, joista myös seuraa liikuntarajotteita, hän on eristäytyvä ja yksinäinen. Lisäksi hän käyttää päivänsä keksimällä välillä ihan sairaitakin nettiprovoja. Vaikka hän ei lapselle niitä kertoisikaan, niin onhan tuollainen henkinen rakenne havaittavissa myös irl.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:51"]
Nyt kun olet tuon selvittänyt, niin voisitko oikeasti erota? Et vaikuta ollenkaan onnelliselta, joten jotain muutosta sinun täytyy elämääsi saada.
[/quote]
En meinaa erota, ei ero mun elämääni millään lailla parantaisi. Silti mulla olisi oppimisvaikeudet,ei työpaikkaa yms. ap
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 10:09"]
[/quote]
[/quote]
Miehesi vaikuttaa niin vastuuntuntoiselta kaverilta, että hän varmasti järjestäisi elämänsä niin että lapsella olisi hyvä olla. Ja ovathan jo nyt miehen vanhemmat aktiivisesti lapsen elämässä mukana. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että lapsen olisi eron sattuessa parempi olla isänsä luona.
Ap:llä nyk. oppimisisvaikeuksia (ennen hän oli heikkolahjainen), liuta erilaisia sairauksia, joista myös seuraa liikuntarajotteita, hän on eristäytyvä ja yksinäinen. Lisäksi hän käyttää päivänsä keksimällä välillä ihan sairaitakin nettiprovoja. Vaikka hän ei lapselle niitä kertoisikaan, niin onhan tuollainen henkinen rakenne havaittavissa myös irl.
[/quote]
Ja kukaan muu äitihän ei koskaan vietä aikaa netissä eikä koskaan keksi provoa? monet on netissä vaikka ovat kotiäitejä. ap
Höpö höpö...