Tikit poistettiin tänään ja sanottiin etten saa tänään mennä suihkuun
Mitä haittaa jos käyn suihkussa tänään? Haisen ihan viemäriltä, kun kävin avaamassa sellaisen.
Kommentit (27)
ne tikkien reiät ovat auki, siksi ei saa mennä tikkien poistopäivänä suihkuun. Niiden pitää antaa mennä kiinni, siksi vuorokauden suihkukielto.
Tä, mä oon aina luullut että vesi parantaa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:23"]Saa mennä suihkuun t.sh
[/quote]
älähän "sh" puhu paskaa. :) multa poistettiin kans tikit vähän aikaa sitten ja poistopäivä tosiaan suihkukielto.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:23"]
Saa mennä suihkuun t.sh
[/quote]
ohoh, ei taida vastaaja olla oikea sh. Mulla on erinäisistä syistä ollut viiime vuosina useamman kerran tikkejä, ja joka kerta on tullut suihkukielto tikkien poiston yhteydessä ja juurikin siksi, että ne tikkien reiät ovat "auki".
Tikkireikien takia ei suihkuun. Jos saat hyvin peitettyä, niin sitten...
VArmaan riippuu vähän mistä ne tikit poistettiin. Voiko tikkikohtaa suojata jotenkin?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:27"]VArmaan riippuu vähän mistä ne tikit poistettiin. Voiko tikkikohtaa suojata jotenkin?
[/quote]
rinnasta poistettiin, että vähän hankala suojata.
Eiks apteekista saa ainaki niit isohkoja haavasuojia? Kestää suihkussa käynnin.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:29"]Eiks apteekista saa ainaki niit isohkoja haavasuojia? Kestää suihkussa käynnin.
[/quote]
Tuohon laitettiin haavateippi ja sanottiin, että vasta huomenna. :(
Jos olisin sinä, haisisin tämän päivän suosiolla viemärille.
Vyötäröstä alas päin voit suihkuttaa. Hiukset, kasvot ja kainalot peset lavuaarin yllä. Helppoa.
Teippaat jollain hyvällä teipillä palan muovipussia siihen haavan päälle!
No yleensä suihkua ei kielletä, päinvastoin. T hoitaja
Kasta talouspaperia ja pyyhi sillä kainalot yms.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:38"]No yleensä suihkua ei kielletä, päinvastoin. T hoitaja
[/quote]
ÄLÄ ap usko näitä puoskareita. Ei todellakaan ekana päivänä poistosta suihkuun! T. ihan oikea hoitaja/HUS
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:38"]No yleensä suihkua ei kielletä, päinvastoin. T hoitaja
[/quote]
ÄLÄ ap usko näitä puoskareita. Ei todellakaan ekana päivänä poistosta suihkuun! T. ihan oikea hoitaja/HUS
[/quote]
joo en usko. Jos vetäisen jesarilla muovipussin haavan päälle? :D
Pyyhi kostealla sienellä suurimmat ja käy huomenna vasta suihkussa. Silläkin saa perus hikeä aika hyvin poistettua eikä tule roiskittua sinne haavan lähelle vettä.
Minä poistan päivittäin tikkejä ja todellakin saa mennä poistopäivänä suihkuun! Mutta ei saunaan, uimaan tmv jossa 'reikiin' pääsee likaa. Pelkkä suihku on vain hyväksi!
Toinen sh
Kun multa poistettiin sektioarven kohdalta tikit, niin ei sanottu kyllä mitään suihkuun menemisestä. Ei juuta eikä jaata. Mä taisin kyllä mennä.
Saa mennä suihkuun t.sh