Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokotettu mutta en aio hankkia mitään koronapassia, jääköön menot käymättä

Vierailija
12.10.2021 |

En vaan halua tukea tällaista älytöntä pelleilyä

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tulee sinulle automaattisesti omakantaan.

Itseni mukaanlukien moni ei ole moista "omakantaa" koskaan käyttänytkään eikä aio käyttää ellei ole pakko.

Et käytä vaikka siellä on sun terveystiedot ja reseptit?!

Ok…

Eri, mutta minä olen käynyt omakannassa tasan tarkkaan yhden ainoan kerran, silloin kun tein elinluovuituskiellon.

Olen terve eikä minulla ole mitään reseptilääkkeitä, niin miksi minä siellä kävisin?

Vierailija
22/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pysyn kotona, kuin lähden onneani koettamaan yleisötilaisuuksiin tms. Tässä on jo niin tottunut kotona ja lähiympyröissä kökkimiseen, että ei enää edes kaipaa muuta. Ennen olin tosi ahkera kirjaston käyttäjä, nyt en ole käynyt yli puoleentoista vuoteen, luen e-kirjoja ja kirjahyllystäni ja ystävien kirjahyllyistä kirjoja. Ruokaravintolat on vaihtuneet ystävien ja perheen kanssa kotona syömiseen. Ja kaikenlaisia uusia iloja on löytynyt, olen opetellut neulomaan ja puolison kanssa liikumme todella paljon luonnossa. Suunnittelemmekin muuttavamme mökillemme, kunhan saamme kaikki asiat järjestykseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseni mukaanlukien moni ei ole moista "omakantaa" koskaan käyttänytkään eikä aio käyttää ellei ole pakko.

Ok…

Eri, mutta minä olen käynyt omakannassa tasan tarkkaan yhden ainoan kerran, silloin kun tein elinluovuituskiellon.

Olen terve eikä minulla ole mitään reseptilääkkeitä, niin miksi minä siellä kävisin?

Minäkin eri, ja olen käynyt omakannassa kerran. Tuli vaan mieleen käydä katsomassa mitä siellä on, oli tyhjää täynnä. Minä myös olen terve, ei reseptilääkkeitä, enkä käy huvikseni lääkärissä. Sellainen kerran 10 vuodessa on tähän ikään mennessä riittänyt. 

Vierailija
24/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, boomer 😂

Voit kun annat itsestäsi supertollon kuvan. Voisiko tuon boomerin hokemisen lopettaa, se on jo niiiiiin kulunut juttu. 🖕

Vierailija
25/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok…

On pikkasen eri asia jättää käyttämättä koska ei ole tarvetta käyttää. Jos nyt joutuisitkin käymään verikokeissa, kieltäytyisitkö ihan vain periaatesyistä tarkistamasta tulokset kannasta? Kommenttiketjun ensimmäinen kommentoija nimittäin vaikutti vastustavan omakantaa ihan vain vastustamisen ilosta.

Vierailija
26/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulee sulle jouluun mennessä postissa, jos et itse vapaaehtoisesti sitä lataa.

Vierailija
27/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtälailla pitää olla valmis näyttämään henkkarit, vaikka ikää olisi reilusti yli 18v. Siinä sentään näkyy sotut ja kaikki. Joku epärehellinen kaupantäti voi tehdä vaikka identiteettivarkauden.

En minä yökerhoon tai baariin yritäkään ilman henkkareita. En ole kiinnostunut ottamaan selvää miten tämä uusi passi toimii, missä sitä tarvitsee ja mistä sen saa.

Helpompi jättää menemättä. Kaverikin jo luopui jo ideasta että mennään hänen synttäreitä viettämään syömällä ja juomalla. Vuokrataan oma tila niin ei tarvitse pähkäillä mitään passeja.

Vierailija
28/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, sen voi tulostaa Omakannasta esimerkiksi A4-arkille todistukseksi kahdesta rokotuksesta.

EU Digital COVID Certificate / EU:n koronatodistus / EU's coronaintyg.

Vierailija
29/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä normaalielämässä silloin tällöin käyn baareilemassa ja festareilla tms. Oli passeja tai ei, niin en koe tarvetta ehdointahdoin itselleni koronaa saada. Voin hyvin siirtää menojeni ajankohtaa tai paikkakuntaa pienemmän esiintyvyyden alueelle. Jos rajoituksia on (ja niitä passilla kierretään), niin ei ehkä ole syytä sinne ängetä mukaan.

Vierailija
30/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen saa näkyville vain pankkitunnuksilla, joita verkossa kalastellaan. Todella kätevää.

Vierailija
31/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok…

On pikkasen eri asia jättää käyttämättä koska ei ole tarvetta käyttää. Jos nyt joutuisitkin käymään verikokeissa, kieltäytyisitkö ihan vain periaatesyistä tarkistamasta tulokset kannasta? Kommenttiketjun ensimmäinen kommentoija nimittäin vaikutti vastustavan omakantaa ihan vain vastustamisen ilosta.

Jos niissä tuloksissa jotain on, niin lääkäri soittaa perään.

En mäkään ole kantaan vielä kertaakaan kirjautunut, ei siellä ole mitään mitä tarvitsisin. Enkä halua pahoittaa mieltäni lukemalla kirjauksia vuosikymmenen takaisista käynneistä, jotain lööperiä siellä kuitenkin on.

Vierailija
32/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BOIKOTOIKAA kaikki firmoja jotka ottavat natsipassin käyttöön!

Se ei jää siihen ravintola-, harrastus- ym. jos kansa ei vastusta! Kohta ette pääse töihin ilman myrkkypiikkejä!

Vierailija
33/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä normaalielämässä silloin tällöin käyn baareilemassa ja festareilla tms. Oli passeja tai ei, niin en koe tarvetta ehdointahdoin itselleni koronaa saada. Voin hyvin siirtää menojeni ajankohtaa tai paikkakuntaa pienemmän esiintyvyyden alueelle. Jos rajoituksia on (ja niitä passilla kierretään), niin ei ehkä ole syytä sinne ängetä mukaan.

Vieläkö joku uskoo että kyse on jostain viruksesta???

Herätkää nyt saatana ennenkuin olette kaasu-uunissa!

Vierailija
34/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin nyt omakannassa lataamassa puhelimeeni koronatodistuksen. Ties vaikka tulisi mentyä teatteriin, urheilutapahtumiin tai messuille jossain vaiheessa. Jos vain elämä normalisoituu niin tää passin näyttäminen on pieni harmi.

Vierailija
35/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin nyt omakannassa lataamassa puhelimeeni koronatodistuksen. Ties vaikka tulisi mentyä teatteriin, urheilutapahtumiin tai messuille jossain vaiheessa. Jos vain elämä normalisoituu niin tää passin näyttäminen on pieni harmi.

Voinks mä ladata sun omakannasta koronapassin mun puhelimeen?

Vierailija
36/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjan oikeus määrää hallitusta paljastamaan koronahuijauksen ja myöntämään totuuden:

https://is.gd/KCCxPm

Vierailija
37/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän luontoa, enkä tulosta mitään turhia dokumentteja.

Vierailija
38/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En kannata kansan kahtiajakoa. Ne yritykset, jotka vaatii passia, jäävät kyllä ilman minun rahojani. Varmasti löytyy yrittäjiä, jotka eivät lähde tähän mukaan. Pärjään myös ilman kaikkia huvituksia, ruokapaikkoja yms, jos on pakko. Kansan pitää pysyä yhtenäisenä. Enkä muutenkaan kannata perustuslain rikkomista, siitä ei ole pitkä matka oikeaan diktatuuriin. Mitä teemme perustuslailla, jos sen polkea mennen, tullen ja palatessa?

Kannattaisi puhua vähän vähemmän perustuslaista jos ei edes tiedä miten se koronapassi oikeasti toimii ja milloin sitä voi käyttää ja milloin ei.

Vierailija
39/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
</p>

<p>Voinks mä ladata sun omakannasta koronapassin mun puhelimeen?[/quote kirjoitti:

Et tee sillä mitään jos et voi todentaa henkkareilla että olet passissa mainittu henkilö

Vierailija
40/98 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, boomer 😂

Voit kun annat itsestäsi supertollon kuvan. Voisiko tuon boomerin hokemisen lopettaa, se on jo niiiiiin kulunut juttu. 🖕

Juuri näistä tyhmistä esim.boomer sanonnoista tulee mieleen se tyhmin ameriikan kansanosa , joka keksii asioille jonkun idiootin nimen. Ja muualla niitä sitten viljellään, eikä tajuta kuinka tyhmiltä ja pinnallisilta ne kuulostaa:)) Ja korona passista, en todellakaan käytä. Tauti voi tarttua rokotettuihin aivan yhtä lailla kuin rokottamattomiin ja myös tautia molemmat levittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän