IS: Tällaisia ovat Suomen rokottamattomat
Jos ei lapsia oteta lukuun niin ketkä aikuisista pitävät koronarajoitus-jojoilua yllä suomessa?
Ketkä kuormittavat turhaan sairaanhoitokapasiteettia?
Kommentit (141)
Säälittävää, että koronarokotekriittiset niputetaan rokotekriittisten kanssa samaan ryhmään.
Itselläni ja lapsillani on rokoteohjelman mukaiset rokotukset, itse olen lisäksi ottanut hepatiittirokotuksen ja jäykkäkouristus vahvistuksen. Lemmikkini ovat kaikki rokotettuja. Uskon siis rokotteisiin ja ymmärrän niiden merkityksen.
Se vaan, että uusi, kokeellinen rokote tautiin, jota ei edes tiedä sairastavansa ilman testiä, ja rokote, joka ei estä saamasta tautia ja levittämästä sitä edelleen, ei vakuuta.
T. Yliopistossa maisterin tutkinnon hyvin arvosanoin suorittanut arvostetussa ammatissa työskentelevä suomea äidinkielenään puhuva nainen.
Ps. Kuvottavaa propagandaa taas lehdistöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas tietäjät, että miksi kohdunkaulasyöpärokotetta tarjotaan myös pojille.
Jotta pojat ei tartuta tyttöjä. Niiltähän se hpv tulee mikä aiheuttaa kohdunkaulan syövän. Harrastavat enemmän seksiä, useampien kumppanien kanssa niin ovat suuremmassa roolissa. Toisekseen se ehkäisee penissyöpää.
Onko meillä tutkimustuloksia penissyövän ja kohdunkaulansyövän yhteydestä? Eipä taida löytyä. KOndomi suojaa aika lailla mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä saamme taas lukea pask aa koko rahan edestä. Ette käännä minun päätäni. Medialla on kaikki keinot käytössään.
Tutkimustuloksia, raukka, tutkimustuloksia.
Tutkimuksissa päätetään ensimmäisenä haluttu tulos. Sitten tutkimuksen edetessä kokkaillaan menetelmiä, että saadaan haluttu tulos.
Lääketeollisuus, ja siihen kytköksissä olevat tahot, eivät julkaise niitä tutkimuksia, jotka eivät lisää myyntiä.
Amen.
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää, että koronarokotekriittiset niputetaan rokotekriittisten kanssa samaan ryhmään.
Itselläni ja lapsillani on rokoteohjelman mukaiset rokotukset, itse olen lisäksi ottanut hepatiittirokotuksen ja jäykkäkouristus vahvistuksen. Lemmikkini ovat kaikki rokotettuja. Uskon siis rokotteisiin ja ymmärrän niiden merkityksen.Se vaan, että uusi, kokeellinen rokote tautiin, jota ei edes tiedä sairastavansa ilman testiä, ja rokote, joka ei estä saamasta tautia ja levittämästä sitä edelleen, ei vakuuta.
T. Yliopistossa maisterin tutkinnon hyvin arvosanoin suorittanut arvostetussa ammatissa työskentelevä suomea äidinkielenään puhuva nainen.
Rokotteen ansiosta tauti leviää nyt vauhdilla eli se ei suojaa sairastumiselta eikä taudin levittämiseltä. Miettikääpä kahdesti, jos poliorokote olisi samanlainen, olisiko meillä rokotepakko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä saamme taas lukea pask aa koko rahan edestä. Ette käännä minun päätäni. Medialla on kaikki keinot käytössään.
Tutkimustuloksia, raukka, tutkimustuloksia.
Tutkimuksissa päätetään ensimmäisenä haluttu tulos. Sitten tutkimuksen edetessä kokkaillaan menetelmiä, että saadaan haluttu tulos.
Lääketeollisuus, ja siihen kytköksissä olevat tahot, eivät julkaise niitä tutkimuksia, jotka eivät lisää myyntiä.
Amen.
Juuri näin. Sana "tutkimus" on menettänyt merkityksensä politisoinnin takia.
Vierailija kirjoitti:
Määkikää minkä jaksatte, rokotetta en ota ainakaan niin kauan kuin se on vielä testivaiheessa, eli ei ennen vuotta 2023.
Muista sitten, että koronan käydessä et hyväksy siihen mitään hoitoa tai lääkettä ainakaan kolmeen vuoteen, ne kun ovat yhä testausvaiheessa. Joka ikinen.
Aika moni rokotettu on myös kriittinen tai kyyninen suhteessa rokotteisiin.
Itsekkään en usko että rokotteet tästä vapauttaa kuin osin. Lisäksi rokotteet tuovat myös ongelmia kuten olen lähipiirissä nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määkikää minkä jaksatte, rokotetta en ota ainakaan niin kauan kuin se on vielä testivaiheessa, eli ei ennen vuotta 2023.
