Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yleistyksiä, jotka eivät päde sinuun?

Vierailija
08.12.2014 |

Joululaulut: Rakastan joululauluja. Tykkään niistä jopa kauppakeskuksissa (laulan joskus jopa mukana). Mikään joululaulu ei ärsytä ja voisin kuunnella ja kuuntelenkin niitä kuukauden verran vuodesta.

Maanantait: En vihaa maanantaita, en edes inhoa. Niin ihania kun viikonloput ovatkin, on ihana kun arki alkaa ja olen oppinut rakastamaan niin maanantaita kuin muitakin arkipäiviä.

Tässä pari, jotka tulivat mieleen kun luin IL/IS toimittamia "tärkeitä" uutisia..=)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:57"]

En ole missään sosiaalisessa mediassa ja välttelen tietoisesti omien tietojeni levittelyä Faceen, Instaan, Linkediniin, Twitteriin vaikka kaikki muut kaverit, tutut, sukulaiset ja työkaverit ovat niissä. Vaikka kaikki tällä samalla alalla olevat roikkuu noissa mutta olen sitä mieltä että mitä nettiin laittaa niin se siellä myös ikuisesti pysyy joten haluan olla suojassa nyt ja tulevaisuudessa, enkä kaipaa mitään nettidraamaa ja halua nähdä miten muut riitelee ja lesoilee siellä.

[/quote]

Höh ja pöh, myös tämä av on sosiaalinen media, ja ihan hyvinhän tuota osaat asioitasi täällä kertoa.

[/quote]

OMALLA NAAMOILLA JA NIMILLÄKÖ täällä ollaan, mitä???!

Vierailija
62/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja ruma, mutta en ole leppoisa tai sisältä kaunis :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:45"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 13:31"]"Kaikki kaupungin asunnossa asuvat ovat sossupummeja/narkkareita." Juu ei. Miehen kanssa tulot kuukaudessa yhteensä n. 5000€, asutaan siistissä kämpässä kehä ykkösen sisäpuolella. Miksi ihmeessä maksaisimme vastaavasta kaksiosta 800€, kun kaupungilta saamme saman 400€? [/quote] Anteeks mutta millon viimeks joku on ajatellut noin? Kaupungin asuntoja on annettu jo aika kauan muillekin kun narkkareille ja sossupummeille. Itse oon nuori yh-äiti, jonka lapsen isä on afrikkalainen, mikä herättää vaikka mitä stereotypioita. Opiskelen kuitenkin Aalto-yliopistossa, käytän harvoin alkoholia, enkä harrasta seksiä. Lapseni menee aina kaiken edelle. Asun isossa asunnossa hyvällä alueella (juurikin kaupungin asunnossa). Oon aikalailla sen stereotypisen mielikuvan vastakohta.

[/quote]

Ihan kun vaikka netistä lukee keskusteluja kaupungin asunnoista, niin huomaa että jotkut oikeasti ajattelevat noin. Osa varmasti toki trollaajia, mutta on niitä idioottejakin olemassa.

Vierailija
64/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi vihaa miehiä ja seksiä.

Olen äkkiväärä feministi mutta rakastan (oman, ja vain oman) miehen dominoimaa panemista.

Vierailija
65/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaseläkkeellä alle 30-vuotiaana.

Vierailija
66/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe että seksi olisi vain kahden ihmisen keskinäistä ajanvietettä toistensa kanssa. Meillä toimii hyvin se, että toisinaan käymme vieraassa sängyssä, palaamme oman kumppanin luokse ja kerrotaan mitä uutta tai jännää on tullut koettua. Ei nakerra välejämme tai vaikuta siihen kuinka paljon rakastamme miehen kanssa toisiamme.

Ymmärrän kyllä että jotkut saattavat olla asiasta eri mieltä, mutta tämä sopii meille.

Vierailija
67/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kyseisiä uutisia, joten en tiedä aiheista mitään.

Minuun ei päde "kaikki naiset ovat uskottomia pettäjiä" -väite. Olen aina ollut uskollinen ja täysin yksiavioinen. (Kuten monet muutkin naiset.)

Vierailija
68/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen putkiasentaja, mutta en ole miehekäs.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä