Missä huoneessa pyykkikori kuuluu säilyttää???
Kommentit (254)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ois pieni kämppä, laittaisin ehkä makkariin. Vierailla ei sinne asiaa, kun se, että k-akka hiki löyhkä tulisi jo eteisessä vastaan. Vai pidättekö vaatteita vain sen aikaa, ettei likaiseksi edes mene?
Haluat haistella sitä kkkahikeä öitä möiten?
Niin, jos ois pieni kämppä. En itse ainakaan eteisessä pitäisi, jos joku puolisukulainen tulee käymään ja nostaa korin kannen eteisessä ja silmiin hyppää menkkaiset alkkarini. Onneksi mulla iso omakotitalo, kodinhoitohuone. Kellään ei asiaa makkariin ja hirveän iso vaatekasa sänkyni vieressä, kunnes siitä omani saan koriin asti sinne kodinhoitohuoneeseen. 🤣
Meillä on pyykkikori eteisessä. Eivät ole vieraat, olivat sitten sukua tai ei, koskaan nostelleet pyykkikorin kantta. Jos joku nostaisi kantta ja näkisi menkkaiset alkkarini, niin mitä sitten?
No ehkä vika on sitten vain mussa. Olen kerran nähnyt raollaan olevan pyykkikorin likaisine pöksyineen ( en siis todellakaan avannut, vaan kansi oli puolillaan auki), ei oikein maistunu tarjoilut. Kahvilusikkaakin vain pyöritin kupissa..
Kummallinen ketju. Kysymyksen ymmärrän ja vastaan siihen omalta osaltani että jokaisella on makuuhuoneessa kestokassissa sängyn alla pyykit. Lakanat ja pyyhkeet pestään heti kun vaihdetaan tai laitetaan vähäksi aikaa odottamaan Ikea kassiin.
Outoa ja käsittämätöntä on se ettei perheiden teinit näköjään pese itse pyykkejään. Miksi ihmeessä ei? Meillä teinit pesee itse omansa, minä ja mies pestään yleensä yhteisessä koneessa. Mies pesee ehkä 60% mutta vain minä silitän tyynyliinat ja käsipyyhkeet. Minä pesen itse jotkut erikoisherkät tekstiilit.
Teinit on pesseet pyykit itse noin 13-14- vuotiaasta alkaen ja osittain jo ennen sitä.
Itsellä on pieni wc ja eteinen. Ei sinne mahdu. Säilytän likapyykit muualla.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei sitä tartte. Pyykit voi kerätä suoraan koneeseen, ja päälle sitten ku on täynnä.
Kaikkea pyykkiä ei voi pestä samalla ohjelmalla, joten tämä ei ole kovin hyvä neuvo.
Samaten kone rupeaa haisemaan jos vaatteet ovat märkiä/likaisia/hikisiä.
Vierailija kirjoitti:
Pukuhuoneessa on meillä. Siellä kuitenkin riisutaan, kun mennään suihkuun ja saunaan. Ja pesutorni on pesuhuoneessa, kun siellä hyvin tilaa on.
Asutko jossain kuntosalilla vai koulussa, kun teillä on pukuhuone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ois pieni kämppä, laittaisin ehkä makkariin. Vierailla ei sinne asiaa, kun se, että k-akka hiki löyhkä tulisi jo eteisessä vastaan. Vai pidättekö vaatteita vain sen aikaa, ettei likaiseksi edes mene?
Niin, jos ois pieni kämppä. En itse ainakaan eteisessä pitäisi, jos joku puolisukulainen tulee käymään ja nostaa korin kannen eteisessä ja silmiin hyppää menkkaiset alkkarini. Onneksi mulla iso omakotitalo, kodinhoitohuone. Kellään ei asiaa makkariin ja hirveän iso vaatekasa sänkyni vieressä, kunnes siitä omani saan koriin asti sinne kodinhoitohuoneeseen. 🤣
Olin käymässä vessassa. Sukulaiseni oli tullut sillävälin ja oli makkarin yöpöydän laatikosta löytänyt dildoni ja oli sillä leikkimässä kun tulin makkariin. Sellaisia ne sukulaiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukuhuoneessa on meillä. Siellä kuitenkin riisutaan, kun mennään suihkuun ja saunaan. Ja pesutorni on pesuhuoneessa, kun siellä hyvin tilaa on.
Asutko jossain kuntosalilla vai koulussa, kun teillä on pukuhuone?
🤣. Missä olet asunut kun et ole kuullut saunan pukuhuoneesta. Eikö tynnyrissä ole saunaa? Vaikka on olemassa myös tynnyrisauna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on eteisessä
Vieraat haistaa ensimmäisenä hikisukat?
Sillä on niin hikiset sukat niissä omissa kengissään, ettei se edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pyykkikori eteisessä. Eivät ole vieraat, olivat sitten sukua tai ei, koskaan nostelleet pyykkikorin kantta. Jos joku nostaisi kantta ja näkisi menkkaiset alkkarini, niin mitä sitten?
No ehkä vika on sitten vain mussa. Olen kerran nähnyt raollaan olevan pyykkikorin likaisine pöksyineen ( en siis todellakaan avannut, vaan kansi oli puolillaan auki), ei oikein maistunu tarjoilut. Kahvilusikkaakin vain pyöritin kupissa..
Olet kerran nähnyt likaiset pöksyt ja sen jälkeen ei tarjoilut maistuneet. Selvä.
Meillä pyykkikorin kansi ei voi olla puoliksi auki, koska silloin kansi putoaa lattialle.
Ja mä en taas käytä vaatteita joten ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei sitä tartte. Pyykit voi kerätä suoraan koneeseen, ja päälle sitten ku on täynnä.
Kaikkea pyykkiä ei voi pestä samalla ohjelmalla, joten tämä ei ole kovin hyvä neuvo.
Riippuu millaisia vaatteita ihminen omistaa. Itse pesen kaikki vaatteeni samalla ohjelmalla ja petivaatteet&pyyhkeet toisella. Petivaatteet laitan suoraan pesuun vaihdon yhteydessä.
Meillä on tuossa siivouskomeroa vastapäätä kaappi, jossa pyykkikori valmiina. Joku kodinhoitokomero varmaankin, mutta olen sosialisoinut kaiken tilan pyykkikorin ympäriltä askartelumateriaaleilleni. Makkareiden ja kylppärin välinen pieni tila, ei ole eteinen. Pyykkikoria voi säilyttää vaikka parvekkeella, jos siltä tuntuu. Kunhan pitää omalla tontillaan :)
Meillä pesukoneen vieressä kaappi jossa 4 pyykkikoria, jokainen lajittelee pyykkinsä viedessään.
Likapyykkikorit makuuhuoneessa ja puhtaan pyykin kori toisessa makuuhuoneessa. Tuskin niillä mitään ohjepaikkaa on...
Vierailija kirjoitti:
Siellä missä likaiset vaatteet riisutaan eli kylpyhuoneessa. Haaveilen siitä, että puhtaat vaatteetkin olisivat kylpyhuoneen yhteydessä tai kodinhoitohuoneessa tms. En ymmärrä miksi vaatekaapit on sijoitettu nukkumatiloihin.
Ajatuksena ihan järkeenkäypä. Itse kuitenkin pidän siitä, että vaatteet on makuuhuoneessa, koska se on puhdas tila. Siellä ei itse kukanenkin tolskaa likavaatteiden kanssa. Meillä kodinhoitotila toimii myös esim. kuraeteisenä. Jokainen toimii mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkikori pitää sijoittaa sinne, missä sitä tarvitaankin eli missä riisutaan. Se on ainoa keino, miten ainakaan meillä lapset + teinit saa laittamaan likapyykit koriin. Yleensä siis jossain makuuhuoneiden lähettyvillä.
Meidän lapset, teini mukaan luettuna riisuuntuu kodinhoitohuoneessa, laittavat vaatteet pyykkikoriin ja osaavat lajitella. Kysyvät, jollei tiedä. Teini käy joka ilta suihkussa. Poikia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö käytä menkkasuojia? Toki minullakin voi vuotaa ohi, mutta pesen alkkarit samoilta tein.
Mulla oli yhteen aikaan makkarissa kun se oli suhteessa isompi kun kylppäri ja oli parasta kun päivän päätteeks heittää likaset vaatteet vaan suoraa koriin riisuessa. Mutta mun pyykki onkin aika puhdasta, eikä haise, kun oon nainen ja toimistotyössä.
tiskipöydälle vaan
😁