Missä huoneessa pyykkikori kuuluu säilyttää???
Kommentit (340)
Vierailija kirjoitti:
Keskellä kämppää siinä vaippa ja vitturätti sankon vieressä
-Sonja ryövärin tytär
Vammaisella kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ei sitä tartte. Pyykit voi kerätä suoraan koneeseen, ja päälle sitten ku on täynnä.
Kaikkea pyykkiä ei voi pestä samalla ohjelmalla, joten tämä ei ole kovin hyvä neuvo.
Riippuu millaisia vaatteita ihminen omistaa. Itse pesen kaikki vaatteeni samalla ohjelmalla ja petivaatteet&pyyhkeet toisella. Petivaatteet laitan suoraan pesuun vaihdon yhteydessä.
Sinulla ei ole siis yhtään valkoista vaatetta? Sinne vaan tummien vaatteiden kanssa ja kohta on harmaita vaatteita?
Ei mullakaan ole yhtään valkoista vaatetta, eikä punaisia tai muita kirkkaita. Pelkkää tummaa löytyy vaatekaapista ihan juurikin sen takia että pyykkihuolto on mahdollisimman yksinkertaista.
-eri
Saunassa meilläkin on pyykkikorit. Siellä mahtuu hyvin olemaan, eivätkä ole tiellä, kun käy suihkussa.
Pesen vain täysiä koneellisia ja lajittelen värin ja pesulämpötilan mukaan 30ºc, 40ºc, 60ºc ja 95ºc.
Vierailija kirjoitti:
Sinne minne mahtuu. Asun yksiössä ja pyykkikori on vaatehuoneessa.
Jokainen pitäköön vaikka keittiön pöydällä. Kukaan ei määrää MISSÄ KUULUISI. AAMEN. 😝😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tartte. Pyykit voi kerätä suoraan koneeseen, ja päälle sitten ku on täynnä.
Kaikkea pyykkiä ei voi pestä samalla ohjelmalla, joten tämä ei ole kovin hyvä neuvo.
Riippuu millaisia vaatteita ihminen omistaa. Itse pesen kaikki vaatteeni samalla ohjelmalla ja petivaatteet&pyyhkeet toisella. Petivaatteet laitan suoraan pesuun vaihdon yhteydessä.
Sinulla ei ole siis yhtään valkoista vaatetta? Sinne vaan tummien vaatteiden kanssa ja kohta on harmaita vaatteita?
Ei mullakaan ole yhtään valkoista vaatetta, eikä punaisia tai muita kirkkaita. Pelkkää tummaa löytyy vaatekaapista ihan juurikin sen takia että pyykkihuolto on mahdollisimman yksinkertaista.
-eri
En kyllä kesällä haluaisi käyttää tummia vaatteita. Minulla on kesällä aina valkoinen paita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskellä kämppää siinä vaippa ja vitturätti sankon vieressä
-Sonja ryövärin tytär
Sangon, ei sankon. 😆
Meidän murteessa tuo kapistus on sankko, joten sankon on ihan oikea taivutusmuoto. Joku saattaa sanoa jopa sankku.
Enpä ole koskaan kuullut sanaa sankko. 😅
Sankon kuulostaa siltä, ettei osata ng-äännettä. Miten nämä ovat pärjänneet äidinkielen kokeissa? Hylätty?
Pilkunnussija saapui paikalle.. Tämmösellä paska palstalla ihan sama miten kirjoittaa. Jos ei saa selvää niin hyppää yli. 😝😝😝😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Meillä on olohuoneessa flyygelin päällä ylioppilaslakin vieressä.
Meillä on tyhjänä yksi nojatuoli olkkarissa, Siihen se sopii hyvin.🤭
Vierailija kirjoitti:
Auta armias jis pyykkikorisi löytyy paikasta jossa sitä ei -kuulu- säilyttää.
Saat sakot ja maailma kaaatuuuu.
Entisessä asunnossa oli eteisen kaapissa, kun ei muualle mahtunut. Eikä pyykit siellä kyllä haissut. Nykyään on pyykkikaappi WC:ssä.
Kolme pyykkikoria kotona meille kahdelle. Pukeutumishuoneessa yläkerrassa, kylpyhuoneessa alakerrassa sekä pihasaunan tuvassa, missä pyykinpesukone on. Tilat ovat koneellisesti tuuletettuja, pyykkiä pestään usein ja tämä toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
On se eri hauskaa, että joku kyselee tavaroitten säilytyksestä ventovierailta, missä jotain "kuuluu" säilyttää omassa kodissa.
Sanoppa muuta ja toiset pöljät vastailee, täällähän päivittäin moukat kyselee tosi tyhmiä. 🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
En kyllä kesällä haluaisi käyttää tummia vaatteita. Minulla on kesällä aina valkoinen paita.
Minä en taas koskaan pukeudu valkoiseen kesälläkään. Ihmisiä on erilaisia.
Sisäministeriön asetuksen 23557/2012 mukaan eteisen lattialla kulkureitillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne minne mahtuu. Asun yksiössä ja pyykkikori on vaatehuoneessa.
Jokainen pitäköön vaikka keittiön pöydällä. Kukaan ei määrää MISSÄ KUULUISI. AAMEN. 😝😝😝😝😝
Helvetin tyhmä kysymys ja moukat vastailee. Hyi mitä sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Minä en taas koskaan pukeudu valkoiseen kesälläkään. Ihmisiä on erilaisia.
Hyvä kun ilmoitit sinä siellä jossain.. kiiitoooss 😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muista, meillä kodinhoitohuone.
Niiinnnköööööö?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kylppärissä ja lisäksi jokaisessa makkarissa. Toimii hyvin.
Miksi niitä makuuhuoneissa pitää olla? Ettekö peseydy aamuin illoin siellä kylpyhuoneessa?
Koska vaatteet vaihdetaan useimmiten makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole likapyykeille koria. Pistetään pesukoneeseen odottamaan koneen täyttymistä. 60 ja 40 asteen pyykki pestään erikseen. Toimiva systeemi.
Onko teillä kaksi pesukonetta?
Enpä ole koskaan kuullut sanaa sankko. 😅
Sankon kuulostaa siltä, ettei osata ng-äännettä. Miten nämä ovat pärjänneet äidinkielen kokeissa? Hylätty?