Lue keskustelun säännöt.
Kuinka pian Terot vaikuttaneet teillä?
30.03.2008 |
Elikkäs haluaisin teiltä muilta kuulla kokemuksia kuinka pian teillä on Terot vaikuttaneet kierron pituuteen?
Mulla ensimmäinen kuuri takana, eikä kierto vielä ainakaan lyhentynyt yhtään, oli nyt 35 pvää. Onko annosmäärällä vaikutusta? Tai voiko niitä siis edes ottaa useampaa...? Itse olen syönyt yhden per päivä. Tietty lääkäri varmaan sen annoksen määrää...
Tuntuu turhalta syödä niitä, jos haluttua ovista ei kuitenkaan tule kierron pituuden vuoksi!!!
Kiitos jo etukäteen, jos joku viitsii vastata tai tietää asiasta enemmän kuin minä! =)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
itselleni terot määrättiin tooooooooosi epäsäännöllisen kierron tasoittamiseen vuoden vaihteessa ts. kuukautisia ei kuulunut 4 kuukauteen pillereiden lopettamisen jälkeen (tyhjennys vuoto siis tuli). Yksityisellä lääkäri määräsi eka satsiksi 10 pv:n kuurin 3 tabuu päivässä, menkat alkoi neljäntenä päivänä vikasta terosta. Sen jälkeinen ohjeistus oli 1 tabu per pvä kierron 15.-24 päivä ja tällä annostuksella kierto on ollut nyt 2 kiertoa 25 pvää. Nyt kp 21 menossa ja jos menkat tulee samalla lailla, pitäs alkaa pe:na 4.4. (toivon tietty ettei ala ja oisinkin raskaana :) )
Oviksen oon bongannut kaikissa kierroissa kp 13, toisessa kierrossa selvimmin.
Toivottavasti tästä oli jotain apua!
t. EM 80