~+~ ENSKATTARET tiistaihin 05.09.2006 ~+~
EILISIÄ HÖPINÖITÄ!! =o)
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=8260499&p=1&tmode=1&smode…
Kommentit (25)
Lyylis: wautsi!! Onnea suuresti sinulle ja miehellesi :) Mistä tollasia supersimppoja saa et tulee noin nopsaan raskaaksi?? 8)) ONNEA JA TARRASUKKIA!!
On: Anteeksi omanapaisuus... Vi****aa vaan taas tämä oma koneisto ja koko elämä... Tätioireitahan on ollut jo joitakin päiviä ja arvelinkin et näin tässä taas käy, aamupisulla käydessä bongasin pienesti jo punaista paperista :´( miks?miksi?miksi? Taijan lähtee takas koisimaan viel vähäks aikaa...
Plussasädetyksiä kaikille sitä tarvitseville ja ryhmähalit meille tädin saavuttamille. Tästäpä sitä taas jatketaan miljooonannella kiertoyrityksellä...
Käyn varmaan vaan lueskelemassa pari päivää...kirjottelen sit ku tästä on noustu taas.
-apila
[color=green] Ja ihan ekaks onnittelut Lyylikselle! Mukava aloitus päivälle!!!
Ja sitten pahoittelut kaikille tädin yllättämille, teitä näyttikin olevan hurja määrä! Uutta putkeen vaan, ei auta muu! bd [/color]
[color=fuchsia] G: Mulla kolahtaa kyllä ihan kaiken ikäiset lapsoset! Mutta huomaan kyllä et mä ajattelen paljon, että sitten ku ois pieni nyytti jne. kun taas mies puhuu (sillon harvoin kun puhuu asiasta) sellaisista jo kouluikäisistä lapsista...
Minne on Mooli mennyt? Ethän vielä oo jättäny meitä? :`( [/color]
[color=green] Killalle huiskutukset, jokos siellä on ovis ollut?
Mä en päässy eilen ollenkaan palstoille, arvatkaas miks - naksulla oli taas krapula! ;) Piti lähtee sunnuntaina vähän viihteelle kun tosiaan kaikki varsinaiset bilepäivät oon ollu töissä! Mahdoinkohan jo sanoa (no sanon kuitenkin) että laskin tossa että viimeisten reilun 2kk:n aikana mulla on ollut YKSI viikonloppuvapaa!!! Ja se oli ihan heinäkuun alussa! Alkaa jo tympimään, mutta minkäs teet! [/color]
[color=fuchsia] Ja vielä vähän ON: kp20(-23) eikä mitään tuntemuksia. Aamulla kun heräsin oli pakko mitata lämmöt ja varmistaa onko koko ovista ollenkaan ollutkaan - oli muuten ihan ennätysmäisen korkealla lämmöt, 37,1! Eli olettaisin että ovis on ollut... Oisko se kova vatsakipu sit tosiaan ollu ovis - vaikka tietty tollasta kipua kuvittelee jo päässään kiinnittymiskivuiksi! =) Ainoo vaan että ajankohta vähän mättäis jos ois ollu! =)
Mukavaa päivän jatkoa, mä " nautin" sadeilmasta sisätiloissa tän päivän!
~~ ONNEA LYYLIS ~~ Ihana kuulla taas plussauutisia!! Voin vain kuvitella sen sekaisen onnentunteen kun ne kaksi viivaa siihen testiin pärähtää!! Anna itsesi nauttia siitä olotilasta!
Piinailuja taisi olla alullaan / menollaan ainakin emkalla, titillä, oonalla, ermalla ja apilalla - Ottakaa nyt kiinni moolin ja lyyliksen ohjastamasta plussajunasta.. ja juoskaa se kiinni jos meinaa karata!!
Peittojen pöllytysiloa hepalle ja anitahille ja jokohan killakin olis pöllyyttämässä?
Voi meitä tädin massayllättäneitä, dese, brooke, remukka ja b-fly.. Mutta me ei tod-ellakaan anneta koskaan periksi ja kun tädin sais karkotettua (joka muuten on niin äkäinen, etten muistanutkaan tällaista) niin varmasti viimeistään silloin löytyy uutta intoa ja energiaa uuteen kiertoon.
Kiitos kaikille lohdukkaista viesteistä, teitä oli niin ihanan paljon, ainakin heppa, hoyt, erma, nellamaija, oona, killa, saikku ja anitah eilisen päivänä osalta. Oikein kovasti lämmittää tämän enskan pikkuista sydäntä.
Näin tädin lyötyä puulla päähän tätä enskaa vielä " vähän" harmittaa, joka kyllä jo muuttumassa nyyhkyttelystä hieman aggressiivisempaan suuntaan.. " Viskoo tätiä pitkin seiniä ja potkaisee persuksille.. ovesta ulos.. alas mäkeä aina järven pohjaan saakka" .. Huh, pieni kilahtanut enska täällä vaan ;)
Erma: Harmittelut negasta! Mutta mutta, vielä on toivoa kun tätillä on nyt niin kiirettä meidän kimpussa niin ei millään kerkeä sun ovelle kolkutteleen!! Ja sun kommentit oli todella ihania, niin minäkin olen miehen kanssa miettinyt että parempi näin kuin raskas pettymys myöhemmin.
Hei kaikki hoitsu-enskat ja muut mahdollisesti kokemusta omaavat! Sellasta kyselen vielä mitä oon tuon viimeisimmän jälkeen pohtinut. Mulle tehtiin viime joulukuussa hysteroscopia (polyypin poisto ja kaavinta). Voisiko tämä vielä olla syynä esim. kiinnittymisongelmiin? Polyyppi oli hyvälaatuinen ja muuten ilmeisesti kaikki ok " alakerrassa" . Mutta mitä mieltä olette tuon kiinnittymisen kanssa? Itse on tähän saakka jättänyt asian kokonaan miettimättä, kun se leikkaus tuntui niin helpolta ja pieneltä.
Tädin piinamin tiistai-terveisin kindness
Olipas tosiaan eilen masentava maanantai enskapalstalla kun täti oli tehnyt oikein joukkorynnistyksen! Pahoittelut vielä Deselle ja Brookelle, jotka myös olivat sen ikävän vieraan saaneet. :( Ja ei kai se nyt Apilankin kimppuun hyökkää! Toivotaan nyt että se oli vaan jotain tuhrua!
Täma päivä näyttää jo onneksi paremmalta kun saatiin plussauutinen heti aamusta!! Eli oikein paljon onnea Lyylis!! :D :D Ja vauvaliimaa litratolkulla matkaan mukaan! Varmasti ihanat fiilikset siellä tällä hetkellä!
Hoyt: Voihan sitä ihan hyvin olla ihan oireettomanakin raskaana, eli eipäs heitetä sitä kirvestä kaivoon!
Erma: Nuo sinun KP:t on kyllä jo aika hurjat! Mikähän siinä nyt mättää kun ei ne testit näytä plussaa!
Nellamaija: Onnittelut hääpäivästä ja ihanasta miehestä joka yllättää tekstareilla :)
Saikku: Toivotaan sulle oikein myöhäistä ovista, niin mies ehtii reissusta hoitamaan hommat!
Mary: Moi! Eikös ainakin hiiva voi olla raskausoire? Jospa tuo oliskin sitä?? Tsemppiä kumminkin kirjoituksiin ja piinailuun kans! Sara-Maria on muuten reissussa, muistaakseni pari viikkoa.
Anitah: Me päästään sitten yhtä aikaa piinailemaan varmaan!
Extratsempityksiä vielä piinailijoille: Marylle, Hoytille, Oonalle, Ermalle, Titille ja Emkalle ainakin!! Niin ja Naksulla on kans jo koopeet pitkällä! Jatkakaas nyt joku tätä Moolin ja Lyyliksen aloittamaa plussa-aaltoa!
Ja vielä oma napa: Ei vieläkään ovista tikkuihin, mutta oireet tuntuu jatkuvan tänään, eli eiköhän se sieltä tule. Voihan tää kierto olla taas vaihteeksi tuommoinen pitempikin versio.
T: Meriheppa (kp 18/31-38)
Eli muutamaan otteeseen kirjottelin kesällä kuulumisia, mutta sittemmin kirjottelu on jäänyt.
MOOLILLE JA LYYLIKSELLE ONNEA!
Ja plussasäteitä yrittäville.
ON: Itse tein viime viikolla plussatestin ja olo oli saman lainen kun mitä Lyylis kuvaili. kädet tärisi enkä malttanut odottaa iltaan että mies tulee kotiin vaan ilmoittaa piti heti. Plussa tuli vähän kuin varkain tjottailu toki oli käynnissä mutta huomio keskittyi enemmän työnhakuun ja tärppi sillä rintamalla osui samoille päiville, joten nyt sitte stressaan jo valmiiksi koeaikaa ja raskauden paljastumista.
Latian muutokset tuonne esittelypinoonkin. ja jossain vaiheessa varmaan yritän aktivoitua enkojen odotuspinossa (tosin en työaikana ;)) ensin kuitenkin haluan nähdä että raskaus varmasti on totta.
Aurinkoisia syyspäiviä
luna
Lyylis: ONNEA, ONNEA tuhatkiloa ja tarrasukkia & vauvaliimaa mukaan :D
piinailuintoja kaikille piinailijoille ja O:n pongailijoille kahta viivaa O- testiin :)
Oon ihan pihalla taas kaikesta, kun on tämä alkukierron kankeus menossa. Eli kun ei ole mitään kerrottavaa ja ärsyttää täti, niin ei tule palstailtuakaan. Anteeksi siitä!
Monen oli tättärä yllättänyt. Pahoittelut kaikille kohtalotovereille :(
Kauheeta oli huomata, että kahdeksas kierto lähti käyntiin!! Hmm, nyt tuntuu taas siltä, että meille ei koskaan suoda omaa yhteistä vauvaa. Eniten ärsyttää ehkä se, että täti tuli niin ajoissa! Ois tullut vasta myöhemmin niin ois ainakin kierto pysynyt tasassa...
Täytyy lähtee apteekkiin hakemaan koiruuden antibiootteja ja puhdistusaineita ja sitten suunnata töitä kohti. Plaah, ei huvittas mennä töihin...
Palailen taas joskus paremmalla ajalla ja mielellä...
T:Remukka kp 4/25-33
Tännehän nyt plussauutisia tulee, eilinen masispäivä saa mukavampaa jatkoa tiistaista!!! Nyt vaan nauttimaan ja masua kasvattelemaan!
Mooliiiiii!!!! :D
Mitäs tämä tämmönen meininki on, meinaa meijän pino ihan vallan pudota 2. sivulle kun ei kukaan käy turisemassa! Tulkaahan nyt tänne tylsistyneen naksun seuraksi! =)
[color=red][b]Anitah[/b]: Mä lopetin tupakanpolton 9kk sitten ihan vaan yksinkertaisesti päättämällä, että nyt saa loppua. Mulla jäi kotiin vielä 16 askia tupakkaa ja lopetin vajaalla askilla. Ekat kaks viikkoo oli vaikeita, näin painajaisia tupakasta ja heräsin hiestä märkänä yms. mutta siitä se sit pikkuhiljaa helpotti. Ehdin polttaa 8 vuotta päivittäin. Minä en siis tarvinnut kuin riittävästi itsekuria lopettamiseen. Mua motivoi se, että en halua tulevaisuudessa sairastua keuhkoahtaumatautiin tms. ja muutenkin nyt on ainakin sit helppoa jos ja kun pamahtaa paksuksi, että eipä tarvii tuskailla enää sitä tupakanpolton lopetttamista. Tsemppiä vaan sulle lopetukseen! Lujaa tahtoa vaan niin kyllä se siitä! Ajattele niin ettei siitä tupakasta ole MITÄÄN hyötyä, ajattele mielummin mitä kaikkea haittaa siitä on!
