Missä huoneessa pyykkikori kuuluu säilyttää???
Kommentit (268)
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei sitä tartte. Pyykit voi kerätä suoraan koneeseen, ja päälle sitten ku on täynnä.
Kaikkea pyykkiä ei voi pestä samalla ohjelmalla, joten tämä ei ole kovin hyvä neuvo.
Mulla on vain sellaisia perusvaatteita, että ne voi kyllä kaikki pyöräyttää samassa. Yhden ainoan kerran uudet vihreät farkut värjäs koko koneellisen vihreäksi. :D
Mieluiten lähellä pyykkikonetta. Itse säilytän vaatehuoneessa, koska kylppäriin, jossa pesukonekin on,ei mahdu. Ei ne likaiset pyykit siellä korissa likaa puhtaita eikä haisekaan, kun riittävän usein pesee.
Meillä on kylppärissä. Lapsilla oli aikoinaan omissa huoneissaan yläkerrassa pyykkikorit.
Ei sitä tartte. Pyykit voi kerätä suoraan koneeseen, ja päälle sitten ku on täynnä.
Jos pyykkikone ei sijaitse asuintiloissa tai sitä käyttää useampi kuin yksi ihminen, tuo ei toimi. Esim. taloyhtiön pyykkituvan pyykkikone.
Vierailija kirjoitti:
Jos ois pieni kämppä, laittaisin ehkä makkariin. Vierailla ei sinne asiaa, kun se, että k-akka hiki löyhkä tulisi jo eteisessä vastaan. Vai pidättekö vaatteita vain sen aikaa, ettei likaiseksi edes mene?
Haluat haistella sitä kkkahikeä öitä möiten?
Jokaisella on omassa huoneessaan kaunis kannellinen pajukori pyykkikorina.
Kun pesen, kerään pyykit niistä kodinhoitohuoneeseen, lajittelu ja pesu siellä
Meilläkin pestään vaatteet käytännössä,aina samalla ohjelmalla.
60 astetta kirjopesu.
Villavaatteet tietenkin erikseen. Mutta semmoisia vaatteita ei osteta joita ei muka voisi pestä.
Pestään kyllä surutta esim. 40 asteelle olevat urheiluvaatteet eivätkä ne ole kärsineet.
Niin menee valkoiset kuin mustatkin vaatteet samalla kertaa ja hyvin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toinen pyykkikori eteisessä ja toinen yläkerran aulassa.
Sisustuselementit?
Vierailija kirjoitti:
Jos pyykkikone ei sijaitse asuintiloissa tai sitä käyttää useampi kuin yksi ihminen, tuo ei toimi. Esim. taloyhtiön pyykkituvan pyykkikone.
Ihanko totta? Eikö taloyhtiön pesutupaan voi alkaa keräämään likapyykkejään?
Pyykkikori pitää sijoittaa sinne, missä sitä tarvitaankin eli missä riisutaan. Se on ainoa keino, miten ainakaan meillä lapset + teinit saa laittamaan likapyykit koriin. Yleensä siis jossain makuuhuoneiden lähettyvillä.
Sen saa säilyttää ihan siinä huoneessa mikä on omiin tapoihin sopivin.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkikori pitää sijoittaa sinne, missä sitä tarvitaankin eli missä riisutaan. Se on ainoa keino, miten ainakaan meillä lapset + teinit saa laittamaan likapyykit koriin. Yleensä siis jossain makuuhuoneiden lähettyvillä.
Eikö nämä lapset ja teinit käy ollenkaan pesulla?
Pukuhuoneessa on meillä. Siellä kuitenkin riisutaan, kun mennään suihkuun ja saunaan. Ja pesutorni on pesuhuoneessa, kun siellä hyvin tilaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on toinen pyykkikori eteisessä ja toinen yläkerran aulassa.
Sisustuselementit?
Ei, ne ovat pyykkikoreja. Tosin ovathan ne ihan kauniita. Ovat siis oikeita koreja, eivät mitään muovia, ja niissä on kansi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ois pieni kämppä, laittaisin ehkä makkariin. Vierailla ei sinne asiaa, kun se, että k-akka hiki löyhkä tulisi jo eteisessä vastaan. Vai pidättekö vaatteita vain sen aikaa, ettei likaiseksi edes mene?
Niin, jos ois pieni kämppä. En itse ainakaan eteisessä pitäisi, jos joku puolisukulainen tulee käymään ja nostaa korin kannen eteisessä ja silmiin hyppää menkkaiset alkkarini. Onneksi mulla iso omakotitalo, kodinhoitohuone. Kellään ei asiaa makkariin ja hirveän iso vaatekasa sänkyni vieressä, kunnes siitä omani saan koriin asti sinne kodinhoitohuoneeseen. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, jos ois pieni kämppä. En itse ainakaan eteisessä pitäisi, jos joku puolisukulainen tulee käymään ja nostaa korin kannen eteisessä ja silmiin hyppää menkkaiset alkkarini. Onneksi mulla iso omakotitalo, kodinhoitohuone. Kellään ei asiaa makkariin ja hirveän iso vaatekasa sänkyni vieressä, kunnes siitä omani saan koriin asti sinne kodinhoitohuoneeseen. 🤣
Meillä on pyykkikori eteisessä. Eivät ole vieraat, olivat sitten sukua tai ei, koskaan nostelleet pyykkikorin kantta. Jos joku nostaisi kantta ja näkisi menkkaiset alkkarini, niin mitä sitten?
Mulla on tällainen pieni yksiö ja siinä kylppäri/wc:ssä on jo valmiiksi kaappi, jossa pyykkikoreja 2 kpl. Tosin en tiedä mitä sillä toisella on haluttu tekevän mutta laitan siihen pesuaineet jne. tilpehöörit.
Eikös tuollaisia komboja ole yleisimminkin?
Vanhassa kämpässä, kun oltiin vielä lapsettomia, ei ois voinu pitää ainakaan pienessä kylppärissä, pidin makuuhuoneessa. Nyt on kodinhoitohuoneessa kaapissa pari koria, joihin lajitellaan pyykkejä, ja lastenhuoneessa on kori josta välillä siirretään pyykit kodinhoitohuoneeseen.
Meillä on makuuhuoneissa. Lapsilla omissa makkareissaan juurikin sellaset nätit kannelliset pajukorit ja vanhemmilla kori on makkarin yhteydessä olevassa vaatehuoneessa. Pesukone on alakerrassa. Suihkuihin riisuudutaan makkareissa ja mennään alakertaan saunatakeissa. Rinnetalo.
Minulla mahtuu kylppäriin. Jos sinne ei mahtuisi, laittaisin yhteen kaappiin, jossa säilytän kuivaustelinettä.