Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saarioisten laatikkomainos ja irstas joulupukki

Vierailija
08.12.2014 |

Voi törkeys!

Onko täällä jo ruodittu tuo mainos? Joulupukki nousee sängystä vähissä vaatteissa ja alkaa houkutella muoriakin takaisin "vällyjen väliin" kun Punakuonoa ei vielä näy!

Saarioinen meni pannaan tällä päivämäärällä minulta ja kaikilta tutuilta, keiden kanssa aiheesta on keskusteltu. Ja olen aivan tosissani, tämä ei ole läppä. Eikö edes joulumainoksia voi tehdä ilman seksuaalisia viittauksia?

Kommentit (207)

Vierailija
161/207 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalehden irvokkaat, videoitaan väärin linkittävät sotku-sopulit ovat ottaneet TÄMÄN AVAUKSEN uutisiinsa.

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2014121018916871_fd.shtml

muistakaa, että ko. lehden sopulit mainostivat Espajan junaturmaa "unelmalomaksi" ja taustalla

soi iloinen musiikki kun he videon uutisestä väsäsivät! SAIRASTA IL! PUNAISEN VÄRINEN LOGO IL. PUNAKYSSÄ? 

ap

Vierailija
162/207 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Takaisin vällyjen väliin".... Jos vaimo nousee ylös ja pyydän häntä olemaan touhottamatta ja saavan nukkua vielä lisää... Aika hävytöntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/207 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on sulla kyllä suuret murheet :D hahha

Vierailija
164/207 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hauskempaa ku kymmenen vauvaa laatikossa?
- yksi vauva kymmenessä laatikossa

Vierailija
165/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:39"]

Mun on vaikea nähdä tuossa mainoksessa mitään törkeää tai rivoa. Pukki vain pyytää muorikultaa hetkeksi viereensä pötköttelemään. Taitaa olla ap:llä ja monella muullakin aika likainen mielikuvitus?

[/quote]

Entäpä jos Joulupukin tilalla olisi George Clooney ja Muorina Eva Longoria, olisiko mainos siltikin tulkittavissa niin, että pariskunta menee vain pötköttelemään? 

Vierailija
166/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoplaa... Kylläpäs ajatellaa liian paljon... Tuo on mainos jossa ei mainosteta seksiä tai mitään siihen liittyvää... Kukkahattutädit ottaa vaan nyt ne hatut pois päästä ja näkee sen vain saarioisten mainoksena... Onpa todella härski mainos... Että oikeen puistattaa. Taidanpa alkaa boikotoimaan Saarioisten ruokia...

Vierailija
167/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:08"]Siis tämäkö on se kohua herättänyt mainos:

? Odotin avauksen perusteella jotain oikeasti säädytöntä :D  Mitä merkitystä sillä on,mitä pukki ja muori vällyjen välissä hommailevat,se on vain ihan oikein että jouluna otetaan rennosti eikä huhkita koko päivää keittiössä. Ihme mielensäpahoittajia ne jotka tämän "pervon" mainoksen perusteella alkavat boikotoimaan koko Saarioisia. [/quote] Ei ole tuo. Pitempi. Löytyy ainakin mulla siitä vierestä nimellä Jouluaamu korvatunturill?

[/quote]

Löytyi.Eipä tuokaan nyt mitenkäään irstas ollut,Pukkia harmitti kun Muori viettää aattoaamun keittiössä,on kiireinen ilta tiedossa niin olisi mukavampi löhöillä vällyjen välissä mahdollisimman pitkään. Oon kai outo,mutta mua häiritsi enemmän että pukki "painaa pitkin planeettaa",eihän suomalainen Joulupukki jaa lahjoja muuta ku Suomeen,muissa maissa on omat pukkinsa :D

Vierailija
168/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaha, pukki joutuu myös Petterin kanssa painamaan pitkin planeettaa :D Katsoin tuon pitemmän versio. Ei mutta, onhan tuossa selvästi annettu katselijalle mahdollisuus kaksimieliseen ajatteluun.

Vierailija
169/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee vain, että eikös muori ole vähän myöhässä perunalaatikon kanssa, jos aattoaamuna vasta kuorii pottuja?

Vierailija
170/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tästä päätellä, että niillä jotka tekevät jouluruokansa alusta loppuun itse, ei ole seksielämää?

Vierailija
171/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:39"]

Voiko tästä päätellä, että niillä jotka tekevät jouluruokansa alusta loppuun itse, ei ole seksielämää?

[/quote]

No se on siinä ja siinä ehtiikö siinä kinkunpaiston ja imeltämisen ohessa pikasesti kiksaseen.

Vierailija
172/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 16:39"]

[/quote]

No mutta eihän se näin voi mennä, sillä vain WT ostaa laatikot valmiina, mutta tosimamma, joka ei ole WT!, rakastelee miehensä 20cm penistä vähintään 14 kertaa viikossa.

Vierailija
173/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo vähän ällöttävä. Pukin ääni on epäilyttävän paineessa ja pukki tulee muoria kohden nakkisormensa pystyssä, kuin tarratakseen kohta tissiin kiinni.

Paljonpa huvittaa varmaan muoria tuollainen lähestyminen, vaikka olisi kaikki laatikot jo valmiina. Mun mies on kännissä tuommonen ällö niljake ja silloin tekis mieli täräyttää turpaan.

Vierailija
174/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:27"]

Voi törkeys!

Onko täällä jo ruodittu tuo mainos? Joulupukki nousee sängystä vähissä vaatteissa ja alkaa houkutella muoriakin takaisin "vällyjen väliin" kun Punakuonoa ei vielä näy!

Saarioinen meni pannaan tällä päivämäärällä minulta ja kaikilta tutuilta, keiden kanssa aiheesta on keskusteltu. Ja olen aivan tosissani, tämä ei ole läppä. Eikö edes joulumainoksia voi tehdä ilman seksuaalisia viittauksia?

[/quote]

Olisiko nyt kuitenkin kaksimielisyys omassa päässäsi ? Mitäpä jos pukki onkin hiukan väsynyt eikä viitsi yksinään pötköttää vällyjen välissä, ilman irstasta seksiä. Ja kyllä pukilla sentään oli vaatteet päällä, ei kai nyt pukkikaan herää sängystä täysi talvivaatetus päällä. Ärsyttää tuommoset kukkahattutädit joilla ei ole mitään muuta mielessä kuin että miten saa vaan jostain valittaa. Ja turha avautua pilkku ja pistevirheistä mulla oli äidinkieli vitonen.

Vierailija
175/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joulupukin paneskelemiseen..."

Nyt on kyllä puurot ja vellit ja vielä laatikotkin sekaisin.

Kyllä tuo assosiaatio paneskelemiseen on omien korvien välissä!

Minulla tuli vain mieleeni, että vanha pariskunta levähtelee sopuisasti vällyjen alla, kun ei tarvitse laittaa kaikkia jouluruokia itse! 

Mainos on hauska. En yleensä tykkää mainoksista, mutta tämä on tavallista parempi.

Terveisin "Kukkahattutäti". 

Vierailija
176/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMATKAA ETTÄ MUORI LÄPSÄISEE PERSETTÄ LOPUSSA

Vierailija
177/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota käpy pois pyllystä..

Vierailija
178/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkahattu ihmisiltä pitäis ottaa lapset pois ja laittaa siperiaan...

Vierailija
179/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:13"]En minä ainakaan halua nähdä ruokamainosten yhteydessä minkäänlaisia viittauksia Joulupukin petipuuhiin. :( En kyllä muutenkaan.
[/quote]

Voi herranjumala sentään! "Vällyjen väliin" meneminen tuossa mainoksessa, sain itse senmoisen kuvan, että olivat menossa pötköttelemään ja olemaan yhdessä joulukiireiden keskellä! Pääkopassa on kyllä vikaa tai on muuten vaan perusnegatiivinen ihminen vailla tekemistä, jos pitää tuota mainoksena mauttomana ja pervona!! Päinvastoin! Mainos on minusta ihana ja muistuttaa, että pitää sitä myös muistaa levätä joulukiireiden keskellä! Löysätkää välillä!!

Vierailija
180/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä irstasta siinä mainoksessa oli? Ainakin minulta se irstaus meni ohi.

Eri asia, jos pukki olisi tullut keittiöön nahkanaamarissa ja pienissä bikineissä, korkokengät jalassa ja ruoskaa heilutellen. Onneksi ei näin ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi