Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ette kyllä usko.. :D fuckbuddyni vanhemmat kävivät luonani kahvilla!!

Vierailija
08.12.2014 |

Siis voi äly sentään, en tiedä mitä ajattelisin!

Eilen illalla itseäni n. 10 v. nuorempi "fuckbuddy" oli luonani. Kohta hänen puhelimensa soi, ja tää kaverini sanoi puhelimeensa mm. "ette oo tulossa" ja sitten puhelun lopetettuaan sanoi, että "mun vanhemmat tulee kohta käymään".

!!!! Mä olin että TÄH!?? Kaveri sanoi, että vanhempansa olivat olleet kaupungin täällä päässä käymässä ja halusivat tulla käymään kun tiesivät että poikansa on luonani. Minä siihen että mistä he sen tietävät ja MISTÄ he tietävät missä asun?? Kaveri siihen vähän vaivautuneena että no hän on kyllä kertonut meistä ja minusta. (?) Kyselin että ai mitä hän oikein on kertonut, että on pari kuukautta käynyt kiksauttelemassa luonani??

No, parin minuutin päästä soi ovikello ja sieltä astuu rempseä pariskunta sisälle, esittelee itsensä ja pyytävät hyvin tuttavallisesti, josko saisivat kahvia.

Siinä sitten pöllämystyneenä keitin kahvit ja juotiin kahvit pöydän ääressä. Minä olin tosi vaivautunut, samoin poikansa, onneksi (?) nämä ventovieraat olivat kuitenkin hyvinkin puheliasta ja rentoa sakkia.

Jälkeenpäin olin kyllä tälle kaverille aika vihainen, mutta en päässyt hänen kanssaan juttusille, koska lähti samalla ovenavauksella vanhempiensa kanssa. Laitoin kyllä perään viestiä, että käsittämätön tilanne, ja mielestäni suhteemme ei ole sen tasoinen, että vanhempiin pitäisi tutustuttaa.

Mä oon kyllä vieläkin ihan sekaisin koko tilanteesta, tuntui että olen piilokamerassa tai jotain, en oikein nyt tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Käsittämätön tilanne :DD

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun kaverisi ei taida tajuta nyt oikein olevansa sulle pelkkä fuckbuddy, kun kerran vanhemmillekin esittelee...

Vierailija
2/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa aika julmetun hyvä pano olla, että ottaisin fb-appivanhemmat sen lisäksi. Normisuhteessahan ne ovat pakollinen paha...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika omituinen suhde omiin vanhempiin, jos jokaisesta panosta kertoillaan avoimesti. O___o

Vierailija
4/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdittekö pukeutua ennenkuin ovikello soi?

Vierailija
5/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko toi poika vielä vanhemmillaan? Ikä?

Vierailija
6/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa, että ne pari seurustelukumppania, jotka olen vanhemmilleni esitellyt, on olleet jo melkein puoli vuotta hyvinkin suuri osa elämääni. Pessimistisenä luonteena haluan itse olla vakuuttunut siitä, että suhde etenee ennen kuin esittelen sukulaisille. Vieläkin jaksavat jauhaa jostain entisestä tyttöystävästä, johon en ole ollut missään yhteydessä yli viiteen vuoteen...

M25

Vierailija
7/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:14"]

Aika omituinen suhde omiin vanhempiin, jos jokaisesta panosta kertoillaan avoimesti. O___o

[/quote]

No jaa... Itse olen jo keski-ikäinen nainen ja silloin harvoin kukn minulla jotain sutinaa on, kyllä minä niistä 70-vuotiaan äitini kanssa juttelen. Hän on hyvin nykyaikainen ja hyväksyy täysin elämäntapani, jossa en halua vakiparisuhdetta vaan silloin kun haluan seksiä, haen sitä vaan. Häntä aina kiinnostaa onko ollut jotain kiinnostavaa miestä viime aikoina ;)

Vierailija
8/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:21"]

[/quote]

No jaa... Itse olen jo keski-ikäinen nainen ja silloin harvoin kukn minulla jotain sutinaa on, kyllä minä niistä 70-vuotiaan äitini kanssa juttelen. Hän on hyvin nykyaikainen ja hyväksyy täysin elämäntapani, jossa en halua vakiparisuhdetta vaan silloin kun haluan seksiä, haen sitä vaan. Häntä aina kiinnostaa onko ollut jotain kiinnostavaa miestä viime aikoina ;)

[/quote]Kerrotko aina äidillesi myös miehen koko nimen ja osoitteen?

Vierailija
9/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran näin, tosin vahingossa :D Mulla oli seksisuhde vaikka nyt Anttiin, tutustuin töissä häneen ja en tiennyt oikeastaan hänen taustoista mitään - vain seksiä siis.
Kerran luonani oli vanhempi pariskunta, johon olen tutustunut vanhempieni kautta. Hetken päästä tämä Antti olikin oven takana, yllätykseksi, ja ilme oli jotain kuoleman sekä paniikin välistä kauhua, kun näki OMAT vanhempansa kahvilla pöydän ääressä :)) silloin meinasi paniikki iskeä itsekullekin.. onneksi tästä jo aikaa kauan, nykyään vain naurattaa ;)

Vierailija
10/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan miehen kanssa seurusteltu kohta kuusi vuotta mutta vanhempia ei ole esitelty vaikka lähellä asuvat...

Vierailija
11/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko vielä naimisen tuoksua ilmassa?

Vierailija
12/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää teitä alkamasta seurustelemaan ihan oikeasti, jos molemmat vapaita ja seksikin sujuu? Ja kun toisen osapuolen vanhemmatkin on jo tavattu :) 

Saitko jo jouluksi kutsun sen vanhemmille?

Vierailija
13/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin musta tuntuu, että teillä on vähän eri käsitys teiän tämänhetkisestä suhteesta...

Vierailija
14/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fuckbuddyni on 23-vuotias. Mukava ja komea ja hauskaa seuraa, mutta en tosiaan ole ajatellut meidän suhteesta tulevan sen kummempaa. Tai sanotaanko ehkä niin, että en ole ehdottomasti sitä vastaan, jos meistä tulisikin jotain, mutta en suunnittele meidän suhteemme etenevän miksikään kummemmaksi. On tota ikäeroa kuitenkin sen verran. Sitä en tosiaan tiedä, että mitä kaverini oikein ajattelee, käsittääkseni hänkin pitää meitä vaan tällaisina satunnaisina seksituttuina. Taitaa tosiaan olla läheiset välit vanhempiinsa tai muuten sitten noin avointa porukkaa, kun on kerran kertonut minusta ja missä asun.

Ja oli meillä ihan vaatteet päällä, katsottiin itseasiassa telkkaria siinä "vasta" kun tämän vanhemmat soittivat :D

ap

Vierailija
15/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, kuulut nyt perheeseen!

Vierailija
16/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla rakastunut sinuun.

Vierailija
17/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:29"]Mikä estää teitä alkamasta seurustelemaan ihan oikeasti, jos molemmat vapaita ja seksikin sujuu? Ja kun toisen osapuolen vanhemmatkin on jo tavattu :) 

Saitko jo jouluksi kutsun sen vanhemmille?
[/quote]
Kaikki eivät ehkä halua suhdetta. minulla o ollut 2v sama fuckbuddy, seksi on mahtavaa ja juttukin luistaa sen verran mitä nyt panokerroilla jutellaan. Mies on lisäksi komea ja meillä on samanlainen huunorintaju.
Mutta ei meistä kumpikaan halua suhdetta, ainakaan itse en ollenkaan kenenkään kanssa.

Vierailija
18/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:22"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:21"]

[/quote]

[/quote]Kerrotko aina äidillesi myös miehen koko nimen ja osoitteen?

[/quote]

No en kyllä ole kertonut, en ole katsonut tarpeelliseksi sellaista mitenkään ;) Joitain kiinnostavampia, kuten viime kesän nuoren espanjalaisen, äiti olisi kovasti halunnut nähdä, mutta minä halusin varjella lelupoikani ylikiinnostuneen äidin uteliaalta ahdistelulta :D 

Vierailija
19/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:36"]

Fuckbuddyni on 23-vuotias. Mukava ja komea ja hauskaa seuraa, mutta en tosiaan ole ajatellut meidän suhteesta tulevan sen kummempaa. Tai sanotaanko ehkä niin, että en ole ehdottomasti sitä vastaan, jos meistä tulisikin jotain, mutta en suunnittele meidän suhteemme etenevän miksikään kummemmaksi. On tota ikäeroa kuitenkin sen verran. Sitä en tosiaan tiedä, että mitä kaverini oikein ajattelee, käsittääkseni hänkin pitää meitä vaan tällaisina satunnaisina seksituttuina. Taitaa tosiaan olla läheiset välit vanhempiinsa tai muuten sitten noin avointa porukkaa, kun on kerran kertonut minusta ja missä asun.

Ja oli meillä ihan vaatteet päällä, katsottiin itseasiassa telkkaria siinä "vasta" kun tämän vanhemmat soittivat :D

ap

[/quote]

Eli siis että ole sopineet mitenkään että tämä on pelkkä fuckbuddy-suhde. Todennäköisesti sitten tosiaan tuo mies ei ollenkaan asiaa niin käsitä. No, eipä siinä mitään, kun kerran sinullekaan ei olisi suhteen syveneminen huono juttu. Jossain vaiheessa voi kyllä olla syytä ottaa asia ihan puheeksi, että mikäs tämä meidän suhde nyt oikein on.

Vierailija
20/43 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:23"]Me ollaan miehen kanssa seurusteltu kohta kuusi vuotta mutta vanhempia ei ole esitelty vaikka lähellä asuvat...
[/quote]

Miksi?