Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko hyväksyttävää käytöstä päiväkodin hoitajalta?

Vierailija
09.12.2014 |

olin parin viikon työmatkalla ja sillä aikaa mieheni oli ollut yhteydessä päiväkodin johtajaan että ei halua tietyn työntekijän olevan enää niin tiiviisti lapsemme kanssa koska lapsi jostain syystä vieroksuu tätä hoitajaa, ei esim suostu puhumaan hänelle sanaakaan yms. tiesin tästä ongelmasta jo ennen lähtöäni mutta päätimme vielä katsella kuinka menee. no, nyt mies oli sitten ollut yhteydessä heihin ja kun tulin takaisin niin tämä hoitaja ei tervehdi minua ja kun kysyn miten on menny niin vastaa yhdellä sanalla 'hyvin', kun muut kertovat mitä kaikkea on tehty ja tapahtunut. onko oikein että osoittaa mieltään tällä tavalla? otanko asian puheeksi hänen vai johtajan kanssa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat käyttäytyvät teillä ihan asiallisesti. Mutta kai tiedätte että olette kahvitaukojen yleinen naurunaihe samoin kuin teidän käytöstavaton lapsenne? "Arvatkaa mitä ne Orvokki-Petterin vanhemmat on nyt keksineet? heh heh heh"

Vierailija
22/26 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joillain ihmisillä on aina valittamista? Meillä on kolme lasta, jotka ovat kaikki olleet pph:lla ja päiväkodissa vuosia. Nuorin on nyt eskarissa ja vanhin jo kasilla yläkoulussa. En ole kertaakaan joutunut ottamaan kenenkään esimieheen yhteyttä missään asiassa. En itseasiassa muista edes valittaneeni itse työntekijälle mistään. Yhden kerran taisin esittää toiveen, että tarkkailevat, pukeeko lapsi tarpeeksi ulkoiluun. Lapset eivät valita, me emme natise turhasta. Ei kyse ole siitä, etten saa suutani auki tai pärjää henkilökunnalle tarvittaessa. Hallitsen kunnallislainsäädännön, tiedän hallintoprosessit ja tunnen jopa lainkin, minkä puitteissa nämä instituutiot toimivat. En halua valittaa turhasta, koska tiedän, ettei siitä saa kuin pahaa mieltä ja mitään isompaa ei ole koskaan tapahtunut. Tiedän sen, ettei kukaan halua saada valituksia työstään ja siitä tulee AINA mielipahaa, vaikka sitä kuinka muka antaisi rakentavasti. Kritiikki on kritiikkiä, aina. Ei ihmiset halua sitä saada ja minä en halua sitä antaa, ellei ole ihan pakko. Antaa niiden tehdä työnsä. Hyvin on aina tultu toimeen ja lapsiani on mielestäni kohdeltu aina reilusti paitsi tietysti kouluikäisiltä tulee satunnaisesti mielenkiintoisia tulkintoja, joissa "opettaja ei koskaan...". Ne unohtuu nopeasti, kun niitä ei ala liikaa pyöritellä ja näkeehän sen lapsesta, että asiat on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyseessä aikuinen ja aikuinen tai lapsi ja aikuinen, niin kaikkien kanssa ei vaan kemiat kohtaa.

Vierailija
24/26 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko muuten kertoa te, jotka ette pidä jostain hoitajasta, syitä, miksi näin? Onko persoona inhottava vai hoitamistyyli?

Vierailija
25/26 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi oppii siiinä paljon, kun joutuu tulemaan toimeen eriaisten ihmisten kanssa.Vaikka lapsi ei erityisesti jostain henkilöstä pitäisi, niin mielestäni hänen pitäisi kestää se ja oppia tulemaan ajan kanssa toimeen hoitajan kanssa. Ettekö ole itse kyenneet kertomaan ja puhumaan hoitajan kanssa itse ja selvittämään asiaa? Eihän se ole hoitajan syytä jos lapsi hänestä ei pidä, ellei hoitaja ole jotain ilkeää sanonyt lapselle yms. Ettekö ole keskustelleet lapsen kanssa asiasta? 

Vierailija
26/26 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olla niin herkkiä pliis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä