IS: Tällaisia ovat Suomen rokottamattomat
Jos ei lapsia oteta lukuun niin ketkä aikuisista pitävät koronarajoitus-jojoilua yllä suomessa?
Ketkä kuormittavat turhaan sairaanhoitokapasiteettia?
Kommentit (141)
Kummalliseksi on mennyt hyvinvointiyhteiskuntamme, kun näiden lääkintöneuvosten ja muiden lääkärikunnan edustajien viisaiden lausuntojen myötä kansalainen nyt joutuu miettimään onko oikeutettu terveydenhoitoon! Ruumiitako tässä tavoitellaan?
Leveli hoi, pellenenä ja na tsiviikset Petri Sepälle seuraavassa lähetyksessä
Aika iso ryhmä haukutaan syyttä. Ne jotka eivät voi ottaa terveydellisistä syistä rokotetta.
On se kumma kun joillekin ei mene jakeluun etteivät kaikki ota rokotetta vaikka kuinka yritetään manipuloida. Itse olen vaikka ainoa ihminen koko plateenalla joka ei koskaan ikinä ota sitä vaikka kaikki muut ottaisivat. Media syytää syytöksiään, yrittää lahjoa, pakottaa, kiristää ja kaikki temppunsa näyttää. Mikä ihme niillä on kun eivät tajua yksinkertaista asiaa. Kaikki eivät ota rokotetta. Mutta ei, ne perkeleet vain jauhavat koko ajan siitä. Ottaa päähän ihmiset jotka eivät tajua että ei on EI!
Alkoi talvisota eduskuntaa vastaan: 5,5 miljoonaa vastaan 199. Nyt on kuitenkin kai vähemmän taisteluhalua ja voitonvarmuutta kuhin 1939 jollain oli 3,7 miljoonaa vastaan koko Neuvostoliitto
Minä en ota rokotetta koska tietoa haittavaikutuksista ei vain ole riittävästi. Kaikkialla vain lukee sama diibadaaba siitä, että rokote on turvallinen ja vakavat haitat harvinaisia... joopa joo, kiitti vtusti, tätä juuri hainkin. Riskien ja haittojen suhde riippuu monesta tekijästä, eikä rokote ole silloin kaikille yhtä turvallinen. Olen 35 ja kärsin mm. poikkeuksellisen runsaista rytmihäiriöistä. Minua kiinnostaa tietää miksi juuri nuoret ihmiset saivat täysin turvalliseksi todetusta rokotteesta sydänoireita, ja miksi niitä ei sitten tulisi 30+ ihmiselle jonka sydän on jo sekaisin. Olen saanut osani harvinaisista oireista ja sairauksista, joten en ole valmis ohittamaan niiden mahdollisuutta olankohautuksella.
Ja kyllä, tiedän koronan voivan myös aiheuttaa samoja oireita kuin rokote. Pystyn kuitenkin muilla keinolla pienentämään riskiäni saada tartunta. Ainoa keino välttyä rokotehaitoilta on jättää rokote ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun joillekin ei mene jakeluun etteivät kaikki ota rokotetta vaikka kuinka yritetään manipuloida. Itse olen vaikka ainoa ihminen koko plateenalla joka ei koskaan ikinä ota sitä vaikka kaikki muut ottaisivat. Media syytää syytöksiään, yrittää lahjoa, pakottaa, kiristää ja kaikki temppunsa näyttää. Mikä ihme niillä on kun eivät tajua yksinkertaista asiaa. Kaikki eivät ota rokotetta. Mutta ei, ne perkeleet vain jauhavat koko ajan siitä. Ottaa päähän ihmiset jotka eivät tajua että ei on EI!
Ihmisiä yritetään väsyttää ja kääntää toisiaan vastaan. Tällainen saa enemmän negatiivisuutta aikaan kuin itse korona. Ja kun tietää, että tämä on vasta pientä alkua määräyksille ja säädöksille.
Muuhanmaattajat yksi suuri ryhmä 🤫
Rokotetut levittää tautia ihan samalla tavalla joten ei oikein toimi mikään jeesustelu että rokottamattomat tartuttaisivat. Rokottamattomat eivät ole vaaraksi rokotetuille koska rokotteenhan pitäisi suojata pahimmilta oireilta. Rokotetut ovat vaaraksi siis vain itselleen. Miksi siis tällainen lynkkaus meneillään? Miksei samalla tavalla jahdata vaikka kypärättä pyöräileviä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se tietenkin jotain mietteitä herätti, kun se nuori naishoitaja kuoli suorassa lähetyksessä 10 minuuttia koronarokotteen ottamisen jälkeen.
Sehän vain pyörtyi.
https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-nurse-covid-vaccine-dead-i…
En ole aikeissa ottaa rokotetta, mutta en siltikään siedä valheellisen rokotevastaisen tiedon levittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut levittää tautia ihan samalla tavalla joten ei oikein toimi mikään jeesustelu että rokottamattomat tartuttaisivat. Rokottamattomat eivät ole vaaraksi rokotetuille koska rokotteenhan pitäisi suojata pahimmilta oireilta. Rokotetut ovat vaaraksi siis vain itselleen. Miksi siis tällainen lynkkaus meneillään? Miksei samalla tavalla jahdata vaikka kypärättä pyöräileviä?
Menossa kolmannen teollisen vallankumouksen hedelmien alasajo eli bigresetointi ja koronasta tehty syy siirtyä neljänteen, joka sisältää mm. nanoteknologiaa ja transhumanistisia kokeiluja
Pian kaksi injektiota ottaneet lasketaan rokottamattomiksi kuten Israelissa ja omahyväinen hymy hyytyy.
jos kyseessä olisi oikea rokotus niin se olisikin silloin jokaisen oma asia. nyt kun annettu ymmärätä ettei ole oma asia niin kertoo vain ettei tarjottu aine ole rokote eikä ole kyseessä tautia vastaan taistelu
Onkin niin fanaatista tuo rokote vastasuus että melkein arvasin että mamuthan siellä suurin ryhmä on.
Jaa. Itse en ainakaan ole mitään tuosta mitä jutussa mainitaan, mutta muista en tietenkään tiedä.
Epäilen kyllä, ettei kaikki muutkaan rokottamattomat itseään tuosta jutusta tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kuulu riskiryhmään niin ei olekaan mitään syytä ottaa piikkiä. Ovatko he näitä tilastoja tehdessään lainkaan ottaneet selvää onko nämä ihmiset jo sairastaneet koronan? Voin arvata että ette ole. Onneksi näillä ihmisillä on järki kun se terveydenhuollolta puuttuu.
Väärin. Riski sairastua vakavasti on silti suurempi kuin rokotteessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ota rokotetta koska tietoa haittavaikutuksista ei vain ole riittävästi. Kaikkialla vain lukee sama diibadaaba siitä, että rokote on turvallinen ja vakavat haitat harvinaisia... joopa joo, kiitti vtusti, tätä juuri hainkin. Riskien ja haittojen suhde riippuu monesta tekijästä, eikä rokote ole silloin kaikille yhtä turvallinen. Olen 35 ja kärsin mm. poikkeuksellisen runsaista rytmihäiriöistä. Minua kiinnostaa tietää miksi juuri nuoret ihmiset saivat täysin turvalliseksi todetusta rokotteesta sydänoireita, ja miksi niitä ei sitten tulisi 30+ ihmiselle jonka sydän on jo sekaisin. Olen saanut osani harvinaisista oireista ja sairauksista, joten en ole valmis ohittamaan niiden mahdollisuutta olankohautuksella.
Ja kyllä, tiedän koronan voivan myös aiheuttaa samoja oireita kuin rokote. Pystyn kuitenkin muilla keinolla pienentämään riskiäni saada tartunta. Ainoa keino välttyä rokotehaitoilta on jättää rokote ottamatta.
Väärin. Olet kertomasi mukaan riskiryhmää, joten terveytesi suojelemiseksi sinun tulis ottaa rokote. Voit ottaa yhteyttä lähimpään terveyskeskukseesi ja pyytää terveysalan ammattilaiselta opastusta ja tietoa rokotteisiin liittyen.
No niin, nyt saadaan rokotepassi ja kaikki on maassa hyvin. Rokotetut voivat temmeltää vapaasti ilman pelkoa, että rokotetut ovat heitä tartuttamassa. Joten jätetäänpäs se rokottamattomien syyllistäminen nyt tähän.
Mitäpä jos tänne olsi jäänyt 2015 tulemati 35000 h urdik urdia ja muuta g eelit ukkaa. Paljonko vähemmän olisi nyt piikit yksistäkieltäytyjiä. Eli varmaan jotain hyvää siitäkin porukasta koitui.