Kävin tänään ihan törkeän komealla lääkärillä!
Oli vielä suunnilleen minun ikäinen, arviolta vähän alle 30. Lähin sieltä aivan jalat vetelinä ja kotona olin saada sydänslaagin kun se laitto mulle tekstarin. Oli unohtanu antaa yhen hoito-ohjeen joten oli kirjottanu sen siihen. Ja lopussa luki vielä "Ja muistahan nyt kunnolla lepäillä niin ei pääse jalka pahenemaan :) Ja loppuviikosta takasi tänne jos ei ala helpottamaan. Tai aiemminkin jos pahenee. Paranemisia!"
Joojoo, kyllä varmana tekee muillekin potilaille noin mutta saan kai silti nyt kuvitella että me rakastutaan ja eletään onnellisina ainiaan? :D Sais vaiva huomenna kyllä pahentua niin pääsisin taas tuijotteleen sitä. Ah!
Kommentit (66)
No vastasitko ap viestiin joitakin? :D
Tuon tekstarilöpinän perään olisi hyvin sopinut vielä: Ja vaikka jalka paranisikin hyvin, niin voit silti tulla näyttämään sitä vastaanotolleni.
Kerronpa oman lääkärikokemukseni: Olin normaalisti aina käynyt gynellä uusimassa reseptin, mutta jostain syystä meninkin paikalliseen terveyskeskukseen. Kello oli kahdeksen aamulla. Lääkäri sattui olemaan todella komea n. 35 v. kirurgi, joka teki silloin kuitenkin terveyskeskuslääkärin töitä. No ei mitään, housut pois ja pöydälle. Sen jälkeen vielä kyseli mitä muuta minulle kuuluu. Hän vielä soitti minulle duuniin labran tulokset ja heitti iloisesti, että ensi vuonna tapaamme samoissa merkeissä!
Heheh.. oliko miehen nimi Lassi??
anna mä arvaaan. Punastelit siiinä hiukan ja "aah hei, mä ooonkin itseasiassa ihaaan kunnossa, itseasiassa mä olen elämäni vedossssa, itseasiasssa... aaah joooo. ...emmmä itseasisiasssa tiedä enäää miss...sä...mä.ooooo...n.. " ja filmi poiikki.
Vierailija kirjoitti:
anna mä arvaaan. Punastelit siiinä hiukan ja "aah hei, mä ooonkin itseasiassa ihaaan kunnossa, itseasiassa mä olen elämäni vedossssa, itseasiasssa... aaah joooo. ...emmmä itseasisiasssa tiedä enäää miss...sä...mä.ooooo...n.. " ja filmi poiikki.
Sittten se antoii sulle suuusta suuhun elvytystää ja rakastuitte, meniittte naimisiiin ja ja ja.... voi kuuinka olllaakkaan.... lääkäri löysi taaas uuden prinsessan ja häääkelllon kilkatttivat ja pimpelipooom... ei seollukaaan niiiin hyvä ja taaas samaa lauluuu raikaaaaaaaa.
Vierailija kirjoitti:
Tekis niiiiin mieli varata aika! Harmi vaan että jalka ei oo pahentunu :( :D
Pamauta vasaralla varpaaseen. Ihan hyvä syy mennä lekuriin uudelleen.
Lääkärin ulkonäöllä ei ole merkitystä. Ap on lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri joka käyttää hymiöitä?
Ammattitaidoton ja asiaton mielikuva tulee. Taitaa lirkutella potilailleen enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:07"]Lääkäri joka käyttää hymiöitä?
No miksi ihmeessä ei vois käyttää? Aika äksdeetä on noiden opiskelijakollegoiden viestit välillä, miksei voisi potilaallekin hymiötä laittaa. :)
T. Lääkisläinen
Potilas on potilas eikä mikään kollega tai kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkäri joka käyttää hymiöitä?
Ammattitaidoton ja asiaton mielikuva tulee. Taitaa lirkutella potilailleen enemmänkin.
Mitä varten lirkuttelisi?
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäiselle. Mene nyt varmuuden vuoksi jälkitarkastuskäynnille ja sano, että vähän on heikottanut viime päivinä. Hän sitten avaa napit paidastasi, kuuntelee sydänäänet paljaalta rinnaltasi ja sinä voit huokailla oikein syvään ja hartaasti...
Fantasia?
Kuusi vuotta sitten käynyt lääkärissä 2014, ja vielä sama sävel.
Oliko tää kolmas kivi auringosta -lääkäri?
https://1.bp.blogspot.com/-g7-ZYRS5mhw/UBEpnklqt_I/AAAAAAAAALg/h1LAGVUA…
Minä vaan hihittelin, en voinut mitään.. Arvelin eksyneeni kolmannelle kivelle :D
Nolo