Kävin tänään ihan törkeän komealla lääkärillä!
Oli vielä suunnilleen minun ikäinen, arviolta vähän alle 30. Lähin sieltä aivan jalat vetelinä ja kotona olin saada sydänslaagin kun se laitto mulle tekstarin. Oli unohtanu antaa yhen hoito-ohjeen joten oli kirjottanu sen siihen. Ja lopussa luki vielä "Ja muistahan nyt kunnolla lepäillä niin ei pääse jalka pahenemaan :) Ja loppuviikosta takasi tänne jos ei ala helpottamaan. Tai aiemminkin jos pahenee. Paranemisia!"
Joojoo, kyllä varmana tekee muillekin potilaille noin mutta saan kai silti nyt kuvitella että me rakastutaan ja eletään onnellisina ainiaan? :D Sais vaiva huomenna kyllä pahentua niin pääsisin taas tuijotteleen sitä. Ah!
Kommentit (66)
Mun oma mies on komea kaksimetrinen lääkäri!:)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:07"]Lääkäri joka käyttää hymiöitä?
[/quote]
No miksi ihmeessä ei vois käyttää? Aika äksdeetä on noiden opiskelijakollegoiden viestit välillä, miksei voisi potilaallekin hymiötä laittaa. :)
T. Lääkisläinen
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 00:02"]
Oli vielä suunnilleen minun ikäinen, arviolta vähän alle 30. Lähin sieltä aivan jalat vetelinä ja kotona olin saada sydänslaagin kun se laitto mulle tekstarin. Oli unohtanu antaa yhen hoito-ohjeen joten oli kirjottanu sen siihen. Ja lopussa luki vielä "Ja muistahan nyt kunnolla lepäillä niin ei pääse jalka pahenemaan :) Ja loppuviikosta takasi tänne jos ei ala helpottamaan. Tai aiemminkin jos pahenee. Paranemisia!" Joojoo, kyllä varmana tekee muillekin potilaille noin mutta saan kai silti nyt kuvitella että me rakastutaan ja eletään onnellisina ainiaan? :D Sais vaiva huomenna kyllä pahentua niin pääsisin taas tuijotteleen sitä. Ah!
[/quote]
Kun mulla oli nuorempana nilkka murtunut ja kävin ylikomealla lääkärillä sitä hoitamassa,oli jatkuvasti jotain pikkukremppaa jalassa,kyllä sunkin vaiva varmasti pahenee ap! ;D
Tekis niiiiin mieli varata aika! Harmi vaan että jalka ei oo pahentunu :( :D
Tutkimusten mukaan lääkärimiehet pettää eniten, että olisko varattu ja yrittää jotain? Tuli vaa mieleen. :)
Sori vaan mut se on varattu! LOpeta siis tuo nolo haaveilu :D
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:25"]Sori vaan mut se on varattu! LOpeta siis tuo nolo haaveilu :D
[/quote]
Ei haaveilussa ole mitään noloa :D Se ois noloa jos mää oikeasti yrittäsin sille jotaki :D
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:21"]Tutkimusten mukaan lääkärimiehet pettää eniten, että olisko varattu ja yrittää jotain? Tuli vaa mieleen. :)
[/quote]
No eikai se nyt oikeasti mitään yrittäisi potilaalle! Ajattelin vaan että siinäpä harvinaisen kohtelias ja komea lääkäri. Ap
Mulla on kotona ihana lääkärimies!!!! Ollut jo 11 vuotta, haluukko kysyä jotain?
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:38"]Mulla on kotona ihana lääkärimies!!!! Ollut jo 11 vuotta, haluukko kysyä jotain?
[/quote]
Joo! Lähetteleekö se potilaille tekstareita? :D ap
Ei varmasti oo tekstiviestejö laittanu :D
Lääkärin etiikka? Hoitajat on vaan työkavereita? Riippuu hoitajasta! ;)
Miks naiset ajattelee, että noloa yrittää jotain??
Olen mies, ja varattu, ja riippumatta siitä lankeaisinko houkutuksiin vai en, niin musta olisi äärettömän inspiroivaa saada hyvännäköisiltä naisilta huomiota.
Ei olisi mitään noloa!
