Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä huoneessa pyykkikori kuuluu säilyttää???

Vierailija
11.10.2021 |

Jos on esim pieni kylppäri ja ei mahdu sinne

Kommentit (254)

Vierailija
141/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kummallista että niin yleistä pitää pyykkejä kylppärissä ummehtumassa. Meillä on perheenjäsenillä omat pyykkikorit omissa huoneissaan, meillä vanhemmilla myös hlö.kohtaiset omat korimme, koska jokainen pesee itse omat pyykkinsäkin. Vieraslakanoille, pyyhkeille ym. on yhteispyykkikori kodinhoitohuoneessa.

On se kummallista, jos kylppäri on ainoa paikka, johon se kätevästi sopii, tai kylppärissä on jopa valmiina paikka pyykeille. Esim. kun asuin viimeksi yksiössä, siellä oli kaapissa iso rautalankakori pyykille.

Ei kaikkialla ole. Mulla esim ei ole, kolmiossa asutaan. Ja pyykkikoneen päällä on kuivuri, joten siihenkään ei sovi. 

Tuo edellinen vastasi tuolle joka ihmetteli miksi ihmiset pitää likapyykkejä kylppärissä. Kaikilla ei tosiaan ole välttämättä muuta järkevää paikkaa niille, mutta ei tarkoittanut että kaikilla olisi valmiit korit pyykeille kaapeissa.

Vierailija
142/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala, onko tähänkin jo joku sääntö ja kaikkien pitää säilyttää pyykkikoria samassa huoneessa? Hyvänen aika sentään. Tämä oikein tekemisen viidakko sankkenee sakenemistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eteisessä

Vieraat haistaa ensimmäisenä hikisukat?

Kotia ei tehdä vieraille.

Vierailija
144/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kylppärissä ilmastointi, ne mitään ummehdu.

Vierailija
145/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks aikuisten makkarissa, toinen kylppärissä. Ehkä pitäis hankkia lastenhuoneisiin kans omat, kun pyykit jää sinne läjiin eivätkä maagisesti itsekseen siirry kylppärin koriin.

Vierailija
146/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitohuoneessa tai kylppärissä. Riippuen siitä mitä tiloja on.

Vierailija
147/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissaan saa säilyttää missä haluaa, kori ei kuulu mihinkään tiettyyn paikkaan.

Vierailija
148/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koria. Kerään pestävät vaatteet pinoon tuolin päälle ja siitä sitten koneeseen kun on tarpeeksi pestäviä. Pesen kaikki vaatteet samassa asteessa (niin voi oikeasti tehdä) ja uudet värilliset erikseen.

Liinavaatteet otan suoraan sängystä/koukusta ja pesen samantien.

Vierailija
149/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen vieressä, mulla on edestätäytettävä pesukone jos ei mahtuis viereen pitäisin pesukoneen päällä.

Kun asuin pienessä kaksiossa kph ei mahtunut pesukonettakaan niin säilytin pyykkikassia vaatekaapissa, jossa oli myös pölynimuri.

Kassi käteen ja pesutupaan.

Vierailija
150/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneessa ämpäri johon laitan sukat, alushousut suoraan pesukoneeseen.  Kumma kun täällä pestään pyykkiä aika usein ja silti joku haisee.  Pyykkikorin voi peittää jos se huoneessa.

Vierailija
151/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitohuoneessa tietysti

Vierailija
152/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mun työhuoneessa.

Työhuone on oven vieressä ja käytän taloyhtiön pyykkitupaa.

Kerran viikossa varaan ajan ja lajittelen pyykin pyykkituvassa.

Jos haluaa puhdasta vaatetta, pitää tuoda likaiset vaatteet äidin konttoriin

Vierailija
153/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä missä likaiset vaatteet riisutaan eli kylpyhuoneessa. Haaveilen siitä, että puhtaat vaatteetkin olisivat kylpyhuoneen yhteydessä tai kodinhoitohuoneessa tms. En ymmärrä miksi vaatekaapit on sijoitettu nukkumatiloihin.

Yhdellä sisustusarkkitehdilla on koko perheen kaikki vaatekaapit kodinhoitohuoneessa. Käytännöllistä ja toimivaa.

Vierailija
154/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanat ja pyyhkeet menevät suoraan koneeseen, kuivaajaan ja takaisin sänkyyn ja koukkuihin. Niitä ei siis koskaan säilytetä missään. Varalakanat ovat liinavaatekaapissa odottamassa, että entiset kuluvat puhki.

Molemmat käytetään harmaita alusvaatteita, työnnetään ne suoraan koneeseen, sinne menevät myös t-paidat, yöpuvut jne. Valkoiset paidat ja puserot odottavat muutaman päivän eteisen komeron lankakorissa.

Vierailija
155/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei tää on varmaan outoa, mutta meillä se on saunassa😂 Kylppärin puolelle ei mahdu mihinkään eikä oo myöskään kodinhoitohuonetta. Toki kori nostetaan muualle saunaa lämmittäessä.

Vierailija
156/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne minne mahtuu. Asun yksiössä ja pyykkikori on vaatehuoneessa.

Eikö mahdu muualle? Kuulostaa vähän epämiellyttävältä, että likaiset ja puhtaat pyykit samassa tilassa.

No miten likaisia ne sun vaatteet oikein on?

Vierailija
157/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiiä on kodinhoitohuoneessa pyykkikorit, miehelle oma ja lapsilla ja mulla yhteinen vähän isompi kuin miehen pyykkikori. Kylppärissä, jossa on sauna, roikkuu pikkukori rättipatterista ja siihen voi heittää alushousut, kun menee pesulle/saunaan.

Vierailija
158/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei tää on varmaan outoa, mutta meillä se on saunassa😂 Kylppärin puolelle ei mahdu mihinkään eikä oo myöskään kodinhoitohuonetta. Toki kori nostetaan muualle saunaa lämmittäessä.

Sama minulla, tosin kori aina siellä koska en käytä saunaa

Vierailija
159/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lähellä pesutornia eli kodinhoitohuoneessa. Pienemmissä asunnoissa jos on kannellinen pyykkikori niin eikö tuo vois olla missä mahtuu.

Vierailija
160/254 |
23.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pyykinkäsittely- ja mankelointihuoneessa.