Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Yleistyksiä, jotka eivät päde sinuun?

Vierailija
08.12.2014 |

Joululaulut: Rakastan joululauluja. Tykkään niistä jopa kauppakeskuksissa (laulan joskus jopa mukana). Mikään joululaulu ei ärsytä ja voisin kuunnella ja kuuntelenkin niitä kuukauden verran vuodesta.

Maanantait: En vihaa maanantaita, en edes inhoa. Niin ihania kun viikonloput ovatkin, on ihana kun arki alkaa ja olen oppinut rakastamaan niin maanantaita kuin muitakin arkipäiviä.

Tässä pari, jotka tulivat mieleen kun luin IL/IS toimittamia "tärkeitä" uutisia..=)

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja yhdyntä on minulle parasta seksiä, rakastan pitkää ja nopeatempoista rynkytystä. Inhoan suuseksiä.

Vierailija
22/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:18"]Olen pedofiili mutten lastenraiskaaja.
[/quote]
Miksi alapeukut? Haluaisitteko että olisin lastenraiskaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suurperhe (9 lasta), mutta en ole kotiäiti, matalakoulutettu enkä ole eläissäni asioinut sossussa.

Vierailija
24/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa lapsi mutten ole pilalle hemmoteltu narsisti.

Vierailija
25/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suomenruotsalainen porvari vaikka asun Espoossa.

Vierailija
26/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:49"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:18"]Olen pedofiili mutten lastenraiskaaja. [/quote] Miksi alapeukut? Haluaisitteko että olisin lastenraiskaaja?

[/quote] Niinpä...

Vierailija
27/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään sosiaalisessa mediassa ja välttelen tietoisesti omien tietojeni levittelyä Faceen, Instaan, Linkediniin, Twitteriin vaikka kaikki muut kaverit, tutut, sukulaiset ja työkaverit ovat niissä. Vaikka kaikki tällä samalla alalla olevat roikkuu noissa mutta olen sitä mieltä että mitä nettiin laittaa niin se siellä myös ikuisesti pysyy joten haluan olla suojassa nyt ja tulevaisuudessa, enkä kaipaa mitään nettidraamaa ja halua nähdä miten muut riitelee ja lesoilee siellä.

Vierailija
28/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppi

Vierailija
29/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 11:57"]

En ole missään sosiaalisessa mediassa ja välttelen tietoisesti omien tietojeni levittelyä Faceen, Instaan, Linkediniin, Twitteriin vaikka kaikki muut kaverit, tutut, sukulaiset ja työkaverit ovat niissä. Vaikka kaikki tällä samalla alalla olevat roikkuu noissa mutta olen sitä mieltä että mitä nettiin laittaa niin se siellä myös ikuisesti pysyy joten haluan olla suojassa nyt ja tulevaisuudessa, enkä kaipaa mitään nettidraamaa ja halua nähdä miten muut riitelee ja lesoilee siellä.

[/quote]

Höh ja pöh, myös tämä av on sosiaalinen media, ja ihan hyvinhän tuota osaat asioitasi täällä kertoa.

Vierailija
30/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholin suurkuluttaja, mutta en mikään rapakuntoinen alkkis vaan treenattu "salikissa".

Vierailija
31/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:09"]

Olen alkoholin suurkuluttaja, mutta en mikään rapakuntoinen alkkis vaan treenattu "salikissa".

[/quote] Niin, eikös se alkoholin suurkulutuksen raja tule nopeasti vastaan jos esim. viikonloppuisin juo kunnolla..

Vierailija
32/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitipuoli, joka ei vihaa miehen lapsia.

Vierailija
33/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole eronnut kirkosta vaikka en kirkkoon kuulu.

Vierailija
34/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan ovat Facessa. Jaa, ovatko? En minä ainakaan.

Kissa Garfield tuumasi muinoin paitani rinnuksessa: "I hate Mondays". Paidasta huolimatta en vihaa, en myöskään aamuja.

Vierailija
35/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava mutta minulla ei ole tekosyitä. Ruoka on hyvää. Liian hyvää.

Vierailija
36/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja osaan koodata.

Vierailija
37/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teini, mutta minua ei kiinnosta alkoholi/huumeet/rööki/bilettäminen.

Minulla on skitsofrenia, syvä masennus ja paniikkihäiriö, mutta käyn silti koulua.

Maanantait on ihan ok, välillä oikeastaan tykkään niistä. Odotan maanantaita. Mun kaverit sit kuuluvat näihin maanantain vihaajiin.

Olen asunut viimeiset pari vuotta laitoksessa, eikä minulta siitä huolimatta (että olen laitosnuori) ole poissoloja monen vuoden ajalta. Ei edes pitkään aikaan ajalta ennen sijoitusta.

Mitäköhän muuta :) Vaikka kuuntelen ns kirkonpolttoheviä, en ole mikään satanisti/tms, vaan ihan ateisti. Eli en uhraa naapurin kissoja kenellekkään. Tykkään lapsista ja olen ollut tässä parin vuoden sisään useamman kerran harjoittelussa/tetissä/missälie päiväkodeissa ja eskareissa, vaikka muuten nyt onkin menossa hevari/gootti/angstangst-vaihe pukeutumisen suhteen. Toimin myös tukioppilaana ja harkitsen liittyväni oppilaskunnan hallitukseen.

Eli ulkonäkö pettää jne :)

Vierailija
38/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomenruotsalainen, mutta mun pappa ei betaalaa mitään :(

Vierailija
39/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vela mutten inhoa lapsia. Tykkään lapsista oikein paljon ja valitsin lastentarhanopettajan ammatin saadakseni olla paljon lasten kanssa.

Vierailija
40/68 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja, mutta en käytä lainkaan alkoholia, en ole harrastanut kertaakaan eron jälkeen seksiä (4v), elätän perheen käymällä töissä, eikä minulla ole koskaan lapsivapaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi