Kommenttisi, jos kissasi on ollut hoidossa ja
pissannut hoitopaikassa puhtaan pyykin koriin useiden vaatteiden päälle?
a. Olen pahoillani.
b. Hahhahhah! Olipa hassu kissa!
c. Hyvä, ettei kissa pissannut sänkyyn!
Kommentit (16)
a ja c. (Kissani paskoi isäntäväen sänkyyn.)
Riippuu siitä kellä ollu hoidossa.
D. Mitäköhän te oikein ootte tehnyt minun kissaparalle, kun ei se kyllä normaalisti tuollaista tee... Voi pientä raukkaa.!
Sanoisin että olen kauhean pahoillani ja tarjoutuisin korvaamaan vahingon..
Ei tarvii ottaa toisten. Anteeksi kamalasti. *poistuu punastellen*. :D
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:04"]
D. Mitäköhän te oikein ootte tehnyt minun kissaparalle, kun ei se kyllä normaalisti tuollaista tee... Voi pientä raukkaa.!
[/quote]
Todennäköisesti raukkaparka on vain merkinnyt reviiriään.
En antaisi eläintä hoitoon ihmiselle, joka ei käsittäisi, että eläinten kanssa voi sattua pissa-, kakka- tai oksennusvahinkoja ja toki kaikkea muutakin yllättävää. Joten tuskinpa hoitaja olisi kauhean järkyttynyt tapahtuneesta...
En kuitenkaan naureskelisi vaan pahoittelisin ja tarjoutuisin pyykkäämään. Korvaisin kyllä muutenkin, jos lemmikkini aiheuttaisi tuhoa hoitopaikassa.
Numero 12 lisää: Jos tietäisin, että koirallani olisi jotain pahoja tapoja, kuten nurkkiin kuseksiminen, en veisi sitä kenenkään kotia sotkemaan. Koirani on sisäsiisti ja käyttäytyy hyvin, mutta eläinten kanssa voi sattua yllättäviä juttuja, mitä ne ei ole koskaan ennen tehneet.
:)
D) Ihmettelin kovasti, miten näin on nyt TEILLÄ käynyt, kun ei ole muualla ennen moista tehnyt. Olen pahoillani, en olisi antanut kissaa teille hoitoon, jos olisin tiennyt, ettei kissani pidä teistä.
Kissani on pari kertaa vuodessa muualla hoidossa, ja vain kerran käyttäytynyt häiritsevästi. Jälikäteen selvisi, että kylässä oli ollut jotain sukulaispentuja, jotka olivat jostain syystä kuvitelleet kissani olevan lelu, eikä elävä olento. Ihmettelivät kun jälkikäteen mainitsin tämmöistä kuulleeni ja toivotin mukavaa loppuelämää. Jos minä pyydän anteeksi sitä, että kissa reagoi tavallaan retuuttamiseen, niin odotan, että retuuttamisen sallineet pyytäisivät edes anteeksi myös minulta. Kissallani meni pitkän aikaan sen reissun toipumisesta, eikä sen takia enää edes tykkää matkustelusta. Ennen nautti kun pääsi ulos valjaissa/kopassa ja haistelemaan uusia paikkoja :(
Oikea vastaus oli C. Kissa on kuulemma pissannut kotona murrosikäisen tyttären tyynyn päälle.
Kissa on ollut useita kertoja hoidossa, viihtyy hyvin ja leikkii mielellään hoitopaikan kahden kissan kanssa.
Kissa on raapinut useita kertoja omistajaansa, sähisee hoitopaikan ihmisille eikä halua lähteä pois hoitopaikasta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:24"]D) Ihmettelin kovasti, miten näin on nyt TEILLÄ käynyt, kun ei ole muualla ennen moista tehnyt. Olen pahoillani, en olisi antanut kissaa teille hoitoon, jos olisin tiennyt, ettei kissani pidä teistä.
Kissani on pari kertaa vuodessa muualla hoidossa, ja vain kerran käyttäytynyt häiritsevästi. Jälikäteen selvisi, että kylässä oli ollut jotain sukulaispentuja, jotka olivat jostain syystä kuvitelleet kissani olevan lelu, eikä elävä olento. Ihmettelivät kun jälkikäteen mainitsin tämmöistä kuulleeni ja toivotin mukavaa loppuelämää. Jos minä pyydän anteeksi sitä, että kissa reagoi tavallaan retuuttamiseen, niin odotan, että retuuttamisen sallineet pyytäisivät edes anteeksi myös minulta. Kissallani meni pitkän aikaan sen reissun toipumisesta, eikä sen takia enää edes tykkää matkustelusta. Ennen nautti kun pääsi ulos valjaissa/kopassa ja haistelemaan uusia paikkoja :(
[/quote]
Kopan kanssa auttaa ehdottomasti se, että antaa den kopan olla auki ja semmosessa paikassa, että kissa voi sinne mennä milloin vain! :)
Meillähän on kuljetuskopeista tehty kissoille nukkumapaikat. Viihtyvät erinomaisesti niissä kun ostin just hetki sitten kumoaankin pienen pedin. :) Meillä niihin mennää nukkumaan ja toinen joskus jopa leikkiikin niillä. :)
Josko kisusi oppisisi siis uudestaan tykkäämään reissaamisista ja näin. :) Onnea yritykseen ja rapsutuksia kisulle! :)
Minä pyytäisin anteeksi, jos kissani tekisi jotain tuollaista.