Muista sitten, että koronan käydessä et hyväksy siihen mitään hoitoa tai lääkettä ainakaan kolmeen vuoteen, ne kun ovat yhä testausvaiheessa. Joka ikinen.
Höpö höpö. Koronaan ei ole kehitetty omaa lääkkettä. Kaikki käytetyt lääkkeet ovat olleet käytössä jo aiemmin. Toisaalta: eihän viruksiin oikein ole olemassakaan lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sun kannattaa/ täytyy pysyä huoneessa siihen 2023 asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta pojat ei tartuta tyttöjä. Niiltähän se hpv tulee mikä aiheuttaa kohdunkaulan syövän. Harrastavat enemmän seksiä, useampien kumppanien kanssa niin ovat suuremmassa roolissa. Toisekseen se ehkäisee penissyöpää.
Onko meillä tutkimustuloksia penissyövän ja kohdunkaulansyövän yhteydestä? Eipä taida löytyä. KOndomi suojaa aika lailla mainiosti.
Suusyövät ovat miehillä yleistyneet, vaikka tupakointi on vähentynyt, koska he saavat hpv-tartunnan suuhun naisten tautisia toosia lipittäessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ja lapsillani on rokoteohjelman mukaiset rokotukset, itse olen lisäksi ottanut hepatiittirokotuksen ja jäykkäkouristus vahvistuksen. Lemmikkini ovat kaikki rokotettuja. Uskon siis rokotteisiin ja ymmärrän niiden merkityksen.Se vaan, että uusi, kokeellinen rokote tautiin, jota ei edes tiedä sairastavansa ilman testiä, ja rokote, joka ei estä saamasta tautia ja levittämästä sitä edelleen, ei vakuuta.
Rokotteen ansiosta tauti leviää nyt vauhdilla eli se ei suojaa sairastumiselta eikä taudin levittämiseltä. Miettikääpä kahdesti, jos poliorokote olisi samanlainen, olisiko meillä rokotepakko?
Jep. Esim Singaporessa täysin rokotettuja on 81%, ja hups kuinka korona on juuri raketoinut, uusia tapauksia parhaimmillaan 3500 päivässä joka on suurin luku siellä koskaan. Aikaisempi ennätys oli tuhannen luokkaa, ja sekin huhtikuussa 2020. Kyllä rokotus pelastaa! Naurettavaa valtiolta vedota vanhojen tautien hävittämiseen rokottautumisella, kun tässä se näyttää menevän juuri päinvastoin. Ja vielä jaksetaan syyllistää rokottamattomia, rokotetut tässä näyttävät pilaavan tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeen hyödyt ja haitat on aina punnittava henkilön itsensä kannalta, joten poikia ei saa rokottaa, jotta tytöt hyötyisivät.
Ei sitä(kään) pakolla anneta. Minun teinipoikani luki tiedot rokotteesta ja valitsi "tietysti" (hänen omien sanojensa mukaan) sen ottamisen. Sekä pojat itse että tytöt hyötyvät.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo rokotteet enää kovin uusia ole eikä ainakaan “testaamattomia”. Sadat miljoonat ihmiset ovat niitä ottaneet ja seurauksiakin on seurattiu kohta vuosi. Aika mitättömiä sivuvaikutuksia ottaen huomioon että aloitettiin suurte massojen rokottaminen elämän loppupuolella olevista heikoista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkäriin joudu kuin vanhukset ja sairaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi mihinkään muutenkaan, kivempaa se on pelailla ja katsoa töllöä tukien juostessa, antaa työapinoiden rämpiä syyssateessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi mihinkään muutenkaan, kivempaa se on pelailla ja katsoa töllöä tukien juostessa, antaa työapinoiden rämpiä syyssateessa.
Rokottamattomien moraali pähkinänkuoressa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomien moraali pähkinänkuoressa.
Voi nyyhky kuinka nyt harmittaakin.
Kuinka toimittaja voi tietää, ketkä ovat rokotettuja tai eivät?
Minua ei ole rokotettu koronaa vastaan, enkä ole ottanut koskaan myöskään influenssarokotetta.
Kukaan ei voi tarkistaa tietojani omakannasta.
Artikkelit ovat pelkkää mielikuvamuokkausta.
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun tekee hyvää pistää koko valtakunta polvilleen. Ryömikää edessäni piikkisiat.
Piikkisiat eli rokotetut!
Se kun nyt vaan on jokaisen oma asia. En minäkään ymmärrä miksei joku ota mutta en ymmärrä tässä maailmassa montaa muutakaan asiaa joten turhaan sitä vatvoa mielessään.
Itse otin molemmat vaikka oikeasti vähän pelotti. Sain lievän allergisen reaktion ekasta joten toinen pelotti oikeasti. Poika 13 vuotta ei halunnut ottaa vielä, en pakota joskin rokote otetaan kyllä jos näyttää siltä että niin on parasta.