Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~+~ ENSKATTARET tiistaihin 05.09.2006 ~+~

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut siis Lyylikselle, Lunalle ja Nincalle!!! Sylikaupalla tarrasukkia vaan matkaan jokaiselle enska-mamalle!

Olipas eilen surkea paiva...pahoittelut tadin yllattamille. Eikohan taas jatketa eteenpain, ja uutta matoa vaan koukkuun.

Gallup: Mulla on enemman sellainen taapero-kuume, vaikka ihan pienetkin vauvat on ihkuja. Mun miehen mielesta sellaiset ekaluokkalaiset on ihan ykkosia. Se valmentaa 7-vuottiaiten ryhmaa, ja niiden jutut on kuulemma aivan uskomattomia...aina kotona naureskelee niille.

).( Mulla on joku ihme masis paalla...mikaan ei huvita, tekis mieli vaan tuijottaa telkkaria ja nyhjottaa kotona. Oviksen pitais tapahtua parin paivan sisalla, toivottavasti peiton pelmutus osuis edes kohdalleen:) Ens kierrossahan ovis menee ohi, koska just siihen aikaan oon Suomessa, ja ukko taalla.

Sain tanaan sahkopostia yhdelta kaverilta, joka saa sitten vauvan maaliskuussa. On se kylla kumma, etta vaikka on ihan vilpittoman onnellinen heidan puolesta, niin silti tulee sellainen olo, etten miks ma en voinut tulla raskaaks heti ekasta yrittamisesta. No eihan se multa ole pois tietenkaan. Ja tasta parista tulee aivan upeita vanhempia.

Hei muuten, ainakin saadaan kunnon piinailut pystyyn, kun niin moni oli joutunut tadin uhriksi samoihin aikoihin!

Haleja ja auringonsateita ihanille enskoille!!!

Nuuttis

Vierailija
22/25 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei enskaliinit ja ISOT onnittelut Plussajoukolle Lyysis, Luna ja Ninca!! :D

Tein vissiin virheen tässä toissapäivänä kun menin ja ostin pokkarin nimeltä Vauvakuume... Ihan vaan ajanvietteeksi junamatkoille. Nyt on sitten iskenyt valeraskaus Liveen! Paha olo on koko ajan ja se helpottuu heti kun saa jotain suuhunsa - mieluiten oliiveja tms. Itkeä tihrustin junassa kun yksi kirjan henkilöistä teki positiivisen testin jne. Pahus soikoon. Taidan mennä jatkamaan kirjan loppuun... Sitä ennen jotain suuhun, kiitos.

LiVe

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyylikselle, Lunalle ja Nincalle valtavasti onnea plussaamisen johdosta ja ihanaa raskausaikaa teille jokaiselle! Johan se aurinko jaksoi paistaa tähän risukasaan! Ainakin eilisen perusteella Enskoilla oli todella huono päivä! Onneksi näin isoon porukkaan mahtuu aina joka viikolle ainakin yksi ihana plussauutinen!

ON: Ei uutta navan alapuolelta. Olen innostunut kutomaan kaikkea pienelle vauvalle sopivaa töppöstä ja tumppua. Nyt on muutamassa viikossa valmistunut 2 tumput, 2 villasukat ja 2 pipoa. Ja tietysti sekä tytön että pojan väreissä. Tässä onkin mun keino saada varma plussa: kudon niin paljon kaikkea vauvalle, että senhän on pakko tärpätä ja syntyä, muuten kaikki kutomiset menee hukkaan eikä tumppuja kukaan käytä. Joo, tietäähän sen miten mun tuurilla käy...

Hoyt kp27/32

Vierailija
24/25 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][b]Erma[/b]: Jaa, missäs vaiheessa kiertoa sitä nyt sitten ollaan... Täytyypi laskea... 23/26-32 näkyy olevan. En ole siis laskenut tässä kierrossa kiertopäiviä ja olen muutenkin yrittänyt olla stressaamatta itseäni vauva-asioilla ja ollaan pupuiltu millon ollaan pupuiltu. Vaikka en aikonut ovistakaan rueta bongaamaan niin kyllä mulla vaan ne ovislimat tulee niin selvästi että ei niitä voi olla huomaamatta. Oviksen mukaan tämän kierron pitäisi jäädä 27-28 päiväiseksi. Raskauskaan ei olisi mahdottomuus koska pupuiltiin kyllä oviksen aikaan. Mutta tältä suunnalta ei valitettavasti testauksia tule ennen kuin kuukautiset on reilusti myöhässä. (Eli joskus 16 päivän tienoilla ehkä jos tätiä ei näy.) Petyin niin kovasti viime kierrossa kun oireet oli olevinaan niin selvät ja ehdin monta negaa testata ennen tädin tuloa... Kierto siis venyi viimeksi ennätyspitkäksi, eli 32 päiväiseksi. Yritän oman henkisen hyvinvointini vuoksi pysyä realistisena ja uskon vain kahteen viivaan sitten aikanaan testissä, enkä minkään valtakunnan oireiluun! Sori, ei siis ole ihan heti ainakaan täältä plussauutisia tulossa. Tottakai piinaan ja toivon ettei täti löydä, mutta en vaan halua pudota sit liian korkeelta jos täti tulee. Ymmärrät varmaan? Plussaonnea sinulle, vaikka nyt sitä negaa näyttikin. Jospa se vielä pllussaksi kääntyisi... :)[/color]

Vierailija
25/25 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania plussauutisia tänään! Onnea Luna, Ninca ja Lyylis!

Nautiskelkaahan onnensekaisesta olotilasta. Paljon vauvaliimaa ja tarrasukat jokaiselle masukille!

Kylläpä ilahdutti lussauutiset enskojen elämää!

Live valeraskaana, vau! josko ihan oikeastikin?;)

Apilalle voimistushaleja. Minä niin ajattelin, että sinä plussat tässä kierrossa.

Naksu on reipas, kun paiskii viikonloput töitä! Työmyyrä!

Keiju! Plussapölyä sinne oikein roppakaupalla! Hyvältä kuulostaa!:)

Dese: Onnea tutkimusmatkalle! Toivottavasti aikataulut osuvat kohdalleen! Kerrohan meille sitten kuulumisia, missä mennään! Kovasti sinnekin plussapölyjä, jospa se luomuplussa löytää teidät vielä tässä tutkimusten kynnyksellä?! bdbd

Kindness: kiitos tädin hoitelusta!;) Kysymykseesi: uskon, että toimenpiteestä on jo kulunut niin pitkä aika, että se ei enää voi häiritä kiinnittymistä.

Ermalle voimia kestää epäselvää tilannetta, lämmöt on kuitenkin lupaavat, vaikka negaa lykkää! bdbd!

Nyt hyvää yötä ja kiitoksia kaikille lähettämistänne onnentoivotuksista! !

nellamaija