Älkää vaan tilatko mitään cdon.com
nettimyynnistä, minä tilasin 2012 joululahjoja joita ei ole tänä päivänäkään tullut, olen tapellut CDON-puljun kanssa kaksi vuotta ja koittanut saada ennakkoon maksamani 92€ takaisin itselleni. Tänään taas tuli vastaus asiakaspalvelusta että tilaamanne tuotteet saapuvat 1-2vkon kuluttua. Ja minä kun olen vaatinut rahojani takaisin 2013 vuoden alusta alkaen.
Paska firma
Kommentit (24)
Mulla hävisi yksi dvd-levy postissa. Ei siis koskaan saapunut mulle. Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja he lähetti sen heti uusiksi. Olin ehtinyt maksaa laskun, joten sen rahat palautettiin. Tuli vielä kohtuu nopeasti tilille. Ja sitten tuli uusi lasku. Toi laskuhomma mua hieman ärsytti, miksi pitää palauttaa rahoja ja maksaa uusiksi. Mutta asiakaspalvelu toimi kyllä nopeasti, eikä missään vaiheessa epäilty että valehtelisin tms. Kovasti vielä pahoiteltiin, että posti oli sen levyn hävittänyt jonnekin. Mulla ei siis ole kyseisestä firmasta mitään valitettavaa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:47"]
Minullakin on jäänyt tuotteita tulematta, mutta onneksi en ole maksanut ennakkoon. Olen kyllä lukenut kokemuksia että palautusten kanssa olisi ollut joillain ongelmia, mutta itse en ole joutunut palauttelemaan, kaikki on ollut ehjää.
[/quote]
Mä olen palauttanut pari tavaraa. Eka ei ollut sellainen kun halusin (ei siis vikaa, ei vaan ollut mulle sopiva tuote). Ja tokan sain muualta halvemmalla ja siksi palautin. Molemmat palautukset onnistu oikein hyvin. Laskut mitätöitiin nopeasti ja kaikki oli ok.
Olen tilannut verkkokauppa comista, poika on tilannut saksaa ja englantia myöten ja ei mitään ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:41"]Jaa, kyllä mä aion jatkossakin tilata. Aina tuotteet tulleet 3-6 päivässä eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia. [/quote] Näin. Ja olen tilannut paljon.
[/quote]
Mä en tilaa, meillä tilataan alkuperäiskielellä (englanti/saksa/ranska) kirjoja ja CDON ei kykene niitä toimittamaan vaikka ottavatkin tilauksen vastaan. Kannattaa tilata Amazonilta, toimitus tulee 2-5vrk ja takuuvarmasti