[b]Lyylis[/b] ja [b]L.U.N.A[/b]: Onnittelut plussasta!
Omaan napaan sellaista että taidan sit olla tulossa kipeeksi kun aina ajoittain tulee karmeita vilunväristyksiä ja lämmötkin on 37,3 astetta, mikä ei nyt mulla vielä kuumetta tarkoita mutta kuitenkin. Ja hillitön väsymys painaa vaan. Menen taas tästä päiväunille.[/color]
Naksu: Älä tylsisty!! Juur huomasin saman että hiljast on.. Mä koetan taustalla graduu kirjottaa..
Lyylis: Vähä upeeta!!! ONNEE tosi tosi lujaa ja paljon liimapölyjä puhallan sinne!!!
Apila: Voi halitus maksimus!! Tuttu tunne. Oma kroppa tympii just ny ihan 24/7!!!!
Kindness: Kiitti :) En mä toivonu sullekaa tätiä, mut ku kerran on siel nii viivytä hetki tai aja het tänne ;)!! Joku ratkasu olisi kiva saada... mieluummin tietty se ensimmäinen vaihtoehto..
Meriheppa: Juuh..alkaa ahistaa nää päivät, mutta no.. eihän tää ookaan ku ööö.. ootas.. 48 kierto..noin suunnilleen..
Että remukka.. odottavan aika on pitkä, mutta ihan varmaan teillä aika koittaa pian!!
Joskus mietin että jos syö mahd. kymmeniä vuosia pillereit, niin eikai se oo " ihme" toisaalta ettei ihan heti kroppa toimi niinku toivos.. En tiedä liekkö mitään perää, mutta näin mie oon joskus aatellu, ku tästä lapsettomuudesta oon puhunu monien kans. Ite en tosin oo vuosia pilsuja syöny ku ne ei mulle käyny, että meillä tää johtunee jostai muusta.
VAAN ALKAS NY EES NE MENKAT!!! #¤%¤#" #¤ sorry sadattelu!! Ärsyttää ku testit valkoista valkoisimmat mut mitää ei tapahu!!!!
Plussapeukkuja kaikille!! Koetetaan kestää pää pystyssä!
Mikäs tilanne sul oli nyt menossa kierron suhteen?? Oot varmaa sata kertaa maininnu mutta mulla on laho pää.. oliks se nii et tätiä " oottelit" ..?
Hei mutta jospas se ei tuukaan ja noi lämmöt ja suklaanhimot ihan MUUTA ;)!!
Ja en pahalla tarkottanu viimeks siit masis-suklaasyöpöttelystä.. Tajuun nyt ettei se oo aina ihan jees kaveri, jos haluu koettaa pysyy siit erossa.. :)
Mutta nyt testaat heti äkkii!!! Tahtoo lisää plussauutisia!!
Ihan ensiksi iloiset uutiset. [color=red]Onnea Lyylis ja LUNA![/color] Paljon paljon vauvaliimaa ja muita tarpeellisia juttua odotusmatkalle!
Surkuttelin eilen vaan omaa v-mäistä oloani enkä noteerannut ketään muuta, pahoittelut siitä. Lähettelen nyt sitten niitä lohtuhaleja kaikille tädistä kärsiville. Ei ole herkkua, ei. Mutta ei auta muu kuin taas nousta tästä suosta ja tarpoa eteen päin. On vastassa sitten vaikka mitä.
Ermalle ensin pahoittelut negasta. Toivottavasti asiaan tulee ratkaisu pian, joko täti tai viesti haikaralta. Ei ole kivaa elää epätietoisuudessa.
Apila: Palailethan taas linjoille, kun mieli piristyy. Tuota miksi-kysymystä on meidänkin enskaperheessä esitetty ihan liian usein. Voi kunpa joku osaisi selittää, miksi aina käy näin. *halaa ja rutistaa kovasti*
Naksulle pidän kovasti peukkuja. Jospa se kipuilu olisikin ollut sitä kiinnittymistä. Eihän sitä koskaan tiedä. Tai sitten möhästynyt ovis. Jää nähtäväksi. Toivotaan parasta!!!
Kindness: Kiva, että olet saanut jo vauhtia. Kiskohan meidät muutkin " tätiläiset" ylös tästä masiksesta. Kyllä tuolla vihanpurkauksella luulisi tädinkin ymmärtävän jättää teidän osoitteenne väliin seuraavalla kerralla.
Merihepalle onnea oviksen metsästykseen!
Remukallekin tsemppihali! Kyllä se aurinko vielä taas pilkistää ja saa elämän hymyilemään. Usko pois!
ON: Superkiitos kaikille lohtuviesteistä. On se vaan taas uskottava, että tämä kierto oli ja meni. Eikä iloisia uutisia tullut. Toivottavasti sitten edes joskus. Nyt on sitten edessä soitto gynelle ja tutkimusmatkan aloitus. Harmi vaan, että syyskuu on itselläni melkoista kiirettä ja gyne on melko harvoin tavoitettavissa. En haluais vaihtaa lääkäriä, kun on hyvän löytänyt. Toivottavasti löydämme sopivan ajankohdan tutkimusten aloittamiselle tai ainakin niitä keskustelemiselle.
Käynnissä on ollut gallupia yrityksen kestosta enkä ole tainnut siihen vielä vastailla. Olen halunnut jättää asian ajattelemisen, koska se vaan masentaa enemmän. Vauvalle on annettu lupa tulla 09/2005 lähtien eli siis melkein tasan vuosi sitten. (Pillerittömän elämän vuosijuhlaan on 5 päivää. En taida viettää mitään suuria pippaloita.) Aluksi oltiin ihan fiiliksissä ja mentiin eteenpäin päiviä laskematta ja turhia stressaamatta. Todellinen " tiukkapipoinen" yritys alkoi tuossa vuoden vaihteen tienoilla, kun aloin oikeasti laskea päiviä ja suunnitella sopivia pupuiluhetkiä. Aikaa on kulunut järkyttävän paljon. Ahdistaa!
Kiitos että olette! Palailen taas.
-dese, joka osaa taas jo vähän hymyillä- (kp2)
Oon samoilla linjoilla ku Titi. Pitää vaan vakaasti päättää että nyt loppui! Ite tein päätöksen kaverin polttareissa, että huomenna en enää polta - enkä ole polttanut tuon jälkeen! Kolme ekaa päivää oli kamalia, sen jälkeen helpotti. Ja poltin siis n. 11 vuotta! Mulla meni homma niin, että noi kolme päivää tuskailin ja halu polttaa oli kova. Mutta kun päiviä kertyi aina vaan lisää, aloin ajattelemaan niin, että enhän mä nyt enää voi luovuttaa, vähänkö ottais päähän jos nyt poltan?! Ja mitä enemmän savuttomia päiviä kertyi, sitä voimakkaammin ajattelin että no nyt kyllä en voi enää sortua, vähänkö oisin luuseri! Eli siis itsensä soimaaminen kunniaan tässä asiassa! =) Ja hyvin oon pystyny päätöksessä pysymään jo yli vuoden ajan!
Vai on Titilläkin lämpöilyä... Hmmm. Mulla nämä lämmöt olisi kipeänä jo aivan selvää kuumetta, mutta kun ei oo yhtään kuumeinen tai kipee olo muutenkaan. Eli yhtään en taas toivoja elättele! =)
naksuuuuuuuuuu-uuuuuuuuuuuuuu!!! Elähän sie tylsisty:=)
Joo, pahoittelut epätoivotun sukulaisvierailun yllättämille - on tosi epäreilua, että se ketku piinaa enskoja näin massiivisesti!
Tänne ei kummempaa, töissä vähän kiirusta...nyt meillä on koto myynnissä ja uuen etsintä Helsingin puolelta:=) Muutetaan varmaan vuokralle joksikin aikaa...
ONNEA Lyylis ja LUNA ja vaaviliimaa tarrasukkineen!!!!
Kiitos Killalle päivityksestä! Palailen illemmalla paremmin!
-mooli
[color=olive]Onpa mukavaa saada plussauutisia. Jospa minäkin pääsisin niitä kohta kertomaan... Menossa kp 16/29. Ovis tikuillta bongattu kp14 ja pupuiltu on. Mutta tiedän...ei pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa. ;)
Ja pahoittelut niille, jotka Täti-ketku taas löysi!
Nyt jumppa kutsuu!
-Keiju[/olive]
Nyt se on sitten koulupenkin kuluttaminen uudestaan aloitettu eilen. Tosin voi olla, että koulu tulee sitten keskeytymään hetkeksi tulevaisuudessa..
Meinaan tänään tein sen kuuluisan + -testin. Olo on todellakin epäuskoinen..Ja kuten Lyylis asian ilmaisi: kädet tärisee ja sydänkin hakkaa...
Olin aivan varma, että tässä kierrossa ei tullut tulokseksi muuta kuin kovaa harjoittelua, mutta näköjään toisin kävi. Odottelin koko eilisen päivän tätiä saapuvaksi ja tänään sitten aamusta tein testin sillä ajatuksella, että enpähän stressaa itseäni vauva-ajatuksilla. Vaan kuinkas kävikään!! Eipä oikein ole mitään koulupäivästä mielestä..
Menipäs melko lailla oma napaiseksi tämä keskusteluni. Toivotaan, että pieni pysyisi mukana. Alussahan tässä vasta ollaan..
kaikille plussaihmeille!!! Vähä mahtavaa miten moni kuiteski plussaili!! ainaki Lyylis ja LUNA ja Ninca ja Mooli!!
Mie en lakkaa ihmettelemästä tätä oloo.. lämmöt edellee 37.2 mutta testit on mitä on.
Joo. ei uutta. Jos tekis muuta ku tuijottelis ruutua.
meille pöllähti maanantaina mainos jossa luki isolla PLUSSAKUU. ja plussakuu tää näyttäisi todellakin olevan :) paljon onnea kaikille plussan testanneille: Lyylille, Lunalle ja NIncalle. Moolillekin vielä lisää onnentoivotuksia kun nyt olet itsesi plussanneeksi julistanu :) toivottavasti plussakuu jatkuu ja vielä monille pärähtää plussa testiin.
täti oli kuitenkin ehtinyt muutaman yllättää. voi höh. silläkään ei kyllä oo minkäänlaisia käytöstapoja kun kutsumatta kylään tulee. paljon jaksuhaleja kindnessille, b-flylle, remukalle, brookella, deselle ja apilalle..
nellamaijalle onnittelut hääpäivän johdosta. :)
galluppiin: mulla on kyllä ihan vauva vauvakuume mutta myös vanhemmat lapset sulattavat sydämeni. toivottavasti jo 9kk päästä pääsen omaa vauvaa hoitamaan ja seuraamaan vauvan kasvua
ON: eli ovis oli tai ei ollu, en oikeen tiiä.. jos kierto on sen 36päivää niin oviksen ois pitänyt olla viikonloppuna, mutta koska limoja on vielä tullut eikä ainakaan pari päivää sitten ollut lämmöt vielä koholla, en oikein tiedä oliko ovis vaiko eikö... pelkäänpä ettei ollut ja nyt mies on matkoilla joten pupuilemaan ei päästä. viimeks pupuiltiin sunnuntaina joten jos se ovis ois viimeistään tänään niin simpat saattais vielä olla voimissaan, mutta muuten joudun varmaan luopumaan toivosta tän kierron suhteen... toivon vaan niin kovasti että se ovis ois jo ollut ja simpat olisi suorittaneet tehtävänsä kunnolla.
kaikille hirmuisesti +-pisaroita. olen lähetellyt niitä sateen mukana kaikille moneen otteeseen nyt viimesen viikon aikana.
*peppi kp 25/36(?)
[color=darkviolet]apilaiseni[/color], ei kai se sinnekin tullut :/ *halaa oikein lujaa* Kyllä tästä tädin kanssa taistelusta tulee tosiaan paskat fiilikset ja masentaa niin, ettei jaksa palstailla. Täällä on menossa kp 4 ja ärsyttää sekä surettaa vieläkin :P Vaan pahin on jo mennyt ohi. Mutta hei, palaile/palaillaan taas, kun jaksat/jaksetaan! Nyt keskitytään potkimaan se Ferraria ajava ämmä pois, joohan!
Omassa navassa ei ole mitään ihmeempiä, kp 4 siis menossa ja yritän heittää kutsumattoman vieraan ulos vaikka ikkunalasin läpi. Ossi olisi paljon tervetulleempi, mutta siihen vierailuun on vielä aikaa...
[color=violet]Lyylikselle, Lunalle ja Nincalle[/color] onnittelut plussasta! Ottakaa paljon enskoja mukaan mennessänne o-puolelle!
Moikka kaikille!
Ja MEGAISOT onnittelut Moolille!!!
Viime viikolla kirjoittelin viimeksi. Mä olen jotenkin kovin huono päivittäin kirjoittamaan, vaikkakin useampaan otteeseen päivän mittaan käynkin kuulumisianne lueskelemassa. :)
No viime viikolla pohdin ovista ja ovistestejä, että bongasinko ovista vai en. Ilmeisesti se epäselvä tulos testissä oli kuitenkin ollut ovis ja hommailtu oltiin oikeaan aikaan, nimittäin...
... MÄ TEIN ÄSKEN PLUSSATESTIN!!! Kädet tärisee vieläkin, eikä tota voi uskoa todeksi. Mies on työmatkalla ja vaikka kuinka olisin tästä halunnut kasvotusten kertoa, niin en mitenkään huomisiltaan pystynyt odottamaan (jolloin siis tulis kotiin), vaan tietty heti ihan vapinoissani soitin sille ja kerroin että meille tulee näillä näkymin vauva!
Siis oikeesti, mä olen ihan sekaisin tästä kaikesta. Ei tuu töiden tekemisestä mitään ja mä en millään malttais olla kailottamatta koko maailmalle tätä asiaa! Että sillain. :)
LA olis laskureiden mukaan 18.5. ja toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä sinne asti! Eilen aamulla tuli todellatodellatodella haalea plussa. Ajattelin sen vain olevan se kuuluisa viivanpaikka, koska selkeää väriä siinä ei ollut. Annoin sen siis olla. Tänään aamulla sitten tein Acon10:llä ihan selkeän plussan! Että kai se pitää uskoa. :D Nyt menossa kp 36/37-38. Ja toisesta yrityskierrosta tärppäs. Tosin vuosi sitten lopetin pillerit, joten kierto on ehtinyt hyvin tasoittua (ja olikin tossa välillä tosi sekaisin!).
Hyvää tiistaita kaikille ja toivottavasti mahdollisimman moni ja mahdollisimman pian lähtis perässä o-puolelle!
Toivotteleepi Lyylis rv 3+4