Miehen veljen vaimo pettää, pitäisikö kertoa?
Miehen veljen vaimo on kertonut minulle pettäneensä miestään monta kertaa. Kertoi muutaman viinilasillisen jälkeen, naisten kesken luottamuksellisesti tietenkin. Miehen veli luottaa vaimoonsa, eikä ilmeisesti tiedä syrjähypyistä. Mitä mieltä mammat olette, olisiko syytä kertoa asiasta a) miehelle, b) miehen veljelle vai c) ei kenellekään? Ja perustelut, kiitos!
Kommentit (12)
Tosi kurja juttu. Minusta sinun ei kuitenkaan kuulu kertoa kellekään -asia ei sinulle kuulu ja se on sinulle luottamuksellisesti kerrottu (+saattaisit itse joutua vielä tuntemaan nahoissasi tavalla tai toisella sen, että asiaan sotkeuduit)
Ihan rehtiä olisi kuitenkin tälle naiselle ihan suoraan ilmaista, että sinä et hänen toimintaansa hyväksy.
Näin. Toki vain minun mielipiteeni.
Kerrot miehellesi. Hän hoitakoot sitten juttelemisen veljensä kanssa.
Jos kyseessä selvä salasuhde, kertoisin. Jos irrallisia pettämisiä, en.
Sukua sille vaimon siskon pettävälle miehelle?
No pasauta asia siinä joulupöydässä koko suvun kuullen, niin johan tulee eloa tylsään sukujouluun! Siinä voitte sitten asiasta keskustella koko suvun voimin.
Ei asia kuulu sinulle Ole hiljaa ja pidä luottamuksellisesti saatu tieto itselläsi (ja meillä parilla tuhannella palstalaisella). Jos he päättävät jäädä yhteen, sinut heivataan tuttavista ensimmäisenä koska olit epäluotettava viestinviejä.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 09:20"]
Sukua sille vaimon siskon pettävälle miehelle?
[/quote]
Niinpa. Sama kirjoittaja tai saanut inspiraationsa siita edellisesta ketjusta..
Anteliaisuus tuntuu olevan suvaittavaa palstalla.
Yleensä viestintuoja ammutaan.
Tässäkin voi käydä niin, että petetty mies antaa vaimolleen anteeksi, mutta kumpikaan heistä ei ikinä anna anteeksi sinulle.
En kertoisi, mutta sanoisin tuolle veljenvaimolle etten halua enää kuulla häneltä näistä asioista.
"Ilmeisesti ei tiedä" niin siis ONKO PETTÄNYT JA TIETÄÄKÖ? Jos nyt edes faktat tietäisit ennenkö menet nolaamaan itsesi.
jee, taas tämä ketju! tällä kertaa vaan nainen petti, ei mies!
mutta vastaan nyt kuitenkin. ööö.. vaikka a.