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:48"]
[/quote]
Kyllä sitä nuori naispuolinen lääkärikin joskus horjuu ==>
Kauan sitten tulin melkein suoraan (~1.5 h väliä) punttisalilta yleislääkärintarkastukseen, todella komea "pumppi" päällä ja muutenkin kun olin tuohon aikaan todella rautaisessa kunnossa. Kun ruusuiduin lyhyille kalsareilleni, hän (kanditar) huoahti "ohhoh, onpas komeet reisilihakset..." ja lehahti ihan tomaatiksi ja pyyteli soperrelen "anteeksi, se oli epäammattimaista".
Tutkiessaan minua hänellä sormet viipyvät vähän liian pitkän aikaa hauiksissa ja vatsalihasten tienoilla kun "palpoi" (whatevö)...taisi olla ovulaatiopanetus päällä kun ei voinut olla hipelöimättä ;)
Pahastuinko...no en varmasti, huvitti vaan huomata että kyllä se lääkärinainenkin on nainen sen valkoisen takin alla.
Hah, oon kanssa ihan 'rakastunut' omalääkäriini, ihan jumalaisen komea ja mukava, nuorikin vielä! Tekee sairastamisesta edes vähäsen mukavampaa;)
Alkuperäiselle. Mene nyt varmuuden vuoksi jälkitarkastuskäynnille ja sano, että vähän on heikottanut viime päivinä. Hän sitten avaa napit paidastasi, kuuntelee sydänäänet paljaalta rinnaltasi ja sinä voit huokailla oikein syvään ja hartaasti...
No kyllä kai sormetit itseäsi päästyäsi kotiin? Pakko kai sentään...
No enpä ole törmännyt noin ystävääliseen ja ei-tärkeilevään lääkärin koskaan, ja vieläpä ollut komeakin!
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:04"]
Miks naiset ajattelee, että noloa yrittää jotain??
Olen mies, ja varattu, ja riippumatta siitä lankeaisinko houkutuksiin vai en, niin musta olisi äärettömän inspiroivaa saada hyvännäköisiltä naisilta huomiota.
Ei olisi mitään noloa!
[/quote]
Ehkä se johtuus siitä, että naiset muistaa miten ovat itse naureskelleet heitä yrittäneille miehille.
Ja monen naisen mielestä tuntuu olevan perusoletus, että he ovat niin vastustamattomia miesten mielestä, ettei naisen itsensä tarvitse tehdä mitään. Eli jos he joutuvat tekemään aloitteen, eivät tunne itseään riittävän viehättäviksi, kun miehet eivät olleetkaan jonossa.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 15:10"]
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 13:48"]
[/quote]
Kyllä sitä nuori naispuolinen lääkärikin joskus horjuu ==>
Kauan sitten tulin melkein suoraan (~1.5 h väliä) punttisalilta yleislääkärintarkastukseen, todella komea "pumppi" päällä ja muutenkin kun olin tuohon aikaan todella rautaisessa kunnossa. Kun ruusuiduin lyhyille kalsareilleni, hän (kanditar) huoahti "ohhoh, onpas komeet reisilihakset..." ja lehahti ihan tomaatiksi ja pyyteli soperrelen "anteeksi, se oli epäammattimaista".
Tutkiessaan minua hänellä sormet viipyvät vähän liian pitkän aikaa hauiksissa ja vatsalihasten tienoilla kun "palpoi" (whatevö)...taisi olla ovulaatiopanetus päällä kun ei voinut olla hipelöimättä ;)
Pahastuinko...no en varmasti, huvitti vaan huomata että kyllä se lääkärinainenkin on nainen sen valkoisen takin alla.
[/quote]
Mitä ihmettä? Kuule, palpoidessa on ihan pakko ''hipelöidä'' potilasta. Olen itsekin joskus nuorempana hermostuksissani saattanut kehaista potilaan hauista - tämähän on epäammattimaista, enkä ole sitä muuten tehnyt.
Nuoret mieslääkärit on kyllä kertoneet, että monet naiset, yleensä vähän vanhemmat, ovat kyllä heille innokkaasti kujerrelleet. Onpa joku kertonut, että munillekin on käyty, kun tutkiessa on jouduttu istumaan jalat lomittain vastakkain. Älkää nyt ainakaan tällaiseen koskaan lähtekö, ahdistava tilanne kelle tahansa.