Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään ihan törkeän komealla lääkärillä!

Vierailija
09.12.2014 |

Oli vielä suunnilleen minun ikäinen, arviolta vähän alle 30. Lähin sieltä aivan jalat vetelinä ja kotona olin saada sydänslaagin kun se laitto mulle tekstarin. Oli unohtanu antaa yhen hoito-ohjeen joten oli kirjottanu sen siihen. Ja lopussa luki vielä "Ja muistahan nyt kunnolla lepäillä niin ei pääse jalka pahenemaan :) Ja loppuviikosta takasi tänne jos ei ala helpottamaan. Tai aiemminkin jos pahenee. Paranemisia!"

Joojoo, kyllä varmana tekee muillekin potilaille noin mutta saan kai silti nyt kuvitella että me rakastutaan ja eletään onnellisina ainiaan? :D Sais vaiva huomenna kyllä pahentua niin pääsisin taas tuijotteleen sitä. Ah!

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna pannaan!

ap

Vierailija
62/66 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awwww

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt selvittää miten onnistuu kielen nielaiseminen ja saa seuraavalla käynnillä elvytystä suusta suuhun...

Vierailija
64/66 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hoitajat ja lääkärit ei muka pariudu keskenään? Helsingissä ainakin jos ulkoilee Meilahden lähellä näkee usein pariskuntia, joissa nainen on selvästi hoitaja (nuori ja oikein timmi) ja mies lääkäri (huomattavasti vanhempi ja joskus lyhyt) eikä ne selvästi ulkoile muuten vaan yhdessä vaan ovat jonkinlaisessa suhteessa.

Vierailija
65/66 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awh

Vierailija
66/66 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin etiikka? Hoitajat on vaan työkavereita? Riippuu hoitajasta! ;)

Tämä :D

T. Terveydenhoitaja, yhden komean lääkärin entinen pitkäaikainen salarakas ja toisen komean lääkärin tuleva vaimo :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan