Minkälaisen joulukalenterin hankit tänä vuonna?
Itse ostin tälle joululle Neuhausin pop up - suklaakalenterin.
Kommentit (214)
Skincityn ihonhoito/kosmetiikka joulukalenteri.
Ostan joka vuosi look fantasticin joulukalenterin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä Fazerin suklaapatukkakalenteri, koululaisella Kinder- ja miehellä kirkon tornin mallinen After Eight -suklaakalenteri. Koiralle teemme taas itse herkkujoulukalenterin!
Sen on Big Ben. After Eight Big Ben-kalenteri.
Mies sai juuri pojalta isänpäivälahjaksi Kouvolan lakun kalenterin.
Taffelin kalenteri oli haussa, mutta ei näköjään koskaan ehdi ajoissa 🤬
Ostin tyttärelle MAC:n kalenterin. Itselle en ole ainakaan vielä ostanut mitään. En ole osannut päättää, haluanko jonkun vai en.
Viimeksi mulla oli Cliniquen kalenteri ja se on aina ollut ihan kiva. Saa kokeilla erilaisia tuotteita ja aina niistä on löytynyt jotain, mitä voi ostaa jatkossakin.
Olen jo hankkinut Lancômen ja Lumenen kosmetiikkajoulukalenterit, lisäksi saatan ostaa vielä jonkun teejoulukalenterin. Suklaakalenteria en osta koska aloitan laihdutuksen, ja kalori on kalori.
Veikkauksen joulukalenteri pitää ainakin ostaa, se on minulle ainoa välttämättömyys noin niinkun joulukalenterimielessä.
O.P.I.n kynsilakkakalenteri minulle ja miehelle Baileys suklaakalenteri.
Viime vuonna askartelin itse "musiikkikalenterin", eli ostin 24 laadukasta käsin tehtyä konvehtia ja käärin ne silkkipaperin paloihin ja niissä papereissa luki 24 eri laulun nimeä. Suklaat sitten pussiin ja sieltä miehen kanssa nostettiin 1 joka ilta, ja kuunneltiin kyseinen kappale samalla kun nautiskeltiin konvehti puoliksi kummallekin.
Me ollaan aktiivisia musiikin kuuntelijoita muutenkin, niin tää oli kiva meille.
Ostin ksylitolipastillikalenterin, sellasia annospusseja joista tuunasin ite. sokerin sijaan on nykyään onneks näitä vaihtoehtoja. Vegaaninenkin tää on.
Chanelin joulukalenterin. Aika ihana.
Minulla on tänä vuonna kaksi joulukalenteria.
Ostin Lumenen joulukalenterin koska halusin kokeilla heidän tuotteitaan ilman että ostan täysikokoisia voidepurkkeja. Lumenen tuotteetkin ovat nykyään jo sen verran kalliita ettei virheostoksia viitsisi tehdä ja kalenterista saa kokeilla monia eri voiteita ym.
Yleensä hankin jouluisin kuvakalenterin ja niin tein myöskin tänä vuonna. Ostin Suomalaisesta Kirjakaupasta kauniin joulukalenterin.
Rakkaalta tyttärentyttäreltä osti partiolaisten perinteisen adventtikalenterin.
Kaunis jouluinen satukuva ja luukkujen takaa sama kuva saa aina hieman uutta ilmettä :)
Löysin kaapinperukoilta pari 2000-luvun alun kuvajoulukalenteria. Niillä meinaan pärjätä. Karkkipäivää en halua joka päivä ja tarpeetonta romua en ala keräämään. Pitää ajatella maapalloakin.
Tuli Punaiselta Ristiltä oikein nimellä ja kuoressa tosi nätti, vanhanaikaisella kuvalla varustettu kalenteri.
Koska otan sen käyttöön, siirsin mukana tulleen pankkisiirron avulla 13 EUR järjestön tilille.
Ostan suklaakalenterin huomenna, ovat alessa.
T. Rikas ja nuuka
Twist be joulukalenteri. Ihonhoitoa ja kosmetiikkaa.