Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kannattaako alkaa katsomaan sitä?

• ylös 22
  • alas 5

Sivut

Kommentit (152)

Vierailija

Kannattaa katsoa vähintään kahdesti, ensin sokkona ja sitten lunttaat googlesta aikajanan missä järjestyksessä asiat tapahtuu ja sitten katsoo uudestaan.

Itse tykkäsin kyllä ensimmäisestä kaudesta kovasti.

• ylös 42
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei, mutta Henry Cavill on siinä niin kuuma, että on ihan katsomisen arvoinen sarja.

• ylös 97
  • alas 11
Vierailija

On se ihan. Just katon sitä ekaa kertaa. 3. jakso menossa. Eniten tässä on kyllä kiinnostanu Yenneferin tarina, muuten vähän tylsä...

• ylös 4
  • alas 15
Vierailija

Ei mikään mullistava sarja, mutta en myöskään kokenut aikaani tuhlatuksi. Piti otteessaan ja visuaalisesti kelvollinen. Katson myös tulevan tuotantokauden.

• ylös 41
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saa jatkoa. Pitäis pelata pelitkin läpi. Kirjatkin on saatavilla.

2. kausi on tulossa joulukuussa!

• ylös 37
  • alas 1
Vierailija

Ainakin Witcher 3 pelinä on mestariteos, ehkä jopa tietokonepelien historian paras peli koskaan. Internet tuntuu olevan samaa mieltä yleisesti.

• ylös 64
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ainakin Witcher 3 pelinä on mestariteos, ehkä jopa tietokonepelien historian paras peli koskaan. Internet tuntuu olevan samaa mieltä yleisesti.

Witcher 3 on fantastinen peli, heittämällä top 5 mitä olen pelannut 25 vuoden aikana.
Jos on pelannut Witcher 2 tai 3 ja katsoo tuota sarjaa, niin se on hyvä, mutta se on vähän kaksipiippuinen homma - toisaalta sarja herättää enemmän fiiliksiä kun tykkäsi pelistä niin paljon, mutta toisaalta se ärsyttää jos joku hahmo ei olekaan samanlainen mitä pelissä.

Jos ei ole pelannut niin yleinen konsensus kai että ihan hyvä sarja, jos yhtään kiinnostaa ajatus niin anna palaa.

Kirjoja oon ihan nevö red.

• ylös 26
  • alas 1
Vierailija

Mä tykkäsin! Tosin täytyy sanoa että Henry Cavillin ulkonäkö oli iso syy että en malta odottaa uutta sarjaa. Mutta juoni oli myös ihan hyvä jos tykkää fantasiasta.

• ylös 37
  • alas 4
Vierailija

Ei se mikään Game of thrones ole, mutta kyllä sen kerran katsoo.

Lavasteet on halpoja, ja juoni hidas, eikä Henry ole kummoinen näyttelijä. Varsinkin sen äänenkäyttö ärsyttää, kun sillä on koko ajan teennäinen batman-ääni.

Mutta on niitä huonompiakin sarjoja.

• ylös 14
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Witcher 3 on fantastinen peli, heittämällä top 5 mitä olen pelannut 25 vuoden aikana.
Jos on pelannut Witcher 2 tai 3 ja katsoo tuota sarjaa, niin se on hyvä, mutta se on vähän kaksipiippuinen homma - toisaalta sarja herättää enemmän fiiliksiä kun tykkäsi pelistä niin paljon, mutta toisaalta se ärsyttää jos joku hahmo ei olekaan samanlainen mitä pelissä.

Jos ei ole pelannut niin yleinen konsensus kai että ihan hyvä sarja, jos yhtään kiinnostaa ajatus niin anna palaa.

Kirjoja oon ihan nevö red.

Sitä tarinaa, immersiota ja tunnetta ei voi peitota. Harva peli pystyy moiseen, oikeastaan lähes kaikki pelit tuntuu tuon jälkeen ontolta ja sieluttomalta.

Sarjassa se ei tietenkään välity. Jos on hyvä PC niin kannattaa ehkä kokeilla peliä kaikkien jos witcher maailma kiehtoo, PC:lla voi myös sitten modata sen paremmaksi.

• ylös 25
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään Game of thrones ole, mutta kyllä sen kerran katsoo.

Lavasteet on halpoja, ja juoni hidas, eikä Henry ole kummoinen näyttelijä. Varsinkin sen äänenkäyttö ärsyttää, kun sillä on koko ajan teennäinen batman-ääni.

Mutta on niitä huonompiakin sarjoja.

Monet kritisoi tuota Cavillin suoritusta sen takia että sillä on monotoninen ääni eikä näytä mitään tunteita vaan muistuttaa jotain Arnold Schwarzeneggerin Terminaattoria (joka on robotti), mutta jos on lukenut kirjoja tai pelannut pelejä niin tietää että noituri on käynyt läpi rankan mutaatioprosessin joka poistaa niiden tunne-elämästä suurimman osan - niistä tehdään tappokoneita.

Mielestäni se ei ole ollenkaan huonosti näytelty ja uskollinen lähdemateriaalille. Ongelma onkin se, että tuota ei saa ikinä tietää jos katsoo vain sarjan.

• ylös 77
  • alas 2

Sivut