Ette kyllä usko.. :D fuckbuddyni vanhemmat kävivät luonani kahvilla!!
Siis voi äly sentään, en tiedä mitä ajattelisin!
Eilen illalla itseäni n. 10 v. nuorempi "fuckbuddy" oli luonani. Kohta hänen puhelimensa soi, ja tää kaverini sanoi puhelimeensa mm. "ette oo tulossa" ja sitten puhelun lopetettuaan sanoi, että "mun vanhemmat tulee kohta käymään".
!!!! Mä olin että TÄH!?? Kaveri sanoi, että vanhempansa olivat olleet kaupungin täällä päässä käymässä ja halusivat tulla käymään kun tiesivät että poikansa on luonani. Minä siihen että mistä he sen tietävät ja MISTÄ he tietävät missä asun?? Kaveri siihen vähän vaivautuneena että no hän on kyllä kertonut meistä ja minusta. (?) Kyselin että ai mitä hän oikein on kertonut, että on pari kuukautta käynyt kiksauttelemassa luonani??
No, parin minuutin päästä soi ovikello ja sieltä astuu rempseä pariskunta sisälle, esittelee itsensä ja pyytävät hyvin tuttavallisesti, josko saisivat kahvia.
Siinä sitten pöllämystyneenä keitin kahvit ja juotiin kahvit pöydän ääressä. Minä olin tosi vaivautunut, samoin poikansa, onneksi (?) nämä ventovieraat olivat kuitenkin hyvinkin puheliasta ja rentoa sakkia.
Jälkeenpäin olin kyllä tälle kaverille aika vihainen, mutta en päässyt hänen kanssaan juttusille, koska lähti samalla ovenavauksella vanhempiensa kanssa. Laitoin kyllä perään viestiä, että käsittämätön tilanne, ja mielestäni suhteemme ei ole sen tasoinen, että vanhempiin pitäisi tutustuttaa.
Mä oon kyllä vieläkin ihan sekaisin koko tilanteesta, tuntui että olen piilokamerassa tai jotain, en oikein nyt tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Käsittämätön tilanne :DD
Kommentit (43)
Mun fuckbuddy oli ihana ja komea mies. Sängyssä sujui paremmin kuin nykyisen miehen kanssa. Mahtava tyyppi oli MUTTA en ikinä olisi voinut seurustella hänen kanssaan. Jututkin luisti mutta tiesin ettei se vaan kestäisi jos sotkisi jutun seurustelulla.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:23"]Me ollaan miehen kanssa seurusteltu kohta kuusi vuotta mutta vanhempia ei ole esitelty vaikka lähellä asuvat...
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Mies ei halua...
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:23"]Me ollaan miehen kanssa seurusteltu kohta kuusi vuotta mutta vanhempia ei ole esitelty vaikka lähellä asuvat...
[/quote]
Miksi?
[/quote]
Me ollaa mun miehen kans oltu yhessä reilun 5 vuotta, eikä mieheni ole koskaan tavannut äitiäni.
Ei siinä mun mielest mitää ihmeellist ole, meillä ei äitini kanssa ole kovinkaa hyvät välit ni siinä suurin syy.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:14"]
Aika omituinen suhde omiin vanhempiin, jos jokaisesta panosta kertoillaan avoimesti. O___o
[/quote]
Mun mielestä ei kovinkaan outo tilanne, siis kyllä mä varmaan äitille mainitsisin ainakin jos suoraan kysyttäisiin ja jos "tapailua" olis ollut jo pari kuukautta. Oli pelkkää kiksauttelua tai ei. Eiköhän tässä oo ihan inhimillinen väärinkäsitys kyseessä, toinen on kuvitellut että jutusta vois jotain kehkeytyä. Relax.
panitteko porukalla? Fuckfamilybuddies?
Olet nyt heidän joulukorttilistallaan :)
Mun "fuckbuddy" on itseäni 8 vuotta nuorempi. Muutaman viikon päästä raahasi mut sukujuhliinsa. (Aika hiljaiseksi vetävä kokemus, vaikka itse olen melko tottunut kaikenlaisiin tilaisuuksiin ja coctailjuhliin.) No, oli niin periksi antamaton nuorikko että yritin työntää ennakkoluuloni syrjään ja ollaan nyt oltu 2 vuotta kimpassa.
Sanan nuorikko väärinkäyttö tekee aina yhtä pahaa.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 01:34"]
Sanan nuorikko väärinkäyttö tekee aina yhtä pahaa.
[/quote]
En osaa sanoa, mutta tiedän kuka on tosikko.
Nuorikko? Kyllä se mun muistissa tarkoittaa nuorta vaimoa.
Nuoresta naimattomasta miehestä voisi sanoa 'nuorukainen'.
terv. tosikko laktoosi-intolerantikko
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:11"]Siis voi äly sentään, en tiedä mitä ajattelisin!
Eilen illalla itseäni n. 10 v. nuorempi "fuckbuddy" oli luonani. Kohta hänen puhelimensa soi, ja tää kaverini sanoi puhelimeensa mm. "ette oo tulossa" ja sitten puhelun lopetettuaan sanoi, että "mun vanhemmat tulee kohta käymään".
!!!! Mä olin että TÄH!?? Kaveri sanoi, että vanhempansa olivat olleet kaupungin täällä päässä käymässä ja halusivat tulla käymään kun tiesivät että poikansa on luonani. Minä siihen että mistä he sen tietävät ja MISTÄ he tietävät missä asun?? Kaveri siihen vähän vaivautuneena että no hän on kyllä kertonut meistä ja minusta. (?) Kyselin että ai mitä hän oikein on kertonut, että on pari kuukautta käynyt kiksauttelemassa luonani??
No, parin minuutin päästä soi ovikello ja sieltä astuu rempseä pariskunta sisälle, esittelee itsensä ja pyytävät hyvin tuttavallisesti, josko saisivat kahvia.
Siinä sitten pöllämystyneenä keitin kahvit ja juotiin kahvit pöydän ääressä. Minä olin tosi vaivautunut, samoin poikansa, onneksi (?) nämä ventovieraat olivat kuitenkin hyvinkin puheliasta ja rentoa sakkia.
Jälkeenpäin olin kyllä tälle kaverille aika vihainen, mutta en päässyt hänen kanssaan juttusille, koska lähti samalla ovenavauksella vanhempiensa kanssa. Laitoin kyllä perään viestiä, että käsittämätön tilanne, ja mielestäni suhteemme ei ole sen tasoinen, että vanhempiin pitäisi tutustuttaa.
Mä oon kyllä vieläkin ihan sekaisin koko tilanteesta, tuntui että olen piilokamerassa tai jotain, en oikein nyt tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Käsittämätön tilanne :DD
[/quote]
... juu, emme usko. Mutta unelmoi sinä ihan rauhassa.
Provohan tämä on. :) Jos Mies ei olisi halunnut vanhempiensa ilmaantuvan paikalle, niin tuskin olisi myöskään kertonut heille aloittajan koko osoitetta asunnon numeron tarkkuudella. Olisi kertonut vaan suunnilleen missäpäin tapailemansa henkilö asuu, tien nimen tms. "Joo, tapailen yhtä Lauraa, se asuu siellä Taunonkujan valkoisissa kerrostaloissa." Miksi ihmeessä olisi ilmiantanut sinut niin tarkasti että vanhemmat osaavat tuosta vain pörähtää paikalle? Tai miksi olisi kertonut talon numeron JA aloittajan sukunimen, niin että sherlokkivanhemmat olisivat löytäneet oikean oven? En keksi yhtään selitystä joka tuntuisi jotenkuten loogiselta ja normaalin käytöksen rajoissa olevalta.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:36"]
Fuckbuddyni on 23-vuotias. Mukava ja komea ja hauskaa seuraa, mutta en tosiaan ole ajatellut meidän suhteesta tulevan sen kummempaa. Tai sanotaanko ehkä niin, että en ole ehdottomasti sitä vastaan, jos meistä tulisikin jotain, mutta en suunnittele meidän suhteemme etenevän miksikään kummemmaksi. On tota ikäeroa kuitenkin sen verran. Sitä en tosiaan tiedä, että mitä kaverini oikein ajattelee, käsittääkseni hänkin pitää meitä vaan tällaisina satunnaisina seksituttuina. Taitaa tosiaan olla läheiset välit vanhempiinsa tai muuten sitten noin avointa porukkaa, kun on kerran kertonut minusta ja missä asun.
Ja oli meillä ihan vaatteet päällä, katsottiin itseasiassa telkkaria siinä "vasta" kun tämän vanhemmat soittivat :D
ap
[/quote]
Tyypillinen nainen, kuvittelee että miehet on ajatusten lukijoita. Toisaalt mieskin tyypillinen lapsenomaisessa uskossaan ja mielikuvituksessaan luulee kaikenlaista. Ota asia hauskana sattumana, sitä on sitten vanhana mukava muistella. Sen poikosen voisit kyllä lempata, turhia luulemasta.
Panokumppanini on tavannut vanhempani, koska he käyvät luonani usein ja olisivat törmänneet ennen pitkää kuitenkin. Ja minä olen myös erään hätätilanteen ansiosta tavannut hänen vanhempansa. Hänen (naisen) vanhemmat tietävät minusta paljon ja ymmärtävät tilanteen hienosti, mutta minun vanhempani pitävät meitä pariskuntana.
Luulen, että tuon pojan vanhemmat ovat kiinnostuneita pojan elämästä, kyselevät siis tietenkin tapaileeko poika ketään. Sitten kun hän on mennyt kerran sanomaan, että no joo, tavallaan tapailen yhtä naista, niin alkaa utelu, minkä niminen, mitä tekee, missä asuu... ja poika sitten joutunut vastaamaan. Ei hänellä välttämättä itsellään ole mitään haluja vakavampaan suhteeseen, mutta eihän sellaista kehtaa vanhemmilleen sanoa.