Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä huoneessa pyykkikori kuuluu säilyttää???

Vierailija
11.10.2021 |

Jos on esim pieni kylppäri ja ei mahdu sinne

Kommentit (254)

Vierailija
181/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptiläisen museon muumiohuoneessa. Muumiothan eivät ole pesseet kääreitään tuhansiin vuosiin.

Vierailija
182/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eteisessä

Vieraat haistaa ensimmäisenä hikisukat?

Suurimmalla osalla ihmisistä ei ole ongelmallista ja haisevaa hien eritystä, silloin myöskään vaatteet tai jalkineet eivät haise yksinään pistävältä hieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Ei sitä tartte. Pyykit voi kerätä suoraan koneeseen, ja päälle sitten ku on täynnä.

Itse kerän suoraan koneeseen yksin asuvana ja pienet tilat kun on vuokra asunto yksin asuvana.. Ostin kyllä kauniin valkoisen pajusta tehdyn pyykki- korin, Oli joka paikassa tiellä. Ei löytänyt asunnostani omaa paikka. Annoin siskolleni. Pitää sitä isossa vaatehuone. Säilytys tilana ei pukeille.

Vierailija
184/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi makkarissa, toinen kylppärissä, kolmas vessassa ja neljäs parvekkeella. 

Vierailija
185/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivouskomeron lattialla on kori.

Vierailija
186/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä talo rakennettiin 20v sitten, suunnittelin pyykkihuollon niin, että suihkuhuoneen ja saunan vieressä on pieni pyykkihuone. Siellä ovat pyykkikorit, seinäkuivausteline, kuivauskaappi ja pesukone. Seuraavaksi onkin sitten tilava ikkunallinen vaatehuone, jossa vaatesäilytys. Eli ei kuljettelua ympäri taloa, puhtaana eikä likaisina.

Olen tähän todella tyytyväinen. Asunnon suunnittelussa tulisikin mielestäni enemmän ajatella käytännön arkea ja asumista niiden olohuoneiden jätti-ikkunoiden sijasta..

Vierailija
187/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitohuoneessa tietenkin. Kolme koria: valkoiset, tummat, kirjavat. Kun kori on täynnä, koneeseen. Itse suunnitellussa talossa nämä asiat on tehty helpoksi. KHH on eri päässä taloa kuin makkarit ja sauna, ettei pesukoneen ääni häiritse unta. Joutuu kävelemään talon toiseen päähän pyykkien viemiseksi, mutta mitäpä tuosta.

Kuten edellinen kommentoija viisaasti kirjoitti suunnittelusta käytännön arjen ehdoilla eikä muodin mukana, joka nyt on ollut kymmenisen vuotta korkea olohuone, neljä metriä korkeat ikkunat ja valkoinen kuutio pulpettikatolla. 

Vierailija
188/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla saunassa.  Nostan kylppäriin pesukoneen päälle, kun lämmitän saunan.

Vierailija
189/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tartte. Pyykit voi kerätä suoraan koneeseen, ja päälle sitten ku on täynnä.

Voi tulla taloyhtiön rouvilta sanomista kun säilytän likaisia pyykkejäni taloyhtiön koneessa.

Vierailija
190/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä missä likaiset vaatteet riisutaan eli kylpyhuoneessa. Haaveilen siitä, että puhtaat vaatteetkin olisivat kylpyhuoneen yhteydessä tai kodinhoitohuoneessa tms. En ymmärrä miksi vaatekaapit on sijoitettu nukkumatiloihin.

Uusissa taloissa suurehkot kylpyhuoneet joten eikun ostamaan vaatekaappia.

Vierailija
191/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesukoneessa. kun täyttyy, niin kone käyntiin. säilytys tapahtuu pyykkinarulla. siitä on helppo valita päivän vaatteet, eikä tarvitse viikata eikä kuskata vaatteita kaappiin. laiskan keinot on parhaat.

Vierailija
192/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tämä talo rakennettiin 20v sitten, suunnittelin pyykkihuollon niin, että suihkuhuoneen ja saunan vieressä on pieni pyykkihuone. Siellä ovat pyykkikorit, seinäkuivausteline, kuivauskaappi ja pesukone. Seuraavaksi onkin sitten tilava ikkunallinen vaatehuone, jossa vaatesäilytys. Eli ei kuljettelua ympäri taloa, puhtaana eikä likaisina.

Olen tähän todella tyytyväinen. Asunnon suunnittelussa tulisikin mielestäni enemmän ajatella käytännön arkea ja asumista niiden olohuoneiden jätti-ikkunoiden sijasta..

Ihastuttava asunto tämä.

Vierailija
193/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on toinen makuuhuoneessa ja toinen kodinhoitohuoneessa, koska niissä useimmiten riisutaan.

Vierailija
194/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuhuoneessa kaappi, jossa on kolme pyykinpesua.

Vierailija
195/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jokaisessa kylpyhuoneessa likapyykkikori ja lisäksi apukeittiössä yksi lakanoille ja pyyhkeille.

Vierailija
196/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla, myös meillä, on sellainen pesukone, joka ottaa vettä sen mukaan mitä pyykit painaa, ja siksi pyykit kuuluisi ladata tyhjänä olevaan rumpuun siinä kohtaa kun virrat on laitettu päälle ja ohjelma valittu.

Vierailija
197/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea pyykkiä ei voi pestä samalla ohjelmalla, joten tämä ei ole kovin hyvä neuvo.

Totta. Mä tosin oon ratkaissut ongelman niin, että pesen kaikki vaatteeni samassa enkä osta erikseen pestäviä. Ihan hyvin ovat puhtaaksi tulleet.

Kaikki vaatteet samanvärisiä?

Käytä värinkeräysliinoja. Minäkin olin epäuskoinen, mutta toimii.

Vierailija
198/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kodinhoitohuoneessa tietenkin. Kolme koria: valkoiset, tummat, kirjavat. Kun kori on täynnä, koneeseen. Itse suunnitellussa talossa nämä asiat on tehty helpoksi. KHH on eri päässä taloa kuin makkarit ja sauna, ettei pesukoneen ääni häiritse unta. Joutuu kävelemään talon toiseen päähän pyykkien viemiseksi, mutta mitäpä tuosta.

Kuten edellinen kommentoija viisaasti kirjoitti suunnittelusta käytännön arjen ehdoilla eikä muodin mukana, joka nyt on ollut kymmenisen vuotta korkea olohuone, neljä metriä korkeat ikkunat ja valkoinen kuutio pulpettikatolla. 

Teilläkin kahdella suunnittelijalla oli täsmälleen päinvastainen käsitys siitä, mikä on hyvä ja toimii 😂 Toinen haluaa, että mitään ei kuljetella mihinkään, ja toisen mielestä pyykkitila pitää olla mahdollisimman kaukana.

Vierailija
199/254 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikori kannattaa laittaa sinne mihin mahtuu?

Vierailija
200/254 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea pyykkiä ei voi pestä samalla ohjelmalla, joten tämä ei ole kovin hyvä neuvo.

Kyllä suurimman osan pyykistä voi pestä 40 asteessa, jolloin tämä toimii! Näin meillä oli aiemmassa pienessä kylppärissä. Sitten kun on lakanoiden pesu, niin on toivottavasti pessyt muut pyykit pois alta tai laittaa ne väliaikaisesti johonkin pieneen koriin/lattialle/mitä keksii. Toi pyykkikoneeseen suoraan on siitäkin hyvä, että näkee heti milloin kone olisi täynnä ja välttyisi myös vajailta koneellisilta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme